Dragana Hadzic

Dragana یک مربی و مشاور چابک است ، علاقه زیادی به توانمند سازی تیم ها و سازمان ها برای موفقیت دارد. بیش از یک دهه است که او به تیم های نرم افزاری جهانی و شرکت های مختلف در اجرای Agile و سایر اقدامات سازمانی ، ارائه پروژه های موفق و ایجاد محصولات نرم افزاری کمک می کند. در طول آن زمان ، او در نقش های مختلف فنی و رهبری ایفای نقش کرده است ، اما بیشتر به عنوان مدیر پروژه ، مدیر تحویل ، مربی چابک و رهبر تیم های مدیریتی فعالیت می کند. کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر توسط آموزش و پرورش ، Dragana همچنین دارای PSM 1 ، PSM 2 ، PSM 3 ، Prince 2 ، ITIL ، ASL است. علاوه بر این ، او عضو فعال جوامع مختلف Agile ، نویسنده وبلاگ diaryofscrum.com و یک یادگیرنده مادام العمر است. او در اوقات فراغت خود دوست دارد که وقت خود را با خانواده اش بگذراند ، سفر کند و با افراد مثبت و الهام بخش بخندد.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت محصول: توسعه محصول

Product Management: Product Development

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با طراحان و کارشناسان فنی کار کنید تا ایده محصول را زنده کنید.


آموزش توسعه یک ذهنیت چابک: توجیهی اجرایی

Developing an Agile Mindset: Executive Briefing

برای بدست آوردن مزایای کامل چابک ، سازمان ها باید ذهنیت چابک را توسعه دهند. به سرعت کشف کنید که ذهنیت چابک چیست و دستورالعمل های مربوط به نحوه استقبال از این طرز فکر را در سازمان خود کشف کنید.


آموزش Scrum: جلسات اجرایی

Scrum: Executive Briefing

سازمان ها اغلب در حوزه های پیچیده و تغییر محیط کار می کنند. به سرعت مهمترین مفاهیم چارچوب Scrum را که به شما در حل این چالش ها کمک می کند ، بپوشانید و یاد بگیرید که چگونه چارچوب را در سازمان خود پیاده سازی کنید


آموزش رهبری جلسات مذاکره

Leading Negotiation Meetings

این دوره به شما آموزش می دهد که جلسات مذاکره را رهبری کنید.


آموزش ساخت یک تیم با عملکرد بالا

Building a High-performance Team

هر لیدری می خواهد تیمش عملکرد خوبی داشته باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه یک تیم با عملکرد بالا هنگام شروع از ابتدا ، بالا بردن سطح برای تیمی که قبلاً تشکیل شده است یا کنار آمدن با چالش های مختلف که می تواند نتایج را تحت تأثیر قرار دهد ، ایجاد کنید.


آموزش کنبان: جلسات اجرایی

Kanban: Executive Briefing

در این دوره کوتاه و متمرکز ، شما خواهید آموخت که چگونه سازمان ها با استفاده از روش کانبان ، کار را با بهره وری و بهره وری بیشتر انجام می دهند.


آموزش پیمانکاری چابک: توجیهی اجرایی

Agile Contracting: Executive Briefing

این دوره به شما کمک می کند زمینه قراردادهای چابک را درک کنید و مدل های قرارداد قابل اجرا را به شما آموزش می دهد.