آموزش مجسمه سازی چشم انسان در ZBrush

Sculpting Human Eyes in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش به مرور اشکال و نشانه های اساسی چشم انسان می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5. چشم شخصیت های ما باید از مهمترین ویژگی های آنها باشد. و گرچه چشم همه متفاوت است ، اما برخی از نشانه های اصلی وجود دارد که برای اکثر شخصیت های انسانی وجود خواهد داشت. هدف ما از پیکرتراشی چشم ، ایجاد ظاهری کمی منحصر به فرد است در حالی که هنوز به برخی از عناصر ساختاری متداول پایبند است. در این آموزش به مرور اشکال و نشانه های اساسی چشم انسان می پردازیم. در ابتدا با استفاده از ZBrush مقداری مواد در قسمت بالا و پایین کره کره چشم ایجاد خواهیم کرد. ما از DynaMesh و منحنی های درج شده برای تعیین سریع پلک ها و افزودن جرم استفاده خواهیم کرد. برس هایی مانند Polish و Pinch به ما امکان می دهد تا نمای مشخص تری داشته باشیم و برس Move ابزاری عالی برای جابجایی مناطق مجسمه سازی شده برای تطابق بهتر هدف نهایی ما خواهد بود. در پایان ، شما درک بهتری از ساختار اطراف چشم انسان خواهید داشت و بسیار راحت تر مجسمه سازی چشم را برای شخصیت های انسانی خود انجام خواهید داد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی چشم انسان در ZBrush Sculpting Human Eyes in ZBrush

  • بررسی ناحیه چشم Examining the Eye Area

  • بالا بردن گوشت در اطراف کره چشم Raising the Flesh Around the Eyeball

  • تعیین مرز پلک ها Defining the Border of the Eyelids

  • اضافه کردن فلپ روی چشم Adding the Flap Over the Eye

  • جزئیات ناحیه چشم Detailing the Eye Area

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی چشم انسان در ZBrush
جزییات دوره
0h 34m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.