آموزش اصول سیستم ذرات وحدت

Unity Particle System Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آیا تا به حال ایده بازی شگفت انگیزی داشته اید ، اما توانایی ایجاد جلوه ها و تصاویر بصری را ندارید؟ در این دوره ، اصول اساسی کار با سیستم های ذرات را در Unity 5.5 فرا خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.5. آیا تا به حال ایده بازی شگفت انگیزی داشته اید ، اما توانایی ایجاد جلوه ها و تصاویر بصری را ندارید؟ در این صورت ، Unity Particle System Fundamentals ، یک دوره عالی برای شماست ، که در آن شما یاد خواهید گرفت که چگونه سیستم های ذرات را ایجاد و دستکاری کنید. ابتدا ، اصول ذره را در Unity کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، با افزودن حرکت ذرات به رویداد ، به کنترل حرکت فرو می روید و سپس باعث می شوید ذرات در صورت تمایل ظاهر شوند. در آخر ، جلوه های خود را جمع بندی کرده و در صحنه آزمایش خواهید کرد. هنگامی که با این دوره به پایان رسیدید ، نه تنها یک اثر آتش سوزی عالی خواهید داشت ، بلکه دانش و مهارت لازم برای ایجاد سیستم های ذرات خود را در آینده خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.5.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • مثال و مفاهیم Example and Concepts

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • ایجاد انتشار دهنده های ذرات Creating Particle Emitters

  • کنترل اندازه و رنگ Controlling Size and Color

  • کنترل تعداد و فضای شبیه سازی Controlling Count and Simulation Space

حرکت ذرات Particle Motion

  • سرعت و جاذبه را شروع کنید Start Speed and Gravity

  • اشکال امیتر قسمت 1 Emitter Shapes Part 1

  • اشکال امیتر قسمت 2 Emitter Shapes Part 2

  • اشکال امیتر قسمت 3 Emitter Shapes Part 3

  • سرعت و نیرو Velocity and Force

  • وراثت سرعت و نیرو در طول زندگی Inheriting Velocity and Force Over Lifetime

  • چرخش و سر و صدا Rotation and Noise

شکل ظاهری ذرات Particle Appearance

  • مستندات و رنگ در طول زندگی Documentation and Color Over Lifetime

  • رنگ با سرعت ، اندازه در طول زندگی ، اندازه با سرعت Color by Speed, Size Over Lifetime, Size by Speed

  • مواد و سایه بان ها Materials and Shaders

  • انیمیشن بافت Texture Animation

  • مسیرها Trails

رفتار ذرات Particle Behavior

  • نیروهای خارجی و برخوردها External Forces and Collisions

  • با استفاده از چراغ Using Lights

  • ساطع کننده های فرعی Sub Emitters

  • گزینه های رندر Rendering Options

  • گزینه های اضافی Additional Options

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش اصول سیستم ذرات وحدت
جزییات دوره
1h 41m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
22
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Michael Baker
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Baker Michael Baker

Michael Baker یک بازی ساز و متخصص تولید گرافیک با بیش از 15 سال تجربه در بازی ها و تولید VFX است. وی در پروژه های بزرگ دارای مجوز مبتنی بر جنگ ستارگان و بیگانه کار کرده است و ابزارهای نرم افزاری را برای چارچوب محبوب Bullet Physics Framework توسعه داده است که دارای تعداد بیشماری از ابزارهای نویسندگی ، فیلم های سینمایی و بازی ها است. در سال 2013 ، وی بنیانگذار Codex Worlds و استودیوی بازی های AAA indie مستقر در آستین ، تگزاس بود.