در این کلاس، اصول اولیه تصویرسازی مانگا را خواهید آموخت. ما موضوعات ضروری تصویرسازی و مهارتهای فنی را بررسی میکنیم، و شما با کامیلا همراه خواهید بود که شخصیت خود را ترسیم میکند و آن را در فتوشاپ دیجیتالی میکند.
در این کلاس، شما زرادخانه یک هنرمند از اطلاعات واقعی و تجربه در طراحی شخصیتهای مانگا و اصلاح آنها برای چاپ یا خروجی دیجیتال به دست خواهید آورد. این کلاس ارزشمند است، چه کار شما به ناشر برسد و چه بخواهید فقط یک اثر هنری شخصی با کیفیت بالا ایجاد کنید.
آنچه خواهید آموخت
کاری که شما انجام خواهید داد
این کلاس به دانش آموزان پله ای برای ورود به صنعت استانداردهای کتاب کمیک آمریکای شمالی می دهد. همچنین به دانش آموزان کمک می کند تا تکنیک های جدید طراحی و هنر دیجیتال را بیاموزند. این تصویری از پشت صحنه است که نشان می دهد چگونه برای ناشر خود تصاویر می سازم، و تصویر نهایی که در این کلاس ایجاد خواهم کرد به عنوان جلد/پوستر برای انتشار رمان گرافیکی من در اوایل سال 2015 استفاده خواهد شد.
یک تصویر دیجیتالی از یک شخصیت مانگا از طرح تا کیفیت چاپ ایجاد کنید
طراحی یک مفهوم
مفهوم یا منظره؟
قاب های زیادی را برای کار کردن به خود بدهید!
مهم است که این جزئیات را زودتر ثبت کنید، حتی زمانی که طرح شما بسیار ابتدایی است.
بسیار طرحریزی کنید، و مقدار زیادی را نیز پاک کنید!
ابزارها
یک خودکار آبی غیر repro انتخاب من است!
زیرکشیدن
برجسته ترین خطوط و ویژگی ها را شناسایی کنید.
به یاد داشته باشید که این ویژگیها اغراقآمیز هستند و باید حس جوانی و احساسات را منتقل کنند.
این شما را در کشیدن چشم، بینی و دهان راهنمایی می کند.
مرکب
رفتن از بالا به پایین، تعیین عمق را واضح و آسان می کند.
این ابزار دیگری برای نشان دادن عمق است.
هر دو طرح در نهایت در فتوشاپ اسکن و مشبک خواهند شد.
فتوشاپ
مطمئن شوید که به عنوان یک فایل TIF به جای JPEG اسکن می کنید، زیرا این یک فایل بزرگ است.
RGB برای کارهای مبتنی بر وب بهترین است.
رنگ اطلاعات زیادی را دریافت میکند و B/W برخی از کیفیت خط ضعیف شما را از دست میدهد.
همه لایههای کار خود را در یک فایل و فضای کاری بیاورید.
Curves و Levels ابزارهای عالی برای این کار هستند.
از شر تمام اطلاعات پس زمینه استفاده نشده خلاص شوید.
این بسیار مهم است!
هر چه طراحی خود را دقیقتر نشان دهید، کار با آن آسانتر است. تصویر نهایی خود را در صفحه پروژه خود صادر و به اشتراک بگذارید.
d'Errico Studios Ltd. Creative Director
d Errico محصول تقسیم میراث او است، ایتالیایی و کانادایی که به یکی تبدیل شده اند: شیفتگی ایتالیایی، ادب کانادایی، و اعتیاد اولیه به کارتون های صبح شنبه، کمیک و مانگا. وقتی بزرگ شد، بیشتر از خواندن کتابهای درسیاش، دختران و اژدهاهای سکسی را ابله میکرد. در سال 1998 هنگامی که کامیلا برای اولین بار در کامیک کان سن دیگو شرکت کرد، متوجه شد که یک کار 9 تا 5 روزه او را می کشد و این همان کاری بود که او می خواست انجام دهد. به لطف انرژی بی امان، فداکاری، و کمبود خواب کافی، او رویای خود را دنبال کرده است که خلاقانه برای امرار معاش کار کند.
سبک منحصر به فرد کامیلا همچنان مورد تقاضا است و لیست مشتریان او شامل کمیک های Dark Horse، Image Comics، Random House، Tokyopop، Hasbro، Disney، Sanrio، Neil Gaiman است و او همچنین با شرکت های بازی های ویدئویی و فیلم در زمینه توسعه شخصیت کار می کند. . شخصیت ها و ویژگی های خود او، Tanpopo و Helmetgirls، مورد علاقه طرفداران و دنبال کنندگان هستند و اکنون الهام بخش لباس های Cosplay هستند. او آثار هنری زیبای خود را با موفقیت در انواع مختلفی از جمله پوشاک، لوازم التحریر و هدایا، لوازم جانبی، چاپ های هنری، و غیره به فروش رسانده و به آنها مجوز داده است و همچنان به گسترش برنامه صدور مجوز خود ادامه می دهد. نقاشی های پراحساس و شیوا او را به صدر رده های جنبش هنر معاصر جدید رسانده است و گالری اپرای نیویورک او را نمایندگی می کند.
او مفتخر است که توسط PacBlue Printing مستقر در ونکوور و تیم حرفه ای آنها برای تمام نیازهای چاپی خود پشتیبانی می شود و با آنها همکاری می کند.
کامیلا نمیتواند بدون روغنهای محلول در آب "DUO" Holbein، لاتههای چای سبز، کالاهای Hello Kitty و مانگا و انیمههای روزانهاش زندگی کند.
"درباره بیان آنچه احساس می کنند و احساس آنچه بیان می کنند."
نمایش نظرات