Jim Cooper

مهندس نرم افزار و نویسنده دوره ویدیویی
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت دولتی با Vuex

State Management with Vuex

این دوره به شما نحوه مدیریت وضعیت برنامه ها در برنامه های Vue.js با استفاده از کتابخانه مدیریت دولتی رسمی و پیشنهادی Vuex را آموزش می دهد.


آموزش فرم های الگو محور زاویه ای

Angular Template-driven Forms

شما می توانید فرم ها را در Angular تقریبا به طور کامل در قالب های HTML خود با فرم های قالب محور Angular بسازید. این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه فرم‌های مبتنی بر الگو بسازید، فرم‌های پویا ایجاد کنید، داده‌های فرم‌ها را اعتبارسنجی کنید و آن داده‌ها را در یک API ذخیره کنید.


آموزش مفاهیم شی گرا در جاوا اسکریپت

Object-oriented Concepts in JavaScript

کلاس ها و طراحی شی گرا اغلب در جاوا اسکریپت استفاده می شوند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از کلاس های جاوا اسکریپت برای ایجاد طرح های شی گرا و همچنین نمونه های اولیه و توابع سازنده کلاس ها استفاده کنید.


آموزش بهترین روش های زاویه ای

Angular Best Practices

با یادگیری یک فناوری جدید ، فراموش کردن یا فراموش کردن برخی از بهترین روش ها آسان است. این دوره برخی از بهترین اقدامات را در Angular به شما می آموزد.


آموزش Vue 3 Fundamentals

Vue 3 Fundamentals

محبوبیت Vue.js به دلیل سهولت استفاده از آن به سرعت در حال افزایش است. این دوره تمام اصول توسعه Vue از جمله ایجاد کامپوننت‌ها، دستورالعمل‌ها، فیلترها، مسیریابی، مدیریت وضعیت Pinia و استقرار در تولید را به شما آموزش می‌دهد.


آموزش مبانی زاویه ای

Angular Fundamentals

Angular پذیرفته‌شده‌ترین فریمورک برای ساخت برنامه‌های جلویی است. این دوره به شما اصول Angular مورد نیاز برای ایجاد برنامه های Angular حرفه ای از جمله کامپوننت ها، سرویس ها، مسیریابی، API ها و تست را به شما آموزش می دهد.


آموزش بهترین روش های زاویه ای

Angular Best Practices

هنگامی که شروع به ساخت برنامه های Angular پیچیده تر می کنید، می توانید با مشکلات نگهداری، سازمانی و مقیاس پذیری مواجه شوید. این دوره به شما بهترین روش ها را برای ساخت برنامه های حرفه ای و قابل نگهداری Angular آموزش می دهد.


آموزش راینو اصول را مسخره می کند

Rhino Mocks Fundamentals

این دوره به شما می آموزد که چگونه از Rhino Mocks برای بهبود تست های واحد خود استفاده کنید.


آموزش فرم های واکنشی زاویه ای

Angular Reactive Forms

می توانید با استفاده از مدل فرم های واکنشی Angular تقریباً به طور کامل در کلاس Componet خود فرم ها را در Angular بسازید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه فرم های واکنشی بسازید، فرم های پویا ایجاد کنید، داده های فرم ها را اعتبارسنجی کنید و آن داده ها را در یک API ذخیره کنید.


آموزش FakeItEasy

FakeItEasy

نگاهی به اشیاء تمسخر آمیز با چارچوب FakeItEasy.


آموزش React 18 با Next.js Playbook

React 18 with Next.js Playbook

در این دوره آموزشی، نحوه ساخت برنامه‌های React را با Next.js - یکی از محبوب‌ترین فریم‌ورک‌های React - به طور موثر یاد می‌گیرید. این دوره به شما مفاهیم اصلی Next.js و React را که برای ساختن برنامه های Next.js از ابتدا باید بدانید، آموزش می دهد.


آموزش Vue 3 State Management با Pinia

Vue 3 State Management with Pinia

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از Pinia وضعیت برنامه را در برنامه های Vue مدیریت کنید. کتابخانه رسمی مدیریت دولتی Vue.


آموزش AngularJS مبانی

AngularJS Fundamentals

این دوره اصول Angular را برای ایجاد برنامه های قابل آزمایش با صفحه MVC با صفحه AngularJS به شما آموزش می دهد.


آموزش تمسخر با موک

Mocking With Moq

نگاهی به اشیاء تمسخر آمیز با چارچوب Moq.


آموزش اشیا Java و نمونه های اولیه JavaScript

JavaScript Objects and Prototypes

این دوره جزئیات عمیق و پشت صحنه ایجاد اشیا Java JavaScript ، دستکاری خصوصیات و استفاده از وراثت نمونه اولیه را آموزش می دهد.


آموزش AngularJS برای توسعه دهندگان NET

AngularJS for .NET Developers

نکات و نکات استفاده از Angular را با فناوری های فعلی و قدیمی ASP.NET بیاموزید.


آموزش مبانی Vue.js

Vue.js Fundamentals

Vue.js به دلیل سهولت استفاده در سرعت در حال افزایش محبوبیت است. این دوره به شما کلیه اصول توسعه Vue از جمله ایجاد م componentsلفه ها ، بخشنامه ها ، فیلترها ، مسیریابی ، مدیریت حالت Vuex و استقرار در تولید را آموزش می دهد.


آموزش اصول زاویه ای

Angular Fundamentals

این دوره اصول کار با آخرین نسخه Angular را به شما آموزش می دهد. شما همه مواردی را که می خواهید برای ایجاد برنامه های کامل بدانید از جمله: اجزا ، خدمات ، دستورالعمل ها ، لوله ها ، مسیریابی ، HTTP و حتی آزمایش یاد خواهید گرفت.


آموزش مایکروسافت Fakes Fundamentals

Microsoft Fakes Fundamentals

این دوره به شما می آموزد که چگونه از Visual Studio 2012 Fakes مایکروسافت برای بهبود تست های واحد خود استفاده کنید.


آموزش React Crash Course شامل React Hooks

React Crash Course Including React Hooks

یک شروع سریع برای توسعه دهندگان موجود که تازه به React JS می پردازند. مفاهیم اصلی React از جمله قلاب های React را بیاموزید.


آموزش کتاب بازی Vue 3

Vue 3 Playbook

مهارت های خود را فراتر از اصول اولیه Vue ببرید. این دوره موضوعات پیشرفته تری مانند خط لوله رندر که Vue را تامین می کند، مولفه های بارگذاری تنبل و غیر همگام، روش های واکنش پذیری پیشرفته و استفاده از TypeScript با Vue را به شما آموزش می دهد.


آموزش اشیا Java ، نمونه های اولیه و کلاس های JavaScript

JavaScript Objects, Prototypes, and Classes

با استفاده از وراثت از جمله توابع و کلاسهای سازنده عمیقاً ایجاد کنید. درک عمیقی از آنچه که با نمونه های اولیه در پشت صحنه هنگام ایجاد اشیا and و کار با وراثت اتفاق می افتد ، کسب کنید.