Richard Moore

ریچارد مور به مشاوران نشان می دهد که چگونه فروش را جذب کنند، پرورش دهند، گرم کنند و فروش را ببندند.

محتوای ریچارد روزانه هزاران بازدید و درگیر شدن بسیار زیاد دارد و منجر به فروش خدمات وی می شود. او به مشاوران کمک می کند تا از همان فرآیندهایی استفاده کنند که او از آنها استفاده می کند: نوشتن محتوای آگاهانه و مؤثر. انگیزه تعامل که منجر به علاقه، تعامل، پیام ها و درخواست ها می شود. بازاریابی به گونه ای که مخاطب را گرم کند و مشتریان را در مقابل ذهن خریداران قرار دهد. و حفظ ROI در جلو و مرکز با تمرکز بر تبدیل، به جای کسب بازدید.

ریچارد می‌داند که چگونه می‌تواند تجربه‌ای ایجاد کند که مشتریان را به مخاطبان مرتبط کند و یک برند بسازد. او به مشتریان نشان می‌دهد که چگونه از استراتژی‌های مؤثر در لینکدین برای رشد، اتصال و مقیاس‌بندی کار خود استفاده کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش نکات نانو برای ارتباط مشتری محور با ریچارد مور

Nano Tips for Customer Centric Communication with Richard Moore

تمرین و قدرت اعمال نفوذ وقفه های مثبت را کاوش کنید. این ویدئو نشان می‌دهد که چگونه می‌توان این کار را ماهرانه انجام داد، به‌طوری‌که به جای اینکه فقط با میل به صحبت کردن هدایت شود، علاقه‌مند شوید.


آموزش نکات نانو برای بستن فروش با ریچارد مور

Nano Tips For Closing the Sale with Richard Moore

در مورد یکی از خطاهای کلاسیک در بسته شدن در این ویدیو بیاموزید - بسته شدن همزمان روی ارزش و قیمت. وقتی این دو را از هم جدا می‌کنید، می‌توانید بفهمید که کجا ممکن است ایراد برای مشتری باشد.