Jonathan Barrios

"کمک به متخصصان داده در مورد داده ها و دیدن موفقیت آنها یکی از بزرگترین علایق من به عنوان یک مربی است. من دوست دارم یاد بگیرم، دانش خود را به اشتراک بگذارم و به دیگران کمک کنم تا موفق شوند - به همین دلیل است که من مشتاق هستم که یک مربی در CBT Nuggets باشم. " جاناتان کار خود را به عنوان یک توسعه دهنده کامل شروع کرد و به سرعت علاقه مند شد تا تجربه آموزش آنلاین خود را با علم داده و دانش یادگیری ماشین خود ترکیب کند. جاناتان یک برنامه نویس، مربی تجزیه و تحلیل داده ها، و نویسنده برنامه درسی برای چندین پلتفرم آموزش آنلاین پیشرو بوده است و هیجان زده است که مهارت ها و تجربه آموزشی خود را با پزشکان مشتاق داده در CBT Nuggets به اشتراک بگذارد.

ارتباط با جاناتان: توسعه نرم افزار کامل، تجزیه و تحلیل داده، علم داده، یادگیری ماشین و فناوری های ابری مانند AWS و Google Cloud. HTML، CSS، جاوا اسکریپت، PHP، Python، SQL، NoSQL، و فریمورک‌ها/کتابخانه‌هایی مانند Laravel، Vue، Tailwind، React، Gatsby، Django، NumPy، پانداها، Matplotlilb، Scrappy، BeautifulSoup، SciPy-Soup، SciPy، Seaborn، Learn، Tensorflow و PySpark.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر یادگیری ماشینی

Introduction to Machine Learning

این آموزش مقدمه‌ای بر یادگیری ماشین نحوه تبدیل حجم عظیمی از داده‌های خام را نه تنها به اطلاعات مفید، بلکه به بینش‌های عملی، پیش‌بینی‌ها و پیش‌بینی‌های روند پوشش می‌دهد - همه با استفاده از یادگیری ماشین.


آموزش پایتون مقدماتی برای تحلیلگران داده

Introductory Python for Data Analysts

Python را برای تجزیه و تحلیل داده ها با CBT Nuggets یاد بگیرید تا پایتون را در گردش کار داده خود بگنجانید. امروز این دوره را با یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه شروع کنید!


آموزش آمار پایه برای تجزیه و تحلیل داده ها با اکسل 2022

Foundational Statistics for Data Analysis with Excel 2022

این آموزش اکسل 2022 برای تجزیه و تحلیل داده ها: آموزش مبتدیان نحوه برداشتن حجم عظیمی از داده ها یا صفحات گسترده گیج کننده بزرگ و استفاده از اکسل برای استخراج اطلاعات معنی دار را پوشش می دهد که به تصمیم گیری های تجاری بهتر کمک می کند.


آموزش CompTIA Data+ (DA0-001)

CompTIA Data+ (DA0-001)

آموزش CBT Nuggets CompTIA Data+ (DA0-001) نحوه جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها را برای کمک به شرکت در دستیابی به اهداف و شفاف سازی تصمیمات پیچیده را پوشش می دهد.


آموزش SQL برای پزشکان داده

SQL for Data Practitioners

این آموزش سطح ابتدایی SQL برای دست اندرکاران داده، پزشکان داده را برای استفاده از SQL برای انجام پرس و جوهای پیشرفته، ساخت پایگاه های داده پایدار و بهینه سازی دریاچه ها و انبارهای داده شما آماده می کند.


آموزش برنامه نویسی برای علم داده

Programming for Data Science

این آموزش برنامه نویسی برای علم داده نحوه نوشتن کدی را پوشش می دهد که مجموعه های بدون ساختار را از کانال ها و منابع متعدد معنی می کند و اطلاعات مورد نیاز شما را پردازش می کند، چگونه به آن نیاز دارید.


آموزش پایتون و پانداها برای دستکاری داده ها

Python and Pandas for Data Manipulation

آموزش CBT Nuggets Python و Pandas for Data Manipulation شما را آماده می‌کند تا داده‌های دریافتی از منابع متعدد را با پانداها تجزیه و تحلیل کنید. یک آزمایش رایگان را شروع کنید!