Kesha Williams

کشا ویلیامز یک مدیر مهندسی نرم افزار، مربی، سخنران، وبلاگ نویس فناوری، و مدافع STEM است.

کشا (تلفظ KEY-SHA) ویلیامز یک جایزه است. مهندس نرم افزار برنده با بیش از 20 سال تجربه متخصص در توسعه برنامه های کاربردی وب با استفاده از Java، Spring، Angular، و خدمات وب آمازون (AWS). او هزاران توسعه‌دهنده نرم‌افزار را در ایالات متحده، اروپا و آسیا آموزش داده و در حین تدریس جاوا در سطح دانشگاه، آموزش داده است. او کار خود را با آژانس امنیت ملی (NSA) آغاز کرد.

کشا اخیراً برنده جایزه آدا لاولیس در مهندسی کامپیوتر از LookFar و جایزه نوآوری متفاوت بیندیشید از Chick-fil-A برای کارش با فناوری‌های نوظهور شد. و هوش مصنوعی (AI). او اخیراً در کمپین آمازون "Alexa Women of Voice" و مجموعه #WePowerTech از A Cloud Guru حضور داشت. او در اوقات فراغت خود، اخبار جاوا را برای InfoQ می نویسد، بخش فناوری جورجیا را رهبری می کند، در کنفرانس های فنی در سراسر جهان سخنرانی می کند، به عنوان مربی با آکادمی علوم نیویورک خدمت می کند، و کارگاه های رایگان «ساعت کد» را برای کودکان برگزار می کند. در کتابخانه محلی او.
دوره های این مدرس:

آموزش Java Persistence API (JPA): 1 اصول

Java Persistence API (JPA): 1 The Basics

بیاموزید که چگونه با Java Persistence API (JPA) استاندارد کار در ساخت برنامه های سازمانی جاوا که نیاز به داشتن داده های مداوم دارند کار کنید.


آموزش مبانی هوش مصنوعی: یادگیری ماشینی

Artificial Intelligence Foundations: Machine Learning


آموزش Debiasing AI با استفاده از Amazon SageMaker

Debiasing AI Using Amazon SageMaker

بیاموزید که چگونه هوش مصنوعی را با Amazon SageMaker تخریب کنید. مدل های یادگیری ماشین را بسازید که منصفانه ، شفاف و قابل توضیح باشد.


آموزش Java EE 7: خدمات وب

Java EE 7: Web Services

بیاموزید که چگونه با استفاده از JAX-WS و JAX-RS خدمات وب مبتنی بر SOAP و RESTful را در Java EE بسازید.


آموزش ماندگاری جاوا با JPA

Java Persistence with JPA

نحوه کار با Jakarta Persistence API (JPA) را بیاموزید، استانداردی برای ساخت برنامه های جاوا سازمانی که نیاز به داده های دائمی دارند.


آموزش مبانی چکمه های بهاری

Spring Boot Fundamentals

Spring Boot ، توسعه یافته چارچوب Spring ، با حذف بسیاری از کد و پیکربندی صفحه دیگ بخار که مشخصه Spring است ، به توسعه دهندگان کمک می کند تا برنامه ها را سریع و با کد کمتر بسازند. این دوره ویژگی های Spring Boot را بررسی می کند.


آموزش از استفاده اخلاقی از LLM در پروژه های داده اطمینان حاصل کنید

Ensure the Ethical Use of LLMs in Data Projects

پیچیدگی های استفاده اخلاقی از LLM ها در پروژه های داده را بررسی کنید. این دوره به شما یاد می دهد که سوگیری ها را شناسایی کنید، شیوه های مسئولانه را اجرا کنید و با ذینفعان به طور موثر تعامل کنید.


آموزش OpenAI API: مفسر کد و تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته

OpenAI API: Code Interpreter and Advanced Data Analysis

پس از تماشای این ویدیو، نحوه استفاده از ابزار Code Interpreter Assistant API برای تولید و اعمال کد پایتون را خواهید فهمید. این بینش شما را قادر می‌سازد تا وظایف کدنویسی را خودکار و ساده کنید، پروتکل‌های تست را بهبود ببخشید و کیفیت کد کلی را در پروژه‌های توسعه خود بهبود بخشید.


آموزش Java Persistence API (JPA): 2 وراثت و سerال

Java Persistence API (JPA): 2 Inheritance and Querying

استفاده های پیشرفته تر از JPA ، از جمله استراتژی های نقشه برداری ارث ، زبان پرس و جو جاوا (JPQL) ، API معیارها و موارد دیگر را بیاموزید


آموزش ایجاد GPT با Actions

Creating GPTs with Actions

در این ویدیو، با چالش عملی ادغام یک اکشن در GPT خود آشنا شوید. وقتی چالش عملی را درک کردید، آماده نوشتن کد هستید.


آموزش Spring Data Mongo: شروع کار

Spring Data Mongo: Getting Started

MongoDB Spring Data امکان ادغام آسان بین برنامه های Spring و پایگاه داده محبوب سند MongoDB را فراهم می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه به طور موثر MongoDB را از Spring درخواست کنید ، شاخص ها و مجموعه ها را مدیریت کنید ، نگاشت ها را لغو کنید ...


آموزش معاملات داده با Spring

Data Transactions with Spring

مدیریت معاملات بهار یکی از مهمترین ویژگیهای چارچوب بهار است. این دوره به شما می آموزد که چگونه موضوعات اعلانی و برنامه ای مانندTransactional ، انتشار معامله و بازگشت اطلاعات را پیاده سازی کنید.


آموزش مهندسی سریع برای بهبود عملکرد

Prompt Engineering for Improved Performance

تکنیک های مهندسی سریع پیشرفته را برای بهبود عملکرد مدل زبان بیاموزید. تکنیک های بهینه سازی را کاوش کنید و در مورد عوامل مؤثر بر تأخیر و عملکرد اطلاعاتی کسب کنید. راهنمای مدل‌ها برای تولید خروجی‌های دقیق، منسجم و مرتبط.


آموزش برنامه نویسی مبانی: API ها و خدمات وب

Programming Foundations: APIs and Web Services

درباره خدمات وب - روش استاندارد برقراری ارتباط بین برنامه ها و در سراسر وب - اطلاعات کسب کنید و نحوه ساخت آنها را با استفاده از چندین فن آوری محبوب مشاهده کنید.


آموزش Building Microservices REST APIs با استفاده از Spring Data REST

Building Microservices REST APIs Using Spring Data REST

Spring Data REST به توسعه دهندگان برنامه اجازه می دهد تا مخزن Spring Data موجود را به عنوان یک ریز سرویس RESTful به سرعت در وب انتقال دهند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Spring Data REST بر معماری ریز سرویس ها مسلط شوید.


آموزش ساخت یک پروژه با ChatGPT API

Building a Project with the ChatGPT API

قابلیت های OpenAI API را کشف کنید و یاد بگیرید که چگونه هوش مصنوعی را در برنامه ها و پروژه های خود ادغام کنید.