آموزش مجسمه سازی بازوهای انسانی در ZBrush

Sculpting Human Arms in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش مجسمه سازی آناتومی ZBrush به عمق ساختار بازو و عضلات می پردازیم ، موضوعات پیشرفته ای مانند بازو را پوشش می دهیم و همچنین سعی می کنیم رویکرد شما را برای مجسمه سازی قسمت فوقانی بازو مانند شانه ها و دوسر بازو ساده کنیم ... گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 53 مجسمه سازی بازوهای انسانی در ZBrush 2 ساعت و 25 دقیقه 23 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی بازوهای انسانی در ZBrush Sculpting Human Arms in ZBrush

  • عضلات بازو فوقانی Muscles of the Upper Arm

  • ادامه تجزیه و تحلیل عضلات اصلی بازو Continuing to Analyze the Main Muscles of the Arm

  • ایجاد Base Mesh برای بازو Creating the Base Mesh for the Arm

  • مجسمه سازی Deltoid Sculpting the Deltoid

  • مجسمه سازی عضلات سه سر Sculpting the Triceps

  • تصفیه عضله سه سر Refining the Triceps

  • مجسمه سازی Bicep و Brachialis Sculpting the Bicep and Brachialis

  • شروع به مسدود کردن بازوی پایین Starting to Block out the Lower Arm

  • Extensors و Flexors Extensors and Flexors

  • مسدود کردن در Extensors Blocking in the Extensors

  • مسدود کردن در فلکسورها Blocking in the Flexors

  • تصفیه مجسمه ما Refining Our Sculpt

  • ایجاد یک نمودار از عضلات Creating a Diagram of the Muscles

  • پایان مطالعه ما Finishing Our Study

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی بازوهای انسانی در ZBrush
جزییات دوره
2h 26m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.