Yoga With Dakota

مربی سلامت و تناسب اندام، دارای گواهینامه یوگا

سلامت، تناسب اندام و یوگا بخشی از زندگی داکوتا برای بیش از 10 سال بوده است. تمرین او به او کمک کرده تا قوی تر، انعطاف پذیرتر و نترس تر شود. داکوتا دانش آموزان خود را تشویق می کند که خلاق باشند و بدن را به چالش بکشند. او به دنبال الهام بخشیدن به هر دانش آموزی است تا احساس شادابی، تغذیه و تعادل در داخل و خارج از تشک داشته باشد.

آن چیزی است که همچنان می گویید می خواهید انجام دهید یا باشید؟ آیا می خواهید لاغرتر، قوی تر و سالم تر باشید؟ آیا می خواهید بیشتر در خانه حضور داشته باشید، بیشتر به کار خود اختصاص دهید یا بیشتر در زندگی خود ماجراجویی کنید؟ مهم نیست که چه چیزی است، به خودتان جرأت دهید که از گفتن دست بردارید و شروع به انجام دادن کنید. لازم نیست ترسناک باشد و مجبور نیستید تغییرات اساسی ایجاد کنید - تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع کنید. بیایید با هم شروع کنیم!

داکوتا همیشه برای پاسخگویی به سوالات شما در دسترس است.

برای مقالات وبلاگ، منابع، و آموزش معلم یوگا، وب سایت او را بررسی کنید.

~Namaste

دوره های این مدرس:

آموزش یوگا برای مبتدیان: روتین مقدماتی کامل بدن

Yoga for Beginners: A Full Body Introductory Routine

این روتین 12 دقیقه ای یوگا انرژی بخش بدن و ذهن شما را برای یک روز شگفت انگیز در پیش رو شروع می کند! برای انجام این یوگا مبتدی نیازی به تجربه قبلی یوگا نیست. ..


آموزش ژست های ساده و اساسی یوگا برای مبتدیان

Simple & Basic Yoga Poses for Beginners

این سکانس 33 دقیقه ای به 22 حالت جداگانه تقسیم می شود. برای انجام این حرکات یوگای مبتدی به هیچ تجربه قبلی یوگا نیاز نیست. با تنفس شروع کنید. ..


آموزش یوگا برای خواب آرام شبانه: تمرین قبل از خواب

Yoga for a Restful Nights Sleep: Bedtime Practice

"خوش آمدی! این تمرین ملایم و آرام‌بخش راهی عالی برای یافتن نفس طبیعی خود و استراحت در خواب شبانه آرام است. همه ما برنامه های شلوغی داریم، خانواده. .."


آموزش یوگا صبحگاهی: جریان بیداری انرژی بخش

Morning Yoga: Energizing Wake Up Flow

"این جریان سریع و آسان یوگا برای جریان یافتن خون و تمرکز انرژی شما بر روی روز پیش رو فوق العاده است. ژست ها بدن شما را تقویت کرده و به شما کمک می کنند."


آموزش یوگا برای مبتدیان: بهبود انعطاف پذیری

Yoga for Beginners: Improve Flexibility

"خوش آمدی! بدن را حرکت دهید و نفس را با حرکات و نیت ملایم پیوند دهید. پوز ارائه خواهد داد: انعطاف پذیری بهبود یافته ثبات کشش طولانی شدن استحکام - قدرت. .."


آموزش یوگا صبح: تمرین بیدار شدن کامل بدن

Morning Yoga: Full Body Wake Up Practice

به این تمرین 30 دقیقه ای یوگا صبحگاهی خوش آمدید! این جریان، بدن و ذهن شما را برای یک روز شگفت‌انگیز در آینده آغاز می‌کند! هیچ تجربه قبلی یوگا برای pee مورد نیاز نیست. ..