نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش ها ، ما تکنیک های مختلفی را برای ایجاد اهداف شکل برای شخصیت های خود یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013 ، ZBrush 4.5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 45 ایجاد اهداف Morph برای انیمیشن صورت در 3ds Max و ZBrush 1 ساعت 57 م 49 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد اهداف Morph برای انیمیشن صورت در 3ds Max و ZBrush
Creating Morph Targets for Facial Animation in 3ds Max and ZBrush
-
مبانی یک پیشگوش
Basics of a Morpher
-
ایجاد یک شکلک چشم نزدیک
Creating a Close Eyes Morph
-
جدا کردن شکل چشم نزدیک برای هر چشم
Separating the Close Eyes Morph for Each Eye
-
ایجاد ژست میانی برای Close Eyes Morph
Creating a Mid-pose for the Close Eyes Morph
-
استفاده از شکل معکوس برای ایجاد چشم های متعجب
Using Inverse Morph to Create Surprised Eyes
-
ایجاد یک شکل شگفت انگیز برای ابروها
Creating a Surprise Morph for the Eyebrows
-
استفاده از ابرو مورف برای رانندگی موهای ابرو
Using the Eyebrows Morph to Drive Eyebrow Hairs
-
شروع ایجاد شکل دهان باز
Starting the Creation of the Open Mouth Morph
-
پایان دهان دهان باز
Finishing the Open Mouth Morph
-
ایجاد یک شکلک خندان
Creating a Smiling Morph
-
ترکیب شکل های مختلف برای ایجاد موارد جدید
Combining Different Morphs to Create New Ones
-
آینه بندی شکلهای غیر متقارن
Mirroring Non-symmetrical Morphs
-
ایجاد یک شکل برای مردمک چشم
Creating a Morph for the Pupil
-
تغییر نسبت شخصیت با یک شکل
Changing Character Proportions with a Morph
-
پیوند دو مورف با هم
Linking Two Morphs Together
-
استفاده از مورف ها در دکل
Using Morphs in a Rig
نمایش نظرات