لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش هودینی: ذرات
Houdini: Particles
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
سیستم ذرات بسیار قدرتمند هودینی را کاوش کنید. در این دوره، به اسکات پاگانو بپیوندید تا در مورد نحوه استفاده از سیستم های ذرات در هودینی صحبت کند. اسکات شما را از طریق چهار پروژه مختلف راهنمایی می کند که به شما کمک می کند تا نحوه استفاده از ذرات با sprites و نمونه هندسی و نحوه ایجاد مسیرها و تاثیرات را درک کنید. او نحوه ایجاد مقداری تشعشع از یک جسم متحرک و سپس ایجاد یک اثر ذره دودی، نحوه ایجاد مسیرهای هندسی که از یک شیء جاری می شود و موارد دیگر را به اشتراک می گذارد.
سرفصل ها و درس ها
نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ
Introduction
خوش آمدی
Welcome
فایل های تمرینی
Exercise files
معرفی به ذرات
Intro to particles
نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ
1. Sprites
گزینه های نمایش
Display options
نمای کلی صحنه
Scene overview
ایجاد sim simicle
Create particle sim
گره منبع POP را تغییر دهید
Modify POP Source node
POP Color و POP Wind را اضافه کنید
Add POP Color and POP Wind
POP Sprite را اضافه کنید
Add POP Sprite
نتیجه ذرات: ذرات کش
Particle result: Cache particles
ایجاد پیام شخصی
Create pscale
آلفا ایجاد کنید
Create alpha
ایجاد رنگ
Create color
آمادگی نهایی
Final prep
نمای اجمالی Shader
Shader overview
نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ
2. Trails
نمای کلی صحنه
Scene overview
یک منبع منبع ذره ایجاد کنید
Create a particle source object
ایجاد sim simicle
Create particle sim
گره منبع POP را تغییر دهید
Modify POP Source node
ایجاد سر و صدای صدا
Create volume noise
POP Advect را با حجم اضافه کنید
Add POP Advect by Volumes
POP Color را اضافه کنید
Add POP Color
نتیجه ذرات: ذرات کش
Particle result: Cache particles
ایجاد مسیرهای پیاده روی 1
Create trails 1
ایجاد مسیرهای 2
Create trails 2
ایجاد رنگ و آلفا 1
Create color and alpha 1
رنگ و آلفا 2 ایجاد کنید
Create color and alpha 2
ایجاد پیام شخصی
Create pscale
آمادگی نهایی
Final prep
نمای اجمالی Shader
Shader overview
نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ
3. Impacts
نمای کلی صحنه
Scene overview
یک منبع منبع ذره ایجاد کنید
Create a particle source object
ایجاد sim simicle
Create particle sim
گره های منبع POP
POP Source nodes
POP Collision Detect
POP Collision Detect
کشیدن ، باد ، و رنگ
POP Drag, Wind, and Color
POP را بکش
POP Kill
ذرات کش
Cache particles
Cd و alpha 1 ایجاد کنید
Create Cd and alpha 1
Cd و alpha 2 ایجاد کنید
Create Cd and alpha 2
آمادگی نهایی
Final prep
ارائه نهایی
Final render
نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ
4. Instances
نمای کلی صحنه
Scene overview
مرور اجمالی منبع ذرات
Particle source object overview
ایجاد sim simicle
Create particle sim
گره های منبع POP
POP Source nodes
POP باد: پایین
POP Wind: Down
POP Wind: سر و صدا
POP Wind: Noise
کشیدن POP: تصادفی
POP Drag: Random
کشیدن POP: سن
POP Drag: Age
کشیدن POP: چرخش
POP Drag: Spin
POP Collision Detect
POP Collision Detect
POP را بکش
POP Kill
ذرات کش
Cache particles
پردازش v 1
Process v 1
چرخش N و بالاتر توسط v
Rotate N and up by v
پردازش v 2
Process v 2
ایجاد پیام شخصی
Create pscale
به عنوان مثال ایجاد کنید
Create instance
سی دی را ایجاد کنید
Create Cd
SOP مواد
Material SOP
گره نمونه
Instance node
ارائه نهایی
Final render
نتیجه گیری معرفی 1. VFX چیست؟ 2. درک گردش کار حرکت ردیابی حرکت. Workflows4 ردیابی حرکت اضافی. تهیه مدل های متحرک و انیمیشن برای VFX5. مواد اولیه 6. Basic VFX Lighting7. کالیبراسیون دوربین برای عکس های قفل شده 8. Takes، Tokens و Multipass Rendering9. ChallengeConcludIntroduction1. نسخه پشتیبان تهیه و حفظ اطلاعات خود 2. مدیریت رمز عبور 3 مدیریت مقالات ورودی File و Document Storage5. اسکن 6 تقویم7 اطلاعات تماس 8 مدیریت لیست های کار و انواع دیگر لیست 9. ذخیره یادداشت ها 10 سازماندهی نشانک ها و EmailConclusionIntroduction1. رسانه های اجتماعی در نمای کلی دولت 2. ایجاد یک سیاست رسانه اجتماعی 3. Analytics and Reporting4. استراتژی رسانه های اجتماعی برای دولت 5. استراتژی بستر های نرم افزاری دولت برای شرکت در تولید1. با استفاده از انواع بالا فهرست پنج نوع Type2. با استفاده از فهرست های پنج لیست برتر برنامه هایCCccccIntroduction1. استراتژی تجاری خود را پیدا کنید2. هدف مشتریان خود را 3 تعریف کنید. تحقیق: آنچه مشتریان شما می خواهند4 را پیدا کنید. اهداف کسب و کار را به روشنی مشخص کنید و فرآیندهای ساخت 5 را مشخص کنید. ایجاد یک برنامه بازاریابی بلند مدت6. کوکی ها را به Customers7 تبدیل کنید. PlanConclusionIntroduction1 خود را اندازه گیری و اصلاح کنید. درک نسبت های جنبه2. چند تصویر3. استفاده از نرم افزار برای ایجاد Diptychs و Triptychs4. فروش مجموعه ست 5. شلیک کنید و بفروشید AppConclusionIntroduction1. طراحی سایت2. گالری های موجود در SmugMug3. فروش و خدمات 4. نکات اضافی SmugMugConclusionIntroduction1. درحال بارگیری Photos2. پیش پردازش تصاویر با Photomatix3. بررسی اجمالی نقشه برداری از لحن و گردش کار Fusion Exposure. نقشه برداری تن در عمق 5. قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض در عمق 6. گزینه های پیشرفته برای حل مشکلات 7. پس از پردازش تصویر خود را با لمس های نهایی انتصابIntroduction1. چه جدید در حل 12 است؟ 2. ساختن یک سیستم حل 3 درک پایگاه داده های دیسک ، حالت های کاربر ، و Projects4. با شروع DaVinci برای حل 125. ویرایش یک پروژه در DaVinci حل 126. حرکت و تهیه یک جدول زمانی برای اصلاح رنگ 7. ارزیابی تصویر: دیدن مانند یک Colorist8. در عمل: ساختن یک Look9. درک گره ها 10. ابزار ثانویه تصحیح رنگ 11. تطبیق عکسهای 12 نمای ساختمان: ابزارهای ضروری13. ارائه ، ارائه و بایگانی کردن14. DaVinci 12 به روزرسانی اساسی را حل کرده است نتیجه گیری نتیجه گیری 1. اصول نورپردازی پرتره 2. ساخت Soft Light3. پنج الگوی روشنایی4. ساختن و پیدا کردن جهت Light5. ده پرتره با یک LightConclusionIntroduction1. CINEMA 4D چیست؟ 2 شروع سریع ProjectConclusionIntroduction1. فن آوری های جدید ، گردش کار و پیشرفت های مشاهده 2. MoGraph ، اشیاء ژنراتور و سایر پیشرفت های 3. حرکت ردیاب ، بازسازی صحنه ، و دوربین های کروی اشتراک گذاری PhotosConcludIntroduction1 خود را به اشتراک بگذارید. Photos2 خود را ویرایش و بهبود دهید. ساخت تنظیمات انتخابی 3. کار با Color4. Advanced EditingIntroduction1. Tips2 گردش کار. نکات اضافیIntroduction1. وارد کردن و مشاهده Photos2 شما. ایجاد یک مجموعه و گردش کار 3. گرفتن عکسIntroduction1. کاوش در یک Studio2 حرفه ای. ساخت یک استودیوی موقت3. سایر ملاحظات استودیوIntroduction1. انعطاف پذیری با فیلترهای هوشمند 2 افزایش یافته است. استفاده از Camera Raw به عنوان Smart Filter3. اعمال جلوه های خلاقانه با Filters4. قرار دادن آن به PracticeConclusionIntroduction1. بررسی GH5 Body2. مبانی دوربین 3. حالتهای تیراندازی جایگزین GH54. سیستم منو GH5 System5. فوکوس خودکار GH5 System6. GH5 Video Fundamentals7. GH5 V-Log L Upgrade8. ضبط صدا در GH59. GH510 خود را شخصی سازی کنید. عملکردهای بی سیم GH5ConclusionIntroduction1. اندازه یک Image2. مشکلات قرار گرفتن در معرض 3. مشکلات رنگ
Conclusion
مراحل بعدی
Next steps
نمایش نظرات
Linkedin (لینکدین)
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است.
کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند.
پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com
نمایش نظرات