Oghenevovwero Enyoyi

Vovwe Enyoyi مدیر محصول در etranzact International است و با مدرک کلاس اول از دانشگاه پیمان فارغ التحصیل شده است. او تجربه بازی در نقش های مختلف محصول گرا را دارد. او به عنوان مدیر محصول ، چند محصول را به طور خاص در فضای منابع انسانی ساخته است. وی با تیمی برای ساختن سیستم پیگیری متقاضی و سیستم مدیریت منابع انسانی همکاری کرد. وی همچنین در استفاده از این محصولات برای تبدیل دیجیتالی شرکت مادر نقش داشته است و آنها را به سمت فن آوری بیشتری سوق داده است که هم در فرآیند ها و هم در اجرا به شدت به اصول چابک و نقشی که آنها در ساخت محصولات عالی دارند ، اعتقاد دارد. رهبری ، کار تیمی ، ارتباطات ، رتبه مدیریت ذینفعان ، یادگیری سریع و ، مهارت هایی که وی بالاترین رتبه را دارد و بیشترین ارزش را برای آنها دارد ، اجرا هستند.
دوره های این مدرس:

آموزش بررسی مشارکت با Leads Tech

Exploring Partnering with Tech Leads

زنده کردن محصول خود نیاز به هم افزایی بین مدیر محصول و سرب فنی دارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه بهترین نتیجه را از تیم مهندسی خود بگیرید و محصول مناسبی بسازید.


آموزش کاوش درمورد پرسش از ذینفعان

Exploring Questioning Stakeholders

یک رابطه خوب بین ذینفع (ها) و مدیر محصول می تواند در ساخت محصول مناسب از اهمیت بالایی برخوردار باشد.


آموزش مصاحبه های انجام طراحی خدمات

Service Design Conduct Interviews

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از یک روش تحقیقاتی بسیار کارآمد، به ذهن مشتری وارد شوید تا نیازهای آنها را درک کند و به شما کمک کند تا بهترین سفر و تجربه را برای آنها رقم بزنید.