لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Cinema 4D R19: Motion Graphics
Cinema 4D R19 Essential Training: Motion Graphics
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: موارد ضروری Cinema 4D R19: Motion Graphics هنرمندان متوسط را به گردش کار Cinema 4D معرفی می کند. اگر به تازگی با Cinema 4D آشنا شدید ، لطفا آموزش Cinema 4D R19 را بررسی کنید ، که از همان ابتدا شروع می شود و شما را با نحوه کار نرم افزار آشنا می کند.
در اینجا ، مفاهیم اساسی اساسی ، مانند مدل سازی spline ، نورپردازی و مواد را بیاموزید ، که برای درک دقیق عملکرد این برنامه سه بعدی بسیار مهم است. اندی نیدام ، مربی ، تکنیک های عملی برای اکسترود کردن اشکال را پوشش می دهد. کار با ابزارهای MoGraph مانند Cloners و Effectors. و اضافه کردن نور و نماهای دوربین برای حرکت گرافیکی کاملاً سه بعدی. بعلاوه ، نحوه ادغام دارایی از Adobe Illustrator ، رندرهای کامپوزیت چند گذر با گردش کار After Effects و C4D را بیاموزید و از Takes System استفاده کنید تا مواد و تنظیمات مختلف را امتحان کنید و پروژه های خود را در اندازه ها و وضوح دقیق مورد نیاز صادر کنید.
موضوعات شامل:
تنظیم صحنه ها li>
مدل سازی با splines li>
استفاده از پرونده های Illustrator در C4D
بیرون بردن عمق و جزئیات li>
متحرک سازی در جدول زمانی
ایجاد کلون li>
استفاده از Effectors
گرافیک حرکتی روشنایی li>
استفاده از مواد li>
ایجاد مواد متحرک li>
ترکیب کردن رندرهای چند گذر در After Effects
ارائه گرافیک حرکتی در C4D
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
این دوره چیست و نیست
What this course is and isn't
فایل های تمرینی
Exercise files
ویژگی های جدید برجسته
New features highlighting
1. گرافیک حرکت چیست؟
1. What Are Motion Graphics?
گرافیک حرکت چیست؟
What are motion graphics?
چگونه هنرمندان گرافیک حرکت از سینما 4D استفاده می کنند؟
How do motion graphics artists use Cinema 4D?
مفاهیم تصویر بزرگ
Big picture concepts
نمونه کار
Examples of work
2. تنظیم یک پروژه برای گرافیک حرکت
2. Setting Up a Project for Motion Graphics
شروع یک صحنه برای اولین بار
Starting a scene for the first time
نکات گردش کار
Workflow tips
صحنه شروع را ایجاد کنید
Create a start scene
3. کار با Splines
3. Working with Splines
اسپلین ها چیست؟
What are splines?
کار با اولیه اسپلین پارامتری
Working with parametric spline primitives
ایجاد و دستکاری اسپلین ها
Creating and manipulating splines
شکل های پیچیده ای با ماسک های اسپلین ایجاد کنید
Build complex shapes with spline masks
ایجاد هندسه با splines
Creating geometry with splines
کار با پرونده های Adobe Illustrator
Working with Adobe Illustrator files
پرونده های Illustrator را وارد و پاک کنید
Import and clean up Illustrator files
برای اضافه کردن عمق و جزئیات ، اکسترود کنید
Extrude to add depth and detail
4- کار با جدول زمانی
4. Working with the Timeline
جدول زمانی چیست؟
What is the Timeline?
دستکاری F- منحنی
F-curve manipulation
پاک کردن آرم
Create a logo wipe
ایجاد یک انیمیشن دوربین
Create a camera animation
کپی کردن و جبران کردن کلمات کلیدی
Copying and offsetting keyframes
جابجایی اشیاء متحرک
Moving animated objects
کار با صدا
Working with sound
5. قدرت موگراف
5. The Power of MoGraph
MoGraph چیست؟
What is MoGraph?
ایجاد کلون
Creating clones
با استفاده از Effector
Using Effectors
تغییر شکل اشیا با Effector
Deforming objects with Effectors
سایر اشیاء MoGraph
Other MoGraph objects
انیمیشن افست با مؤلف Step
Offset animation with the Step effector
این امکان را می دهد که اشیاء را با MoGraph متحرک کنید
Enabling objects to be animated with MoGraph
شکستن اشیاء به قطعات
Breaking objects into pieces
6. نورپردازی برای تصاویر متحرک
6. Lighting for Motion Graphics
چراغ ها کار می کنند؟
How do lights work?
استفاده از انواع مختلف سایه
Using different types of shadow
اضافه کردن افتادگی برای روشنایی واقعی
Adding falloff for realistic lighting
روشنایی صحنه
Scene lighting
ایجاد یک تنظیم نور اصلی
Creating a basic light setup
7. مواد برای گرافیک حرکت
7. Materials for Motion Graphics
مواد چیست؟
What are materials?
ایجاد و استفاده از مواد
Create and apply materials
کار با انتخاب
Working with selections
دستکاری مواد روی اشیاء
Manipulating materials on objects
کار با مواد بازتابنده
Working with reflective materials
یک بافت براق و براق ایجاد کنید
Create a bumpy greeble texture
جزئیات را با سایه های الگوی اضافه کنید
Add detail with pattern shaders
مواد متحرک متحرک
Animating animated materials
8. ارائه و آهنگسازی برای Motion Graphics
8. Rendering and Compositing for Motion Graphics
خط لوله گرافیکی حرکت
The motion graphics pipeline
آهنگ سازی برچسب ها
Compositing tags
تنظیمات ارائه معمول
Common render settings
رندرهای چندتایی را تنظیم کنید
Set up multipass renders
طول می کشد
Set up takes
پیش نمایش های پیش نمایش ایجاد کنید
Create previews renders
طراح حرکت ، ویراستار ، آهنگساز
Andy Needham یک طراح ، ویراستار و آهنگساز حرکت مستقل است.
از سال 2004 در صنعت موشن گرافیک کار می کند. اندی از After Effects و دیگر برنامه های Adobe ، Final Cut Pro ، CINEMA 4D ، mocha و نوک از مشتریان او می توان به Google ، Sony Ericsson ، X Factor USA و گروه Coldplay اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت وی ، imcalledandy.com مراجعه کنید.
نمایش نظرات