لطفا در هنگام پرداخت ، فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد وسایل نقلیه مفهومی در مایا
Creating Concept Vehicles in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
یک گردش کار هنرمند محور برای توسعه مفهوم، مدل سازی چند ضلعی، نورپردازی و رندر را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر. یک گردش کار هنرمند محور برای توسعه مفهوم، مدل سازی چند ضلعی، نورپردازی و رندر بیاموزید. این دوره نزدیک به هفت ساعت آموزش پروژه محور در مورد مدل سازی مفهومی خودرو برای استفاده در فیلم، بازی و طراحی ارائه می دهد. برای هنرمندان جدید و باتجربه عالی است. برجسته های محبوب عبارتند از: توسعه مفهومی. راه حل برای چالش های طراحی؛ تکنیک های مدل سازی چند ضلعی; با استفاده از پیش نمایش صاف. تبدیل پیش نمایش صاف به چند ضلعی. ریز عکسها برای تکمیل طرح ها. استفاده از سه بعدی برای پیش نمایش مدل ها. اصطلاحات و طراحی خودرو؛ ایجاد چین ها با حلقه های لبه. افزودن رئالیسم با جزئیات. تکنیک های نقشه برداری UV; استفاده از مواد سطح کروم؛ مواد رنگ اتومبیل ساختمانی; ایجاد جلوه های فلزی برس خورده. با استفاده از ابزار Text؛ رندر با Final Gather; اضافه کردن نور HDRI. ایجاد بافت در فتوشاپ; ایجاد نقشه برآمدگی کاشی. بافت های ساختمان با عکس های فوری UV. دستکاری جریان لبه با ابزار Split Polygon. ایجاد پانل های نصب شده؛ اضافه کردن پانل های درخشان نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
کار کردن طرح های خشن روی کاغذ
Working out Rough Designs on Paper
ایجاد وسایل نقلیه مفهومی در مایا
Creating Concept Vehicles in Maya
استفاده از ریز عکسهای سه بعدی برای تکمیل طراحی
Using 3D Thumbnails to Flesh out the Design
مسدود شدن در بدنه اصلی خودرو
Blocking in the Main Body of the Car
اصلاح شکل ناهموار ماشین
Refining the Rough Shape of the Car
تکمیل شکل اصلی ماشین
Finishing the Main Shape of the Car
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
نمایش نظرات