سو بلکمن نزدیک به 20 سال در مدارس هنری و کالج های جامعه مدرس حوزه 3D بوده است.
وی بیش از 10 سال درگیر توسعه تجاری موتورهای سه بعدی واقعی بوده است. در گذشته ، او نویسنده مشارکت New Riders Press (Max4 Magic) بوده و برای بازی های جدی برای AMC Siggraph نوشته شده است. او برای تهیه محتوا با برنامه های کاربردی 3D در زمان واقعی ، که توسط بخش های چندرسانه ای در شرکت های Fortune 1000 از جمله Boeing ، Raytheon و Lockheed Martin مورد استفاده قرار گرفته ، مطالب آموزشی محصول و کتابچه راهنمای دستورالعمل ها را نوشت. علاوه بر نوشتن و تدریس ، Sue در چندین بازی برتر برای اکتیویژن و شرکت های تابعه اش ، هنرپیشه اصلی 3D بوده است.
دوره های Sue Blackman | دانلود آموزشهای Sue Blackman:
ویژگی های اصلی Unity را کاوش می کند و از آنها برای توسعه یک بازی نمونه با محیطی سرسبز ، شخصیت های کاملاً متحرک و برخی از گیم پلی های تعاملی استفاده می کند.