آموزش آشتانگا مبتدی

Beginner Ashtanga

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: قدرت شفابخش تمرین آشتانگا را تجربه کنید. در سال 1998، دیپیکا در صخره نوردی تصادف شدیدی داشت و به او گفته شد که ممکن است دیگر هرگز نتواند راه برود. از طریق تمرین آشتانگا بود که او منبع شفا و امید خود را یافت. در این مجموعه مبتدی گرا، او این تمرین باستانی و در عین حال جادویی را به اشتراک می گذارد تا به شما کمک کند تا هر روز شما را شفا دهید، زمین بگذارید و متمرکز شوید. این سریال برای کسانی است که به دنبال تجربه جادوی آشتانگا هستند. تجربه قبلی آشتانگا یا یوگا لازم نیست. کلاس ها پر از خرابی های وضعیت، نشانه های هم ترازی، و تغییرات برای اصلاح حالت هایی هستند که ممکن است جدید یا در حال حاضر غیرقابل دسترس باشند. با پیروی از روش سنتی آشتانگا، 9 کلاس در این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند که در طول زمان بر یکدیگر بنا شوند. همه دانش‌آموزان با اولین کلاس 15 دقیقه‌ای شروع می‌کنند و به مرور زمان، و تنها زمانی که این کلاس تسلط پیدا کرد، کلاس‌های زیر یکی یکی اضافه می‌شوند تا در نهایت یک تمرین یک ساعته ایجاد شود. کلاس جریان اصلاح شده دیپیکا، عناصر منفرد هشت کلاس قبلی را می گیرد و آنها را در یک دنباله به زیبایی روان و انرژی بخش می کند.

سرفصل ها و درس ها

سری ها series

  • چگونه به این سریال نزدیک شویم How To Approach This Series

  • طبقه 1: نفس، بنده، درشتی Class 1: Breath, Bandha, Drishti

  • کلاس 2: سوریا ناماسکار A B Class 2: Surya Namaskar A & B

  • کلاس 3: حالت ایستاده Class 3: Standing Poses

  • کلاس 4: حالت نشسته Class 4: Seated Poses

  • کلاس 5: قله (ژست های دروازه بان) Class 5: The Peak (Gatekeeper Poses)

  • کلاس 6: کشش خانگی Class 6: The Homestretch

  • کلاس 7: خم های پشتی Class 7: Backbends

  • کلاس 8: پرش به عقب پرش از طریق Class 8: Jump Backs & Jump Throughs

  • کلاس 9: انعطاف پذیری روزانه Class 9: Daily Flexibility

  • کلاس 10: ژست های پایانی Class 10: Finishing Poses

  • کلاس 11: سری کامل اصلاح شده Class 11: Full Modified Series

نمایش نظرات

سایت Alo Moves یک پلتفرم آنلاین است که به ارائه کلاس‌های ورزشی و تناسب اندام می‌پردازد. این سایت متعلق به برند معروف Alo Yoga است و مجموعه‌ای از ویدئوهای آموزشی در زمینه‌های مختلفی مانند یوگا، پیلاتس، تمرینات قدرتی، مدیتیشن و بیشتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کلاس‌ها توسط مربیان حرفه‌ای هدایت می‌شوند. هدف Alo Moves کمک به افراد برای بهبود سلامت جسمی و ذهنی از طریق ورزش و تمرینات منظم است.

 

 

آموزش آشتانگا مبتدی
جزییات دوره
4h 43min
11
AloMoves AloMoves
(آخرین آپدیت)
25,726
- از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Deepika Mehta
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Deepika Mehta Deepika Mehta

در سال 1997، زندگی دیپیکا با یک حادثه صخره نوردی نزدیک به مرگ برای همیشه تغییر کرد. پزشکان به او گفتند که دیگر هرگز راه نخواهد رفت. دیپیکا که اجازه نمی دهد موانع روحیه و اشتیاق او را به زندگی بازدارند، به دنبال رویکردها و روش های جایگزین برای شفای جسمی و عاطفی از جمله مدیتیشن، پرانایاما و یوگا بود. او سفر یوگا خود را با سیواناندا یوگا آغاز کرد که در نهایت او را به آشتانگا یوگا رساند. از آن زمان، دیپیکا به سرتاسر جهان سفر کرده و با استادان مختلفی مانند ریچارد فریمن، دنا کینگزبرگ، پرم کارلیسی، لینو میله و رولف ناوژوکات تحصیل کرده است. او در حال حاضر در حال یادگیری Ashtanga’s Advanced A Series با Sharath Jois است که مدیر مؤسسه Ashtanga Yoga است. دیپیکا در بمبئی، هند زندگی می کند و به طور منظم در آنجا تدریس می کند. او همچنین با همسرش مارک رابردز به دور دنیا سفر می کند و جادوی آشتانگا را در جهان پخش می کند.