Fancy Mills-Knebel

Fancy Mills دارای 20 سال سابقه در آموزش ، مشاوره ، استخدام و مدیریت نیروی کار است. تجربه فانتزی در صنایع پشتیبانی فنی و مراکز تماس متمرکز شده است. او به عنوان یک مدیر نیروی کار خبره ، به شرکتها در توسعه پرسنل و مدیریت نیروی کار بهترین شیوه ها و رویه های عملیاتی استاندارد کمک کرده است. او به عنوان یک مربی شرکتی از سال 2000 ، هزاران متخصص پشتیبانی ، مدیران ، مدیران و مربیان شرکت در سراسر جهان را در محیط های مجازی و کلاس مجوز مجوز داده است. وی علاوه بر آموزش ، برنامه درسی و آموزش سفارشی را برای شرکت های Fortune 500 در زمینه های بهبود فرآیند ، مدیریت کیفیت ، خدمات به مشتری ، ارائه ، ارتباطات و مهارت های مدیریت زمان ایجاد و تسهیل کرده است. Fancy همچنین به عنوان سخنران جلسه برای کنفرانس ها و رویدادهای مختلف صنعت مانند Fusion ، HDI و ATD خدمت کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش میز خدمات IT: مبانی مدیریت

IT Service Desk: Management Fundamentals

یادگیری مدیریت میز خدمات IT. روش ها و ابزارهای اثبات شده صنعت را برای مدیریت کارکنان ، فرایندها و کنترل کیفیت دریافت کنید.


آموزش IT Service Desk مشاغل و گواهینامه ها: اولین قدم ها

IT Service Desk Careers and Certifications: First Steps

در مشاغل و گواهینامه های مختلف کاوش کنید که می تواند به شما کمک کند یک حرفه IT را شروع کنید و یا میز کار خدمات فناوری اطلاعات موجود خود را ارتقا دهید.


آموزش میز خدمات IT: مدیریت خدمات

IT Service Desk: Service Management

با یادگیری نحوه پیاده سازی آخرین شیوه ها و فرآیندهای جدید مدیریت خدمات ، ارزش خدمات فناوری اطلاعات خود را افزایش دهید.


آموزش میز خدمات IT: اصول خدمات مشتری

IT Service Desk: Customer Service Fundamentals

ابزارها ، تکنیک ها و استراتژی هایی را که می توانید برای بالا بردن کیفیت خدمات به مشتری شما در نقش میز خدمات IT خود ارائه دهید ، بیاموزید.