آموزش مایا 2024 Essential Training

Maya 2024 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
نحوه ایجاد مدل‌ها و انیمیشن‌های سه بعدی با کیفیت بالا در Maya 2024 را بیاموزید. این دوره مهارت‌های اصلی مایا - مدل‌سازی، بافت‌سازی، رندرینگ و انیمیشن - را در یک گردش کار واقعی و مبتنی بر پروژه که ترجمه می‌کند، پوشش می‌دهد. به همان اندازه برای فیلم، موشن گرافیک و طراحی بازی خوب است. اصولی مانند سفارشی کردن رابط، انتخاب و دستکاری اشیا و سازماندهی صحنه ها را بیاموزید. در مرحله بعد، مدل سازی چند ضلعی، ایجاد و اصلاح مش ها، مجسمه سازی، صاف کردن، کار با منحنی ها و موارد دیگر را مرور کنید. نحوه ایجاد و اعمال مواد بر روی سطوح - افزودن رنگ، بافت و قابلیت بازتاب - و همچنین ادغام دوربین‌ها، نورپردازی و جلوه‌های عمق میدان را با استفاده از رندر Arnold for Maya کشف کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، مربی جورج ماستری به شما نشان می دهد که چگونه با ابزارهای انیمیشن مایا داخلی، حرکت و زندگی را به کار خود اضافه کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • با Maya مدل ها و انیمیشن های سه بعدی با کیفیت بالا ایجاد کنید Create high-quality 3D models and animations with Maya

  • سیستم مورد نیاز Maya 2024 Maya 2024 system requirements

  • از فایل های تمرین حداکثر استفاده را ببرید Make the most of the exercise files

  • پیکربندی مایا Configuring Maya

1. رابط مایا 1. The Maya Interface

  • نمای کلی رابط کاربری مایا Overview of the Maya interface

  • کار با فایل ها و پروژه های مایا Working with files and Maya projects

  • ناوبری در مایا Navigation in Maya

  • پیکربندی درگاه های نمایش Configuring viewports

  • استفاده از هات باکس و منوهای علامت گذاری Using the hotbox and marking menus

  • پیکربندی فضاهای کاری Configuring workspaces

  • تنظیم تنظیمات Setting preferences

  • امتحان فصل Chapter Quiz

2. انتخاب و دستکاری اشیاء 2. Selecting and Manipulating Objects

  • انتخاب اشیا Selecting objects

  • با استفاده از ابزار Move Using the Move tool

  • چرخش و پوسته پوسته شدن Rotating and scaling

  • دستکاری محورها Manipulating pivots

  • کپی کردن اشیا Duplicating objects

  • درک کانال باکس Understanding the Channel Box

  • کار با ویرایشگر ویژگی Working with the Attribute editor

  • دقت را با ضربه زدن حفظ کنید Maintain accuracy with snapping

  • امتحان فصل Chapter Quiz

3. سازماندهی صحنه های مایا 3. Organizing Maya Scenes

  • کار با Outliner Working with the Outliner

  • ایجاد سلسله مراتب Creating hierarchies

  • گروه بندی اشیاء Grouping objects

  • ایجاد لایه ها Creating layers

  • پنهان کردن و نشان دادن اشیا Hiding and showing objects

  • امتحان فصل Chapter Quiz

4. ایجاد مدل های چند ضلعی 4. Creating Polygonal Models

  • ایجاد اشیاء چند ضلعی Creating polygonal objects

  • انتخاب اجزای چند ضلعی Selecting polygonal components

  • با استفاده از جعبه ابزار مدلسازی Using the Modeling Toolkit

  • برچسب های کامپوننت Component tags

  • استفاده از ابزار قلم مو برای مجسمه سازی مش ها Using brush tools to sculpt meshes

  • امتحان فصل Chapter Quiz

5. مدل سازی مش های چند ضلعی 5. Modeling Polygonal Meshes

  • تنظیم مرجع Setting up reference

  • مدل سازی در مقابل مرجع Modeling against reference

  • با استفاده از ابزار Extrude Using the Extrude tools

  • کار با حلقه های لبه Working with edge loops

  • ترکیب و جدا کنید Combine and Separate

  • تاریخچه شی Object History

  • امتحان فصل Chapter Quiz

6. تکنیک های مدل سازی اضافی 6. Additional Modeling Techniques

  • تغییر شکل دهنده های اشیاء Object deformers

  • آینه سازی و ادغام اجزا Mirroring and merging components

  • صاف کردن سطوح Smoothing surfaces

  • کار با سطوح فرعی Working with subdivision surfaces

  • ابزارهای بولی Boolean tools

  • امتحان فصل Chapter Quiz

7. کار با Curves 7. Working with Curves

  • ایجاد منحنی ها Creating curves

  • اصلاح منحنی ها Modifying curves

  • اکسترود در طول یک مسیر Extruding along a path

  • امتحان فصل Chapter Quiz

8. ایجاد مواد 8. Creating Materials

  • اصول رندر مایا Basics of Maya rendering

  • مواد سطح استاندارد Standard surface materials

  • کدورت و شکست Opacity and refraction

  • ایجاد و اعمال نقشه ها Creating and applying maps

  • استفاده از بیت مپ به عنوان بافت Using bitmaps as texture

  • کار با پنجره Hypershade Working with the Hypershade window

  • امتحان فصل Chapter Quiz

9. استفاده از مواد و بافت 9. Applying Materials and Textures

  • چندین ماده را روی اشیاء اعمال کنید Apply multiple materials to objects

  • نقشه برداری اشیاء چند ضلعی UV UV mapping polygonal objects

  • آشنایی با ویرایشگر UV Understanding the UV Editor

  • تنظیم دقیق اشعه ماوراء بنفش Fine-tuning UVs

  • امتحان فصل Chapter Quiz

10. رندر در آرنولد 10. Rendering in Arnold

  • تنظیمات رندر Render settings

  • نور را اضافه و کنترل کنید Add and control light

  • انواع نور آرنولد Arnold light types

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر و آسمان‌نماها Image-based lighting and skydomes

  • استفاده از اشیا و نورها Using objects and lights

  • اضافه شدن دوربین ها Adding cameras

  • افزودن عمق میدان در آرنولد Adding depth of field in Arnold

  • ایجاد تاری حرکت در آرنولد Creating motion blur in Arnold

  • نمای رندر و خروجی نهایی Render view and final output

  • امتحان فصل Chapter Quiz

11. انیمیشن در مایا 11. Animating in Maya

  • درک رابط انیمیشن Understanding the animation interface

  • متحرک سازی اشیا با استفاده از کلید تنظیم Animating objects using Set Key

  • تغییر کلیدهای روی جدول زمانی Modifying keys on the timeline

  • تغییر کلیدها در Graph Editor Modifying keys in the Graph Editor

  • ایجاد چرخه های انیمیشن Creating animation cycles

  • متحرک سازی اشیاء در امتداد مسیرهای اسپلاین Animating objects along spline paths

  • انیمیشن Ghosting Ghosting animation

  • نشانک های نوار لغزنده زمان Time slider bookmarks

  • با مداد آبی روی صفحه بکشید Draw on the screen with Blue Pencil

  • امتحان فصل Chapter Quiz

نتیجه Conclusion

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش مایا 2024 Essential Training
جزییات دوره
4h 9m
83
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.