Scott Groth

وبلاگ نویس غذا و مربی آشپزی

بعد از تقریباً یک دهه کار به عنوان مدیر اجرایی در دنیای شرکت‌ها، همه چیز را پشت سر گذاشتم تا علاقه‌ام به آشپزی را دنبال کنم، شرکت پذیرایی و مدرسه آشپزی خودم را افتتاح کنم. من با یک چاقو در دست و مواد خوشمزه زیر آن بهترین هستم و دوست دارم خلاقیت های آشپزی خود را در وبلاگم با جهان به اشتراک بگذارم.

پس از سالها اداره یک مدرسه آشپزی و شرکت پذیرایی، مکان آنلاین من برای ادامه به اشتراک گذاشتن دستور العمل های اصلی خود با مخاطبان گسترده تر است. تمرکز آشپزی من ساده است: دستور العمل های خوشمزه که با مواد تازه و کامل درست شده اند. در حالی که هر یک از دستور العمل های منحصر به فرد من بدون گلوتن است، آشپزی من برای مخاطبان زیادی از همه سطوح جذاب است. به‌علاوه، من تکنیک‌های اولیه آشپزی مانند آب‌پز کردن و کباب کردن را آموزش می‌دهم، و وبلاگم را به یک پلتفرم یک‌جا برای آشپزهای تازه کار و چاشنی‌دار تبدیل می‌کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش سنگ بنای آشپزی: رازهایی برای سرخ کردن

Cornerstones of Cooking: Secrets to Saute

"آیا به دنبال افزایش طعم و مزه آشپزی خود هستید؟ عالی است! همه می توانند با یادگیری چند راز در مورد نحوه تفت دادن تقریباً هر چیزی این کار را انجام دهند. در صنوبرها...."


آموزش اسرار بال: کباب کردن، پخت و سرخ کردن

Secrets to Wings: Grilling, Baking & Frying

بال های بال و بال های بیشتر! بیاموزید که چگونه هر بار که آنها را می‌پزید، بال‌های ترد و دلپذیر داشته باشید. من روش های واقعی امتحان شده را در قالب گام به گام به اشتراک خواهم گذاشت. ..