Jeremy Jarrell

جرمی جارل مربی و نویسنده چابکی است که به تیم ها کمک می کند در انجام کاری که دوست دارند بهتر شوند. وی به شدت به عنوان یک سخنران دارای رتبه عالی در سراسر ایالات متحده و همچنین به عنوان یک نویسنده سندیکایی که مقالات و فیلم های آن در سایت هایی مانند Infotoj ، StickyMinds.com ، Simple-Talk.com و ScrumAlliance ظاهر شده است ، درگیر جامعه فناوری است. .org جرمی به همراه همسر و دو فرزندش در پیتسبورگ اقامت دارد و یک دونده مشتاق است. او دوست دارد در مورد تمام موضوعات مربوط به روشهای چابک بحث کند و با Twitter درjeremyjarrell یا در وب سایت خود ، www.jeremyjarrell.com می توانید به او دسترسی پیدا کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت برنامه: اجرای موفقیت آمیز برنامه خود

Program Management: Executing Your Program Successfully

اجرای یک برنامه در مقیاس بزرگ دشوار است. این دوره ، مدیریت برنامه: اجرای موفقیت آمیز برنامه شما ، به شما می آموزد که چگونه می توانید برنامه خود را شروع کنید ، تحولات غیر منتظره را مدیریت کنید و اطمینان حاصل کنید که مزایای برنامه شما پس از تحویل نیز ادامه دارد.


آموزش چابک آوردن به عملیات IT

Bringing Agile to IT Operations

شیوه های چابک به سرعت در تیم های توسعه نرم افزار و با موفقیت بسیار موفقیت آمیز بوده است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه همین موفقیت را برای سازمان فناوری اطلاعات به ارمغان بیاورید.


آموزش اصول مالک محصول - طرح مسیر شغلی صاحب محصول

Product Owner Fundamentals - Plotting the Product Owner's Career Path

آیا آماده هستید که گام بعدی را برای تبدیل شدن به یک مالک محصول موثرتر با تیم خود بردارید؟ در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه مهارت خود را در نقش مالک محصول تعمیق بخشید تا بتوانید سفر خود را به عنوان یک مالک محصول به یک حرفه موفق آغاز کنید.


آموزش اصول مالک محصول - مالکیت محصول از سنگرها

Product Owner Fundamentals - Product Ownership from the Trenches

آیا می دانید تعامل کامل شما به عنوان صاحب محصول در هر بخش از اسکرام چارچوب یکی از بزرگترین پیش بینی کننده های موفقیت برای تیم شما است؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه در نقش خود موثر باشید تا بتوانید به تیم خود برای موفقیت کمک کنید.


آموزش اصول Scrum Master - مبانی

Scrum Master Fundamentals - Foundations

تیم های توسعه چابک بیش از هر زمان دیگری استفاده از چارچوب Scrum را انتخاب کرده اند. این دوره با معرفی مقادیر اساسی اسکرام ، ارتباط آن با رویکرد چابک تر و مفهوم دوومیدانی ، به شما کمک می کند تا یک استاد اسکرام شوید.


آموزش اجرای تکرار تیم

Executing a Team Iteration

در قلب هر چابکی در اجرای مقیاس ، تکرار وجود دارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه به تیم خود کمک کنید تا برنامه ریزی و اجرای تکرارهای موفقیت آمیز را انجام دهد تا بتواند نقشی اساسی در موفقیت طولانی مدت سازمان شما داشته باشد.


آموزش ایجاد داستان های کاربر موثر

Creating Effective User Stories

آیا شما در تلاش برای ایجاد داستان های کاربر واقعاً مفید برای تیم و مشتری خود هستید؟ استراتژی های ایجاد داستان های عالی کاربر و همچنین نکاتی برای جلوگیری از مشکلات مشترک بسیاری از تیم ها را بیاموزید.


آموزش اصول Scrum Master - تبدیل شدن به یک استاد عالی Scrum

Scrum Master Fundamentals - Becoming a Great Scrum Master

اسکرام محبوب ترین روش چابک امروزی است که استفاده می شود و نقش اسکرام مستر رمز موفقیت آن است. این دوره به شما کمک می کند مسئولیت این نقش را در قبال تیم خود درک کنید ، بنابراین می توانید به آنها کمک کنید تا از این چارچوب قدرتمند بیشترین بهره را ببرند.


آموزش توانمندسازی تیم خود با ICAgile

Empowering Your Team with ICAgile

برای ارائه محصولات عالی ، شما به یک تیم چابک عالی نیاز دارید. این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید همکاری را در بین تیم خود تقویت کنید ، پیشرفت تیم خود را به سازمان گسترده تری منتقل کنید و خود سازماندهی را در تیم خود تشویق کنید.


آموزش تبدیل شدن به یک مالک بزرگ محصول

Becoming a Great Product Owner

آیا شما یک مالک جدید محصول هستید که می خواهد یاد بگیرد چگونه با تیم خود به طور موثر کار کند؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید با تیم و ذینفعان خود همکاری مثمرثمر داشته باشید تا بتوانید محصولات عالی را به بازار ارائه دهید.


آموزش چابک برای یکی

Agile for One

برای بهره مندی از چابکی به تیمی احتیاج ندارید. بیاموزید برخی از قدرتمندترین متدولوژی های چابک را در کارهای روزمره خود به کار ببرید.


آموزش چالاک در دنیای واقعی

Agile in the Real World

این چالاک پای آسمان نیست ، بلکه برای دنیای واقعی چالاک است.


آموزش مدیریت برنامه: حفظ مزایای برنامه شما پس از تحویل

Program Management: Sustaining Your Program’s Benefits After Delivery

تحویل برنامه چیزی فراتر از ارسال کالاهای تحویلی است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که مزایای فعال شده توسط برنامه شما در آینده نیز ادامه خواهد داشت. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه به سازمان خود کمک کنید تا مدت ها پس از تحویل از برنامه خود بهره مند شود.


آموزش مبانی Groovy

Groovy Fundamentals

مقدمه ای بر زبان برنامه نویسی Groovy و همچنین بهترین ویژگی های پلت فرم Groovy.


آموزش Groovy 2: Getting Started

Groovy 2: Getting Started

Groovy یکی از قدرتمندترین و سبک‌ترین زبان‌های موجود در پلتفرم جاوا است. در این دوره، یاد خواهید گرفت که این زبان در جعبه ابزار شما کجا قرار می گیرد و همچنین نحوه شروع ساخت برنامه های جدید هیجان انگیز با استفاده از Groovy را خواهید آموخت.


آموزش مدیریت برنامه: شناسایی اهداف شما

Program Management: Identifying Your Objectives

برای موفقیت برنامه شما باید نیازهایی را که سعی می کنید آنها را برطرف کنید درک کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه طرحی را طراحی کنید که نیازهای سازمان شما را برآورده کند و شما را در گرفتن گواهینامه PMI PgMP® خود قرار دهد.


آموزش اصول Scrum Master - در حال رشد خود و تیم خود

Scrum Master Fundamentals - Growing Yourself and Your Team

آیا شما یک Scrum Master آماده پیشرفت کار خود هستید؟ این دوره به شما استراتژی های خاصی را برای مربیگری هر یک از اعضای تیم خود آموزش می دهد و به شما نشان می دهد که چگونه می توانید تجربه خود را به عنوان استاد اسکرام برای پیشرفت در حرفه خود به مرحله بعدی بسازید.


آموزش ICAgile (ICP-PRG): تست خودکار

ICAgile (ICP-PRG): Automated Testing

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه به طور موثر تست های خودکار ایجاد کنید، که می تواند هم پیش بینی پذیری و هم قابلیت نگهداری پایگاه کد شما را بهبود بخشد.


آموزش مدیریت محصول: استراتژی و چشم انداز

Product Management: Strategy and Vision

این دوره به شما می آموزد که چگونه یک چشم انداز و استراتژی قانع کننده برای محصول خود ایجاد کنید که تیم شما را در کل چرخه عمر محصول شما همسو نگه می دارد.


آموزش اصول مالک محصول - مبانی مالکیت محصول

Product Owner Fundamentals - Foundations of Product Ownership

آیا می دانید یکی از رایج ترین دلایل عدم موفقیت تیم های اسکرام ، نداشتن صاحب محصول ماهر است؟ اگر ناگهان خود را در این نقش پیدا کرده اید ، این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید از این نقش برای کمک به تیم خود برای ارائه یک محصول عالی استفاده کنید.


آموزش بازی با بازی: معرفی Agile به تیم ها با Doc Norton و Jeremy Jarrell

Play by Play: Introducing Agile to Teams with Doc Norton and Jeremy Jarrell

اگر در سازمان خود به فکر رفتن به Agile هستید ، این دوره استراتژی ها و تکنیک هایی را برای موفقیت در زمینه پذیرش روشهای Agile در دنیای واقعی به شما می آموزد.


آموزش مدیریت برنامه: برنامه ریزی برنامه شما

Program Management: Planning Your Program

برنامه ریزی صحیح برنامه ، رمز موفقیت موفقیت آمیز برنامه شماست. این دوره اصول برنامه ریزی یک برنامه در مقیاس بزرگ را به شما می آموزد تا مطمئن شوید که برنامه شما از پای راست شروع می شود.


آموزش دستیابی به ذهنیت چابک با ICAgile

Achieving an Agile Mindset with ICAgile

روش های چابک به روش ترجیحی ارائه محصولات عالی تبدیل شده اند. این دوره به شما می آموزد که چگونه با توسعه یک ذهنیت ساخته شده از متداول ترین مقادیر موجود در تمام رویکردهای چابک ، از هر روش فردی جدا شوید.


آموزش مدیریت برنامه: درگیر کردن سهامداران خود

Program Management: Engaging Your Stakeholders

روابط قوی ذینفعان می تواند عامل تعیین کننده ای در موفقیت و شکست برنامه شما باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه ذینفعان خود را با موفقیت درگیر کنید تا مطمئن باشید که نتایج مورد انتظار خود را ارائه می دهید.


آموزش ICAgile (ICP-PRG): بهبود و بازسازی کد

ICAgile (ICP-PRG): Improving and Refactoring Code

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه بوهای کد را در کد خود شناسایی کنید و همچنین نحوه استفاده از refactoring برای از بین بردن آن بوها و بهبود کیفیت کلی پایگاه کد خود را آموزش می دهد.


آموزش مدیریت برنامه: بر برنامه شما حاکم است

Program Management: Governing Your Program

یک ساختار حاکمیتی برای اجرای موفق برنامه شما ضروری است. این دوره به شما می آموزد که چگونه ساختاری را تعریف کنید که متناسب با برنامه شما باشد و آن را در مسیر دستیابی به نتایجی که با اهداف سازمان شما هماهنگ باشد، حفظ کند.


آموزش SAFe® چیست: Scaled Agile برای Enterprises

What Is SAFe®: Scaled Agile for Enterprises

آیا نمی‌دانید چگونه با استفاده از SAFe®، چابکی را به کل سازمان خود تغییر دهید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه به کل سازمان خود کمک کنید از یک رویکرد چابک برای تحویل محصول با استفاده از چارچوب SAFe® بهره مند شوند.


آموزش بازی با بازی: تبدیل شدن به یک استاد اسکرام موثرتر

Play by Play: Becoming a More Effective Scrum Master

در این دوره ، شما می توانید ابزارهایی را برای بهبود مهارت های Scrum Master خود یاد بگیرید تا بتوانید موثرتر باشید و به تیم خود کمک کنید تا بالاترین پتانسیل خود را داشته باشد.