James Cross

کولیبری یک شرکت مشاوره فناوری است که در سال 2015 توسط جیمز کراس و اینگرید فونی تاسیس شد. این شرکت با تخصص عمیق در زمینه هایی مانند کلان داده، علم داده، یادگیری ماشین و محاسبات ابری، به مشتریان خود کمک می کند تا در دنیای به سرعت در حال تغییر و پیچیده فناوری های نوظهور حرکت کنند. در چند سال گذشته، آنها با برخی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های جهان، از جمله بانک سرمایه گذاری ردیف 1، یک گروه مشاوره مدیریت پیشرو، و یکی از محبوب ترین شرکت های نوشابه در جهان کار کرده اند و به هر یک از آنها کمک کرده اند تا داده های آن را بهتر درک کرده و آن ها را به روش های هوشمندانه تری پردازش کنید. این شرکت با شعار خود زندگی می کند: داده -> هوش -> عمل. جیمز کراس یک مهندس داده بزرگ و معمار راه حل های AWS دارای گواهینامه است که علاقه زیادی به برنامه های کاربردی داده محور دارد. او 3 تا 5 سال گذشته را صرف کمک به مشتریان خود برای طراحی و پیاده‌سازی پلتفرم‌های کلان داده در مقیاس عظیم، استریم، پشته‌های تحلیلی مبتنی بر ابر و معماری‌های بدون سرور کرده است. او کار حرفه‌ای خود را در بانکداری سرمایه‌گذاری، با کار با فناوری‌های جاافتاده مانند جاوا و SQL Server، قبل از ورود به فضای Big Data آغاز کرد. از آن زمان او با طیف وسیعی از ابزارهای کلان داده از جمله اکثر اکو سیستم Hadoop، Spark و بسیاری از فناوری‌های No-SQL مانند Cassandra، MongoDB، Redis و DynamoDB کار کرده است. اخیراً تمرکز او بر روی فناوری‌های ابری و نحوه استفاده از آن‌ها در تجزیه و تحلیل داده‌ها بوده است که در کار او در Scout Solutions به عنوان CTO و اخیراً با Mckinsey به اوج خود رسیده است. جیمز یک معمار راه حل های دارای گواهینامه AWS با چندین سال تجربه در طراحی و اجرای راه حل ها در این پلت فرم ابری است. او به‌عنوان مدیر ارشد فناوری Scout Solutions Ltd، مجموعه‌ای کاملاً بدون سرور از APIها و یک پشته تحلیلی مبتنی بر Lambda و Redshift ساخت.
دوره های این مدرس:

آموزش فتوشاپ عملی برای طراحان وب [ویدئو]

Hands-On Photoshop for Web Designers [Video]

پروژه های وب خیره کننده و مدرن با فتوشاپ ایجاد کنید. قالب های سفارشی بسازید و کتابخانه های خارجی مانند HTML Block، CSS3Ps و Fontea را کاوش کنید.


آموزش فتوشاپ پیشرفته: نکات، ترفندها و تکنیک ها [ویدئو]

Advanced Photoshop: Tips, Tricks and Techniques [Video]

عکس های خود را شگفت انگیز جلوه دهید و قدرت فتوشاپ را در دستان خود بگیرید.


آموزش پیاده سازی ویندوز سرور 2019 در دسترس بودن بالا [ویدئو]

Implementing Windows Server 2019 High Availability [Video]

با Windows Server 2019، دسترسی بالا و ویژگی های آن را برای سرویس های مقاوم در برابر خطا و همیشه در دسترس پیاده سازی و مدیریت کنید.


آموزش وب پک برای برنامه های React [ویدئو]

Webpack for React Applications [Video]

همه چیز مورد نیاز برای ساختن برنامه های کاربردی وب مدرن خود را بیاموزید


آموزش انجام مدیریت مجتمع ایالت با Redux [ویدئو]

Performing Complex State Management with Redux [Video]

از Redux برای ساخت برنامه های بزرگتر استفاده کنید و توسعه برنامه خود را ساده کنید


آموزش جاوا 11 در 7 روز [ویدئو]

Java 11 in 7 Days [Video]

جاوا 11 را مانند یک حرفه ای یاد بگیرید! با اصول اولیه شروع کنید و تنها در 7 روز تمام راه را برای ایجاد برنامه شخصی خود ادامه دهید!


آموزش AWS Certified Developer - Associate Tutorial - Step 1 [Video]

AWS Certified Developer - Associate Tutorial - Step 1 [Video]

یاد بگیرید که چگونه با اصول اولیه توسعه برنامه در AWS شروع کنید


آموزش AWS Certified Solutions Architect - Associate Tutorial - Step 3 [Video]

AWS Certified Solutions Architect - Associate Tutorial - Step 3 [Video]

شروع به کار با پایگاه های داده و خدمات برنامه در AWS را بیاموزید