آموزش معرفی مایا 2016

Introduction to Maya 2016

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این آموزش جامع مایا برای کمک به شما در درک صحیح از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016. این آموزش جامع مایا برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در مایا و کمک به شما در جهت سهولت انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. در طول این دوره ها ، این فرصت را خواهید داشت که از چندین مربی ما در مورد جنبه های مختلف مایا اطلاعات کسب کنید. ما بزرگترین منبع آموزش Autodesk در جهان هستیم و طی سالهای گذشته افتخار و امتیاز آموزش برخی از برترین هنرمندان و استودیوهای سراسر جهان را داشته ایم. و در طی چند ساعت آینده ، آموزش ساختاری ، مدور و آسان برای پیگیری مایا را به شما ارائه خواهیم داد که می توانید در هر کجا پیدا کنید. در بخش اول این آموزش ، شما را با برخی از واژگان و مهارت های بنیادی که برای شروع حرکت و کار در مایا به آنها نیاز دارید آشنا می کنیم. از آنجا ، ما به بررسی برخی از ویژگی های مدل سازی موجود در مایا خواهیم پرداخت و ساخت فضاپیمایی را که پروژه اصلی ما برای باقی مانده این دوره است ، آغاز خواهیم کرد. از آنجا ، ما تمام مراحل افزودن بافت و مواد را به فضاپیما ، اضافه کردن کنترل حرکت و انیمیشن ، اضافه کردن پویایی ، و در آخر ، یاد خواهیم گرفت که چگونه چراغ ، سایه و خروجی انیمیشن نهایی خود را اضافه کنیم توالی. این دوره برای کاربران جدید مایا طراحی شده است ، بنابراین هدف ما این نیست که شما را با اطلاعات فنی زیادی تحمیل کنیم. درعوض ، ما می خواهیم شما برخی از عادات و گردش کارهای خوب را ایجاد کنید ، به شما امکان می دهد کل خط لوله شروع تا پایان این پروژه را مشاهده کنید ، و در پایان این آموزش مایا ، ما می خواهیم شما در نقطه ای باشید که بتوانید با استفاده از نرم افزار بسیار راحت باشید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر رابط Introduction to Interface

  • پیمایش در نمای سه بعدی Navigating the 3D Viewport

  • کار با رابط کاربری Working with the User Interface

  • ایجاد یک پروژه مایا Creating a Maya Project

  • کار با پرونده های صحنه Working with Scene Files

  • حالت های سایه بان و انتخاب Viewport Viewport Shading and Selection Modes

  • تبدیل اشیا در مایا Transforming Objects in Maya

  • با استفاده از حالت کامپوننت Using Component Mode

  • دسترسی به اشیاene صحنه Accessing Scene Objects

  • گروه بندی و والدین در مایا Grouping and Parenting in Maya

  • استفاده از Hotbox Using the Hotbox

مدل سازی در مایا Modeling in Maya

  • بررسی اجمالی بخش مدل سازی Modeling Section Overview

  • افزودن تصاویر مرجع Adding Reference Images

  • ایجاد فرم اصلی بدن Creating the Basic Body Shape

  • اکسترود کردن بال ها Extruding out the Wings

  • پایان دادن به بالها Finishing the Wings

  • اکسترود کردن بخش بالا Extruding up the Top Section

  • ایجاد سایبان Creating the Canopy

  • اکسترودر محفظه تراستر Extruding the Thruster Compartment

  • شروع گارد جلو Starting the Front Guard

  • در حال پایان دادن به قطعه نگهبان Finishing the Guard Piece

  • مدل سازی قطعات بین بال ها Modeling Pieces Between the Wings

  • ایجاد دریچه های برگشت Creating the Back Vents

  • ایجاد لوله های منحنی Creating Pipes with Curves

  • ایجاد اشکال با منحنی های بسته Creating Shapes with Closed Curves

  • مدل سازی Thrusters Modeling the Thrusters

  • افزودن لبه های پشتیبانی برای صاف کردن Adding Support Edges for Smoothing

  • ایجاد پایگاه اسلحه Creating the Gun Base

  • مدل سازی بدنه اصلی اسلحه Modeling the Main Gun Body

  • ایجاد بشکه های تفنگ شعاعی Creating Radial Gun Barrels

  • سلسله مراتب و مدل Hierarchy and Model Prep

  • مجسمه سازی در مایا Sculpting in Maya

مواد و بافت در مایا Materials and Texturing in Maya

  • بررسی اجمالی مواد و بافت ها Materials and Textures Overview

  • استفاده و دستکاری مواد ساده Applying and Manipulating Simple Materials

  • استفاده از رمپ ها برای راه اندازی کانال های مواد Using Ramps to Drive Material Channels

  • افزودن چندین ماده به یک شی Adding Multiple Materials to an Object

  • کار با بافت های رویه ای Working with Procedural Textures

  • کار با UV Working with UVs

  • ایجاد Ramp Shader Creating a Ramp Shader

  • افزودن File Textures Adding File Textures

  • با استفاده از نقشه های Bump Using Bump Maps

تقلب در مایا Rigging in Maya

  • بررسی کلی تقلب Rigging Overview

  • پاکسازی صحنه Cleaning up the Scene

  • اشیا and و گروه ها را کنترل کنید Control Objects and Groups

  • اصلاح محور و جهت یک شی Modifying an Object's Pivot and Orientation

  • جهت گیری ادامه داشت Orientation Continued

  • ایجاد کانال های سفارشی Creating Custom Channels

  • اتصال کانال ها در مایا Connecting Channels in Maya

  • اتصالات ساختمان Building Joints

  • هندسه پوست در مایا Skinning Geometry in Maya

  • افزودن Spline IK Control به سیستم مشترک ما Adding Spline IK Control to Our Joint System

  • راه اندازی سیستم بیکار خودکار Setting up an Auto-idle System

  • ساخت انیمیشن Rig دوستانه Making the Rig Animator-friendly

انیمیشن در مایا Animation in Maya

  • نمای کلی انیمیشن Animation Overview

  • تنظیمات برگزیده انیمیشن Setting Your Animation Preferences

  • قاب بندی در مایا Keyframing in Maya

  • مدیریت انیمیشن در ویرایشگر نمودار Managing Animation in the Graph Editor

  • دوچرخه سواری انیمیشن بی نهایت Cycling Animation Infinitely

  • انیمیشن مسیر Path Animation

  • شروع از دنباله پرواز Starting on the Flight Sequence

  • نهایی کردن مجوز مسدود کردن ما Finalizing Our Blocking Pass

  • پرداخت انیمیشن Polishing the Animation

  • متحرک سازی یک دوربین شات Animating a Shot Camera

  • پایان دادن به دنباله پرواز Finishing the Flight Sequence

پویایی در مایا Dynamics in Maya

  • نمای کلی دینامیک Dynamics Overview

  • بازگرداندن خط سوخت رسانی و آماده شدن برای اولین شبیه سازی ما Bringing Back the Fueling Line and Getting Ready for Our First Simulation

  • شبیه سازی خط سوخت رسانی با nDynamics Simulating the Fueling Line with nDynamics

  • راه اندازی برخورد برای حل nDynamics Setting up Collisions for an nDynamics Solve

  • پخت انیمیشن خط سوخت Baking the Animation of the Fueling Line

  • استفاده از یک مایع ساطع کننده مایعات برای افزودن ذرات گرد و غبار Using a Fluid Emitter to Add Dust Particles

  • تقویت ظاهر ذرات گرد و غبار ما Enhancing the Look of Our Dust Particles

  • تغییر مکان دهنده و تقویت رفتار ذرات ما Repositioning Our Emitter and Enhancing the Behavior of Our Particles

  • متحرک کننده مایعات مایعات ما Animating Our Fluid Emitter

  • انتشار دهنده های ذره را کپی کنید Duplicating Particle Emitters

  • ایجاد یک برخورد با وضوح پایین Creating a Low-resolution Collision Object

رندر در مایا Rendering in Maya

  • رندر اجمالی Rendering Overview

  • درک انواع مختلف نور Understanding Various Light Types

  • کنترل رنگ و شدت نور Controlling Light Color and Intensity

  • تنظیم فروپاشی نور و سهم ویژه Adjusting Light Decay and Specular Contribution

  • تغییر آمار رندر اشیا Maya مایا Altering the Render Stats of Maya Objects

  • ایجاد چراغ برای مطابقت با محیط Creating Lights to Match Environment

  • تنظیم صفات برای خورشید و آسمان فیزیکی Adjusting Attributes for the Physical Sun and Sky

  • تنظیم دقیق مواد کشتی برای ارائه Fine-tuning Ship Materials for Rendering

  • تنظیم دقیق مواد محیطی برای ارائه Fine-tuning Environment Materials for Rendering

  • تنظیم دقیق ذرات Fine-tuning the Look of the Particles

  • آماده سازی ذرات برای رندر دسته ای Preparing Particles for Batch Rendering

  • افزودن تنظیمات نهایی برای نور و کیفیت Adding Final Adjustments for Lighting and Quality

  • پیکربندی تنظیمات خروجی و رندر ترتیب نهایی Configuring Output Settings and Rendering the Final Sequence

نمایش نظرات

آموزش معرفی مایا 2016
جزییات دوره
10h 37m
88
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
59
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.