Bob Salmans

من عاشق دیدن و کمک به مردم در زندگی هستم. این سهم کوچک من در کمک به پیشرفت جامعه امنیتی است.» باب پس از ثبت نام در نیروی دریایی ایالات متحده و منصوب شدن به عنوان مهندس شبکه، شروع به کار در فناوری اطلاعات کرد. او هفت سال تجربه آموزش فناوری اطلاعات را به همراه بیش از 20 سال تجربه فناوری اطلاعات برای CBT Nuggets به ارمغان می آورد. باب پیش از پیوستن به CBTN، سرپرست تیم امنیتی یک ارائه دهنده خدمات مدیریت شده بود. در اوقات فراغت از گذراندن وقت با خانواده، آشپزی و کار با فلز و چوب لذت می برد.

ارتباط با باب: امنیت اطلاعات، شبکه، دایرکتوری فعال، لینوکس
دوره های این مدرس:

آموزش فن آوری های فرکانس رادیویی (RF).

Radio Frequency (RF) Technologies

این آموزش فن‌آوری‌های فرکانس رادیویی (RF) نحوه تفکر و کاربرد نظریه الکترومغناطیسی را برای درک فیزیک که به امواج رادیویی می‌پردازد و فناوری‌های پیشرفته را قادر می‌سازد را پوشش می‌دهد.


آموزش اصول طراحی و معماری امن برای محیط های سازمانی

Secure Design and Architecture Fundamentals for Enterprise Environments

این آموزش اصول طراحی و معماری ایمن برای محیط های سازمانی نحوه طراحی و برنامه ریزی یک شبکه سازمانی را پوشش می دهد که فناوری ها، ابزارها و مفاهیم پیشرفته امنیتی را در معماری فیزیکی و دیجیتالی ترکیب می کند.


آموزش رمزنگاری بنیادی توضیح داده شد

Fundamental Cryptography Explained

این آموزش توضیح داده شده در زمینه رمزنگاری بنیادی، ایمن نگه داشتن اطلاعات را پوشش می دهد، زیرا تلاش می کند با استفاده از علم رمزنگاری از یک سر اینترنت به سر دیگر برسد.


آموزش امنیت ابری برای توسعه دهندگان نرم افزار

Cloud Security Training for Software Developers

این آموزش Cloud Security برای توسعه دهندگان نرم افزار نحوه کدنویسی و توسعه ایمن در داخل ابر را با درک اساسی از اصول امنیت ابری پوشش می دهد.


آموزش CompTIA Project+ (PK0-005)

CompTIA Project+ (PK0-005)

این آموزش CompTIA Project+ (PK0-005) نحوه پذیرفتن مسئولیت کامل پروژه ها را پوشش می دهد - از درک نحوه اندیشیدن در مورد آنها، رهبری کار روی آنها و برقراری ارتباط در مورد آنها.


آموزش جمع آوری اطلاعات و اسکن آسیب پذیری برای تست نفوذ

Information Gathering and Vulnerability Scanning for Penetration Testing

این آموزش جمع‌آوری اطلاعات و اسکن آسیب‌پذیری برای تست نفوذ نحوه جمع‌آوری اطلاعات کافی در مورد یک سیستم هدف و انجام اسکن‌های آسیب‌پذیری مؤثر را پوشش می‌دهد تا تست‌های نفوذ شما به طور مطلوب مؤثر باشند.


آموزش Cloud Security Training: Hardening Cloud Infrastructure

Cloud Security Training: Hardening Cloud Infrastructure

این آموزش Cloud Security: Hardening Cloud Infrastructure آموزش می‌دهد که چگونه زیرساخت ابری خود را سخت‌تر کنید تا امنیت شبکه و داده‌های خود را بدون از دست دادن سرعت و توان افزایش دهید.


آموزش نحوه پیاده سازی مدیریت هویت Azure با Azure AD

How to Implement Azure Identity Management with Azure AD

این آموزش نحوه پیاده‌سازی مدیریت هویت Azure با Azure AD را پوشش می‌دهد که چگونه شبکه Azure مبتنی بر ابر خود را در دسترس همه کاربران بدون توجه به اینکه از کجا به آن دسترسی دارند و در عین حال محتوا را ایمن و ایمن نگه دارید، در دسترس قرار دهید.


راه حل های IT Power: آموزش تکنسین PDU و UPS

IT Power Solutions: PDU and UPS Technician Training

این آموزش IT Power Solutions: PDU and UPS Technician Training نحوه مدیریت و نگهداری PDU ها و UPS ها را پوشش می دهد.


آموزش امنیت بنیادی داده ها در فضای ابری

Fundamental Data Security in the Cloud

این آموزش امنیت داده‌های بنیادی در فضای ابری نحوه ارائه سطح اولیه امنیت به شبکه‌های داده ابری، چه ترکیبی یا کاملاً در فضای ابری را پوشش می‌دهد.


آموزش پشتیبانی از عملیات ایمن و واکنش به حوادث

Supporting Secure Operations and Incident Response

این آموزش پشتیبانی از عملیات ایمن و واکنش به حادثه نحوه کنترل مثبت چرخه حیات تهدیدات سازمان خود را پوشش می دهد و از شناسایی سریع و موثر و پاسخ به حوادث اطمینان می دهد.


آموزش ابزارهای تست نفوذ

Penetration Testing Tools

این آموزش ابزارهای تست نفوذ نحوه تشخیص زمان استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای مختلف را برای تکمیل مجموعه تست نفوذ و ارائه درک درستی از آسیب‌پذیری‌های هدف را پوشش می‌دهد.


آموزش توسعه و مدیریت برنامه امنیت اطلاعات

Information Security Program Development and Management

این آموزش توسعه و مدیریت برنامه امنیت اطلاعات، چگونگی توسعه، مدیریت و نگهداری برنامه infosec را که برای پشتیبانی از اجرای استراتژی امنیت اطلاعات ضروری است، پوشش می‌دهد.


آموزش نحوه کار با نشانگرهای تهدید با مایکروسافت سنتینل

How to Work with Threat Indicators with Microsoft Sentinel

این آموزش نحوه کار با نشانگرهای تهدید با مایکروسافت سنتینل نحوه مراقبت از تهدیدات و خطرات شبکه خود را با نشانگرهای تهدید هوشمند که آسیب‌پذیری‌ها و اطلاعات کلیدی را نشان می‌دهد را پوشش می‌دهد.


آموزش Cisco Firepower

Cisco Firepower

این دوره آموزشی Cisco Firepower زبان آموزان را برای شروع استفاده از فایروال های نسل بعدی Firepower سیسکو آماده می کند.


آموزش حاکمیت، ریسک و انطباق

Governance, Risk, and Compliance

این آموزش حاکمیت، ریسک و انطباق نحوه مدیریت الزامات مربوط به انطباق سازمان شما و متعادل کردن آنها با ریسک های عملیاتی برای ارائه نتایج مقرون به صرفه و منطبق بر آن را پوشش می دهد.


آموزش کاهش تهدیدات با مایکروسافت دیفندر

Mitigating Threats with Microsoft Defender

این آموزش Microsoft Defender نحوه محافظت از نقاط پایانی شبکه سازمان خود را در حین محافظت در برابر بدافزارها و سرقت اعتبار با تسلط بر Microsoft Defender پوشش می دهد.


آموزش برنامه ریزی و محدوده تست نفوذ

Penetration Testing Planning and Scoping

این آموزش برنامه‌ریزی و محدوده تست نفوذ نحوه تصمیم‌گیری درباره شبکه‌ها، برنامه‌ها، پایگاه‌های داده، حساب‌ها، افراد، کنترل‌ها و دارایی‌ها در یک آزمون نفوذ مشخص را پوشش می‌دهد و آنها را برای آزمایش‌کنندگان تعریف می‌کند.


آموزش مقدمه ای بر CMMC

Introduction to CMMC

این مقدمه بر آموزش CMMC نحوه مشاوره و رهبری یک سازمان را در حفظ انطباق با انتظارات و دستورالعمل های وزارت دفاع در حفاظت از داده های حساس پوشش می دهد.


آموزش اصولی امنیت ابری

Fundamental Cloud Security Training

این آموزش اصولی امنیت ابری نحوه محافظت از دارایی های شبکه ابری خود را با درک اساسی از امنیت در ابر را پوشش می دهد.