Barbara Brennen

کارگردان بد افزودن کیک

سلام، من باربارا هستم.

من مالک و بنیانگذار Bad Ass Cakes در لندن هستم. در نتیجه ایجاد کیک های زیبا، مرطوب و سبک، مشتریان من می دانند که رویدادهای آنها ماه ها بحث شهر خواهد بود. من عاشق کاری هستم که انجام می دهم و به همین دلیل خاطرات ماندگاری را خلق می کنم. ساعت های بی پایان عشق در کیک ها و دسرهای من ریخته می شود و من می خواهم دانش خود را با شما به اشتراک بگذارم.

از همان ابتدا که به‌عنوان سرآشپز در هتل‌های ریتز و ساووی کار می‌کردم تا مراقبت از اعلیحضرت ملکه در نمایشگاه گل چلسی، حرفه‌ام در صنعت مهمان‌نوازی به من این امکان را داده است که لذیذترین غذاها را تجربه، مزه و خلق کنم. من در Bad Ass Cakes به اندازه کافی خوش شانس هستم که می توانم کیک و دسر را برای رژیم های خاص نیز ارائه دهم، مثلاً رژیم غذایی گیاهی، بدون گلوتن، بدون لبنیات و رژیم کتو. امیدوارم از دوره های من لذت ببرید و از طریق تدریس من شروع به ایجاد خاطرات برای خود کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش براونی چیپ شکلاتی سه گانه Perfect Ooey، Gooey را بپزید

Bake the Perfect Ooey, Gooey Triple Chocolate Chip Brownie

"برای همه افرادی که رپرتوار پخت خود را تهیه می کنند، یک دستور پخت خوب برای براونی ضروری است. این دستور پختی خواهد بود که شما برای آن و با دوستان و خانواده خود بارها و بارها و بارها و بارها می پزدید. ..."


آموزش پخت وگان آسان شد - کیک های کلاسیک وانیلی، موز و لیمو!

Vegan Baking Made Easy - Classic Vanilla, Banana, and Lemon Drizzle Cakes!

"هشدار اسپویلر! این کیک های کلاسیک خوشمزه هستند و شما از پختن، تزئین و خوردن آنها لذت خواهید برد، چه طرفدار پخت وگان باشید و چه سنتی. من. .."