لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Blender 2.8 Essential Training
Blender 2.8 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Blender یک راه حل قدرتمند منبع باز برای مدل سازی 2D و 3D ، انیمیشن ، ترکیب بندی و تولید پس از آن است. در این دوره مقدماتی با David Andrade ، مقدماتی در سطح مبتدی در مجموعه ابزار در Blender 2.8 دریافت کنید. دیوید یک نمای کلی از مجموعه ویژگی های مخلوط کن و همچنین تکنیک های عملی تولید را ارائه می دهد که دانش فنی و دوز سالم نحوه کار را ترکیب می کند. او به تکنیک های خاصی از جمله چیدمان صحنه و مدل سازی ، مجسمه سازی ، بافت و سایه ، انیمیشن 2D و 3D ، شبیه سازی پویا ، رندر و جلوه های ویدئویی (VFX) می پردازد. به علاوه ، ترفندهای افزایش عملکرد را دریافت کنید تا Blender بتواند کارهای شما را حتی سریعتر ارائه دهد. هر درس به شما کمک می کند تا کنترل و مهارت لازم را برای ایجاد کارهای هنری حرفه ای برای چندین سیستم عامل: بازی ها ، فیلم ها و انیمیشن ها کسب کنید.
موضوعات شامل:
پیمایش رابط مخلوط کن li>
افزودن و ایجاد اشیا li>
ویرایش چند شی li>
مجسمه سازی به صورت سه بعدی li>
بازسازی کننده li>
بانکداری عادی li>
باز کردن مدل ها برای ایجاد بافت li>
بافت های نقاشی li>
ایجاد یک دکل سه بعدی اساسی برای انیمیشن li>
تقلب در کاراکتر li>
کار با ذرات و پویایی li>
ارائه با موتورهای مختلف li>
متحرک سازی به صورت 2 بعدی li>
آهنگسازی در ویرایشگر فیلم li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
معرفی مخلوط کن 2.8 برای مبتدیان
Introducing Blender 2.8 for beginners
شروع به کار با مخلوط کن 2.8
Getting started with Blender 2.8
فایل های تمرینی
Exercise files
1. مخلوط کن جدید 2.8
1. The New Blender 2.8
رابط کاربری جدید Blender 2.8
The new Blender 2.8 interface
پیمایش در منظره
Navigating the viewport
منوی دید و پیست را مشاهده کنید
Viewport overlays and pie menus
مکان نما 3D
The 3D Cursor
پانل خواص
Properties panel
صحنه ها ، لایه ها و مجموعه ها
Scenes, layers, and collections
مکانهای کاری
Workspaces
ایجاد فضاهای کاری سفارشی
Creating custom workspaces
ترجیحات و میانبرها
Preferences and shortcuts
2. چیدمان صحنه و مدل سازی
2. Scene Layout and Modeling
افزودن و ایجاد اشیاء در Blender
Adding and creating objects in Blender
حالت ویرایش
Edit Mode
ویرایش چند جسم
Multi-object editing
ضربه محکم و ناگهانی ، منشاء و اعمال ترانسفورم ها
Snapping, origins, and applying transforms
اصلاح کننده های اصلی مخلوط کن
Basic Blender modifiers
محدودیت در مخلوط کن
Constraints in Blender
داده های شیء در مخلوط کن چیست؟
What is object data in Blender?
صحنه های بلندر خود را تمیز کنید
Cleaning up your Blender scenes
3. مجسمه سازی
3. Sculpting
اصول اولیه مجسمه سازی بلندر
Blender sculpting basics
مجسمه سازی به صورت سه بعدی مانند یک استاد
Sculpt in 3D like a master
نقاب زدن در مجسمه
Masking in sculpture
قلم مو مجسمه سازی خود را بسازید
Making your own sculpting brush
انتقال مجدد برای استفاده مجدد
Remeshing for reuse
پخت نرمالهای خوشمزه
Baking delicious normals
4- بافت ها و سایه ها
4. Textures and Shading
اصول اولیه باز کردن مدل های سه بعدی
Basics of unwrapping 3D models
به نظر می رسد آسان باز کردن پرده
Seemingly easy unwrapping
بافت نقاشی در Blender
Painting textures in Blender
سایه
Shading
5. انیمیشن سه بعدی
5. 3D Animation
نمای کلی انیمیشن سه بعدی
3D animation overview
حالت نمایش
Pose Mode
انیمیشن رانندگی با درایورها
Driving animation with drivers
تا بی نهایت و فراتر از آن
To infinity and beyond
ایجاد دکل اساسی
Creating a basic rig
وزن نقاشی
Painting weights
یک دکل شخصیت انسانی درست کنید
Make a human character rig
6. شبیه سازی و پویا
6. Simulation and Dynamics
درجه فیزیک ذرات سریع
Quick particles physics degree
باشد که میدان نیرو با شما باشد
May the force field be with you
شبیه سازی پارچه در Blender
Cloth simulations in Blender
نقاشی پویا
Dynamic painting
باران ببارد
Make it rain
آن را بر روی آتش روشن کنید
Light it on fire
پویایی بدن سفت و سخت
Rigid body dynamics
7. ارائه
7. Rendering
میز کار در مقابل EEVEE در مقابل چرخه
Workbench vs. EEVEE vs. Cycles
در حال تکامل EEVEE
Evolving EEVEE
بازتاب فضای صفحه
Screen space reflections
نور و سایه
Light and shadow
کار میز کار
Working the Workbench
بررسی اجمالی چرخه ها
Cycles overview
وضعیت مویی
A hairy situation
Cryptomattes
Cryptomattes
چرخه های سرعت بخشیدن و حتی بیشتر
Speeding up cycles even more
8. انیمیشن 2D
8. 2D Animation
یک مداد گریس با برند جدید
A brand-new grease pencil
حاشیه نویسی به صورت سه بعدی
Annotating in 3D
حالت ترسیم
Draw mode
ابزارهای خط جوهر
Inking line tools
نقشه های متحرک به عنوان اشیاء
Animating drawings as objects
ابزارهای انیمیشن دستی
Hand-drawn animation tools
نقاشی های خود را مجسم کنید
Sculpt your drawings
اثرات 2 بعدی در مخلوط کن
2D effects in Blender
9. VFX و فیلم
9. VFX and Video
ردیابی دوربین
Camera tracking
آهنگ عالی بعدی شما
Compositing your next great piece
انیماتور برنده جایزه و توازن تئوری استودیو
دیوید آندریا یک انیمیشن برنده جایزه برای انیمیشن، جلوه های بصری و صنایع بازی است.
او در فیلم هایی مانند R.I.P.D. کار کرده است. و پرسی جکسون، بازی هایی مانند ترانسفورماتور، و حتی Ray Clovis سری متحرک را پوشش می دهد. او یک دونده فعال است، هنرمند رزمی کونگ فو سابق کونگ فو، و دوست دارد در غواصی های طولانی از دست رفته (و داستان های زیادی را برای گفتن دارد). او فارغ التحصیل دانشگاه تامپا است و فارغ التحصیل کلاس های افتتاحیه ی انیمیشن است. در سال 2013، او Cofounded به عنوان یک خروجی برای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستان های بزرگ است.
نمایش نظرات