Dawn Cawthra

هنرمند، طراح، پزشک کل نگر

کمی درباره من....

من یک هنرمند، طراح و متخصص سلامت کل نگر هستم که در ارتفاعات زیبای اسکاتلند مستقر هستم و باعث خوشحالی است که مهارت ها و ایده های خود را با شما به اشتراک بگذارم.

من طرفدار عالی بازی خلاق هستم - همیشه برای سرگرمی، زیرا به طرق مختلف از رفاه ما حمایت می کند و شما شعار من را در سرتاسر کلاس ها می شنوید "فقط به آن کمک کن". این یک راه دوست داشتنی برای کاهش سرعت زندگی برای مدتی است، و من همه آن را دوست دارم، تا آنجا که ممکن است!

وقتی به خودمان فرصت بازی می‌دهیم، می‌تواند تأثیر عمیقی بر حواس ما داشته باشد و شادی و سطح فوق‌العاده‌ای از رفاه را به ارمغان بیاورد، هم از نظر احساسی و هم از نظر فیزیکی.

من مشتاق کار با افراد و گروه ها برای بهبود سلامت جسمی و عاطفی هستم. بیش از 25 سال است که به بسیاری از دانش‌آموزان مهارت‌های هنری و کاردستی عملی آموزش داده‌ام و آنها را تشویق کرده‌ام تا صدای خلاق خود را پیدا کنند.

با ترکیب مهارت‌هایم به عنوان یک هنرمند، تسهیل‌گر و درمانگر، کلاس‌های منحصربه‌فرد، آسان و آرامی را آموزش می‌دهم، که از طریق آنها به شرکت‌کنندگان قدرت داده می‌شود و تشویق می‌شوند تا داستان‌ها و باورهای قدیمی‌شان را که دیگر به آنها خدمت نمی‌کند، رها کنند تا بتوانند قفل‌های بیشتری را باز کنند. از خود شاد و بازیگوشان.

می‌توانید در مورد من و هنر من بیشتر بدانید:

dawncawthra.co.uk

دوره های این مدرس:

آموزش گواش و اکریلیک مبتدیان؛ یک نقاشی ترکیبی بازیگوش ایجاد کنید

Beginners Gouache and Acrylic; Create a Playful Mixed Media Painting

«این کلاس به شما نشان می‌دهد که چگونه با گواش و اکریلیک با موفقیت نقاشی کنید، تا یک اثر هنری با بافت پرنده و گل بسازید که شما را بخنداند. ساعت .."


آموزش هنر برای رفاه؛ کاوش در رنگ، کنتراست و الگو: قسمت دوم

Art for Wellbeing; Exploring Colour, Contrast & Pattern: Part Two

"پس از کاوش رنگ، تقویت کنتراست، الگوی قسمت اول، گام بعدی را در این کلاس برمی‌داریم و الگوسازی را با عمق بیشتری بررسی می‌کنیم. د..."


آموزش افکار خود را تغییر دهید، زندگی خود را تغییر دهید. ابزارهای خلاقانه برای مراقبت از خود و آگاهی

Change Your Thoughts, Change Your Life; Creative Tools For Self-Care and Awareness

"این کلاس در مورد چگونگی ایجاد انعطاف پذیری و قدرت درونی خود از طریق ایجاد ابزارهای عملی برای مراقبت از خود و آگاهی است. این در مورد به دست آوردن یک شرط است. ..."


آموزش علاقه بصری را به هنر خود اضافه کنید. کاوش رنگ، کنتراست و الگو: قسمت 1

Add Visual Interest to Your Art; Exploring Color, Contrast and Pattern: Part 1

به کاوش رنگ، الگوی کنتراست خوش آمدید در این مجموعه کوتاه 2 قسمتی، همانطور که ترکیب کردن را یاد می‌گیریم، طرح‌های تزئینی زیبایی با دست طراحی می‌کنیم. ..


آموزش اعتماد به رنگ داشته باشید؛ جادوی ترکیب رنگ را باز کنید

Be Colour Confident; Unlock the Magic of Colour Mixing

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."