Romina

کارآفرین خلاق

نویسنده || فیلمساز || Captain of Animor Studios

سلام! نام من رومینا است.

ممکن است در یکی از ویدیوهایم مرا در حال پرسه زدن در جهان دیده باشید یا از من در مورد کارآفرینی، امور مالی یا فرآیند خلاقیت یاد گرفته باشید. با وجود این که مرا پیدا کردید، خوشحالم که اینجا هستید و دانش خود را بیش از پیش گسترش می دهید.

زیاد موفق باشید.

=======

رومینا که با نام REDROMINA آنلاین نیز شناخته می‌شود، یک کارآفرین خلاق است که محتوای ویدیویی را به‌صورت آنلاین و آفلاین تولید می‌کند. رومینا با جمع آوری بیش از 10 میلیون بازدید و بیش از یک دهه کار، با برندهایی مانند کوکاکولا، سن دیگو کامیک کان، تویوتا، هاستلینگ اینترنشنال، VRLA همکاری کرده است. رومینا با رسانه های دیجیتال و شرکت تولید فیلم خود، فیلم های کوتاه و بلند برنده جوایزی نیز تولید کرده است. جدا از تجارت سرگرمی، رومینا همچنین یک نویسنده منتشر شده، مجری، میزبان پادکست و سخنران عمومی است.

دوره های این مدرس:

آموزش بهره وری و مدیریت زمان: زندگی خود را سازماندهی کنید

Productivity and Time Management: Organize Your Life

نگرش مثبت و تمایل به یادگیری چیزهای جدید برای این دوره کاملاً مورد نیاز است. مهارت‌های اولیه رایانه نیز به شما کمک می‌کند تا از آن بیشترین بهره را ببرید. ..


آموزش تسلط بر قهوه کوبایی: از دانه تا فنجان//راهنمای کامل میراث، تنوع، و آماده سازی

Mastering Cuban Coffee: From Bean to Cup // A Complete Guide of Heritage, Variations, & Preparation

"آیا می‌دانستید 4 نوع برای تهیه قهوه کوبایی وجود دارد؟ آیا از اهمیت فرهنگی آن در جزیره می‌دانید؟ اندازه‌های مختلف لیوان‌ها را چطور؟..."