Chef JA Cooks Simple Gohan

آشپزی خانگی ژاپنی ساده

سلام، من JURI هستم. من دستور العمل های آشپزی خانگی ژاپنی خود را در وبلاگ غذایی خود به اشتراک می گذارم. H یک وعده غذایی سالم، خوشمزه و آسان برای خانواده شامل گیاهخوار و گیاهخوار.

من یک ژاپنی هستم که در کاناگاوا، ژاپن زندگی می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش "Amazake": طرز تهیه نوشیدنی کلاسیک سلامت ژاپنی

"Amazake": How to make the classic Japanese health drink

" سلام من جوری آستین هستم. ممنون که سر زدید در این کلاس یک نوشیدنی بهداشتی کلاسیک ژاپنی به نام آمازاک را معرفی می‌کنم. آمازاک که به معنای "الکل شیرین" است. .."


آموزش کیک سه مرحله ای وگان پوندی آسان!

Easy Three-Step Vegan Pound Cake !

" در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه 4 کیک پوندی خوشمزه درست کنید! بله، کیک پوندی! من چنین دندان شیرینی دارم و در گذشته از فروشگاه می خریدم. .."


آموزش بیایید یک شام توفو وگان تهیه کنیم

Let's Prepare A Vegan Tofu Dinner

آیا می خواهید امشب غذای سالم بخورید اما از پختن یک چیز یکسان خسته شده اید؟ در این کلاس با 3 ایده مختلف برای شام توفو وگان آشنا خواهید شد. میدونم. ..


آموزش سوشی تماکی: بیایید در خانه "غلت کنیم".

TEMAKI SUSHI : LET'S "ROLL" AT HOME

در این کلاس با طرز تهیه سوشی تمکی در خانه آشنا می شوید. همانطور که می دانید سوشی یک غذای سنتی ژاپنی است که بیشتر در خارج از خانه می خوریم. هاو ..


آموزش فست فود ژاپنی سالم UDON

UDON Healthy Japanese Fast Food

" سلام، در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه Udon را درست کنید. اودون رشته‌ای غلیظ و جویدنی است که از آرد درست می‌شود و معمولاً با سوپ مصرف می‌شود. مانند نسخه ژاپنی f است. .."


آموزش [آشپزی ژاپنی] سنت فصلی زمستان: "Nabe"

[Japanese Cooking] Winter Seasonal Tradition: “Nabe”

سال نو مبارک! وقتی اینجا در ژاپن هوا سرد می شود، می گوییم فصل "نابه" فرا رسیده است. Nabe در زبان ژاپنی به معنای "یک قابلمه" است، اما همینطور است. ..


آموزش ساندویچ برنج آسان "Onigirazu": 3 روش مختلف!

Easy Rice Sandwich “Onigirazu”: 3 different ways!

" در این کلاس طرز تهیه Onigirazu را یاد می گیرید. Onigirazu یک سبک ساندویچ جدید است که از onigiri یا توپ برنج تهیه شده است. این یک جورهایی شبیه یک برنج است. .."


آموزش آشپزی ژاپنی: طرز تهیه "Onigiri" (گلوله برنج)

Japanese Cooking: How to Make "Onigiri" (Rice Ball)

"در اولین کلاس Skillshare، من به شما نشان خواهم داد که چگونه "Onigiri" (گلوله برنج) درست کنید. اونیگیری یک غذای ساده ژاپنی است که یک گلوله برنج پیچیده شده در "نوری" است.