آموزش 10 نکته و ترفند برای ترکیب رندرهای سه بعدی در Maya و NUKE

10 Tips and Tricks for Compositing 3D Renders in Maya and NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌ها، ده نکته و تکنیک را یاد می‌گیریم که می‌توانید برای هر پروژه ترکیبی Maya یا NUKE اعمال کنید تا روند کار خود را سرعت بخشیده و یک کامپوزیت با کیفیت بالاتر ایجاد کنید. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2012 و NUKE 6.3v1. در این سری از آموزش‌ها، ده نکته و تکنیک را یاد می‌گیریم که می‌توانید در هر پروژه ترکیبی Maya یا NUKE اعمال کنید تا گردش کار خود را سرعت بخشیده و یک ترکیب با کیفیت بالاتر ایجاد کنید. ما موضوعات زیادی را پوشش خواهیم داد، مانند اینکه چرا صحنه‌های مایا را به لایه‌ها تقسیم می‌کنیم، بیشترین اطلاعات را از مایا برای کامپوزیت‌های با برد دینامیکی بالا دریافت می‌کنیم، و نحوه پردازش EXR برای تعامل بسیار سریع‌تر در NUKE. از آنجا، ما برخی از گردش‌های کاری لایه و رندر را بررسی می‌کنیم که خطاها را از بین می‌برد و انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری در NUKE به ما می‌دهد. در نهایت، با نگاهی به برخی تکنیک‌های ترکیب‌بندی برای رندرهای CG و در نهایت کشف گردش کار پیش‌مولتی‌پلی مناسب، به طور کامل به NUKE خواهیم رفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و NOKE 6.3v1.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

10 نکته و ترفند برای ترکیب رندرهای سه بعدی در Maya و NUKE 10 Tips and Tricks for Compositing 3D Renders in Maya and NUKE

  • تقسیم صحنه ما به لایه ها به صورت هوشمندانه و هدفمند Breaking Our Scene into Layers Intelligently and Purposefully

  • دریافت پویاترین محدوده و عمق بیت با Exr Getting the Most Dynamic Range and Bit Depth with Exr

  • با جدا کردن تصاویر Exr لایه‌ای عمیق، سریع‌تر کار کنید Working Faster by Breaking Apart Deeply Layered Exr Images

  • حرکت و عمق عبور می کند و رندرها مطابقت ندارند Motion and Depth Passes and Renders Not Matching

  • رندر لایه های نور برای کنترل روشنایی در پست Rendering Light Layers to Control the Lighting in Post

  • با تنظیم جعبه های محدود کننده رندرهای سه بعدی، سریعتر کار کنید Working Faster by Setting the Bounding Boxes of 3D Renders

  • اضافه کردن تاری و خطاهای واقعی به رندر کامل ما Adding Realistic Blur and Errors into Our Perfect Render

  • پس از استفاده از گره Lightwrap، کانال های خود را دست نخورده نگه می داریم Keeping Our Channels Intact After Using the Lightwrap Node

  • استفاده از Edge Blur Post Composite برای ایجاد لبه های تمیزتر Using Edge Blur Post Composite to Create Cleaner Edges

  • تصحیح رنگ به درستی با استفاده از Premultiply و Unpremultiply Color Correcting Properly Using Premultiply and Unpremultiply

نمایش نظرات

آموزش 10 نکته و ترفند برای ترکیب رندرهای سه بعدی در Maya و NUKE
جزییات دوره
1h 19m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.