آموزش اسکریپت 2 بعدی Unity

Learning Unity 2D Scripting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یونیتی یک پلتفرم محبوب برای ساخت بازی های دو بعدی و سه بعدی برای دسکتاپ، موبایل و کنسول ها است. در این دوره مقدماتی، به جسی فریمن بپیوندید تا همه چیزهایی را که توسعه‌دهندگان بازی برای اولین بار در مورد ایجاد اسکریپت برای بازی‌های دو بعدی در Unity باید بدانند، مرور می‌کند. او راه اندازی پروژه های دو بعدی جدید، ایجاد اسکریپت های جدید از ابتدا، نمایش فیلدهای عمومی در معرض بازرس، گسترش کلاس MonoBehaviour و ایجاد کلاس های C# سفارشی را پوشش می دهد. او همچنین برخی از بهترین شیوه ها را برای نوشتن و اشکال زدایی اسکریپت های C# در Unity به اشتراک می گذارد. اگر در زمینه کدنویسی تازه کار هستید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد Unity هستید، این دوره دانش لازم برای شروع نوشتن اسکریپت های C# در Unity را در اختیار شما قرار می دهد.

سرفصل ها و درس ها

1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب 1. Unity Scripts

  • ایجاد یک پروژه جدید Create a new project

  • نحوه استفاده از IDE How to use the IDE

  • صحنه های Scenes

1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب 2. Creating C# Scripts

  • ایجاد GameObjects Creating GameObjects

  • پیوست کردن اسکریپت ها Attaching scripts

  • بازرس Inspector

  • پنجره کنسول Console window

  • اشکال زدایی The debugger

1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب 3. Intro to C#

  • معرفی به MonoBehaviour Intro to MonoBehaviour

  • ساختارهای داده Data structures

  • اضافه کردن اسکریپت های جدید Adding new scripts

  • در حال گفتگو با سایر اسکریپت ها Talking to other scripts

  • کلاس های سفارشی Custom classes

1. ایجاد استاندارد2. جلسات موثر 3. چالش های ارتباط با استفاده از ارتباطات را وارد کنید 1. C # در مک؟ 2. شروع کار با سی شماره 3. عمیق تر به C # 4. ایجاد یک برنامه AppConclusionIntroduction1. چگونه حافظه در Java2 کار می کند. مقادیر و منابع 3. فرار References4. آشنایی با جمع آوری زباله 5. جمع آوری زباله های نسل 6. تنظیم ماشین مجازی7. شکار برای یک حافظه LeakConclusionIntroduction1. Fundamentals شی گرا 2. Requirements3. از Cases و User Stories4 استفاده کنید. Modeling Domain5. نمودار کلاس6. وراثت و ترکیب 7. توسعه نرم افزارCccclusionMicrosoft نکات توسعه هفتگی توسعه واقعیت مخلوط 1. نمای کلی 2 Structures Data Common3. بازگشت مرتب سازی داده 5 در جستجوی Data6. سایر الگوریتم های جمع بندیIntroduction1. شیوه های برنامه نویسی همکاری 2. برنامه نویسی جفت را درک کنید. برنامه نویسی Mob4 را درک کنید. برنامه نویسی و ارتباطاتجلوگیری مقدمه 1. فرصت اتوماسیون2. حزب چیست؟ 3 مزایای PDK4. بهترین تمرینات در سطح فرآیند 5. بهترین روشها در سطح کارآفرینی Enterprise Level1. توسعه محور تست چیست؟ 2. معرفی JUnit3. نوشتن اولین Tests4 شما. تمرین مبانی5. Refactoring6. بهترین تمرین 7 مقالههای خرد 8 مسخره کردن با Mockito9. تقلب ها و Tautologies10. دست زدن به Legacy CodeIntroduction1. اصول اساسی چابک 2. Scrum: Perspective3 Developer. تکنیک های مهندسی نرم افزار Agile4. Kanban for Developers5. مقیاس گذاری AgileConclusionIntroduction1. Query Exception2. چه کاری با SQL Server3 انجام ندهید. Datatypes و Design4. اشیاء موقت5. Indexing6. Columnstore7. سطح های جداسازی جمع بندیIntroduction1. نمای کلی ویژگی های جدید. پردازش پرس و جو تطبیقی 3. SQL Server در Linux4. عملیات سرور SQL StudioConclusionIntroduction1. The Basics2. node.js و npm3. صفحه وب Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش اسکریپت 2 بعدی Unity
جزییات دوره
0h 56m
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
8,563
- از 5
دارد
دارد
دارد
Jesse Freeman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.