Alina Avdyukova

ذهن آگاهی، مدیتیشن و یوگا


سلام انجمن Skillshare، 

من آلینا آودیکووا هستم - یک تسهیل‌کننده فعال‌سازی کندالینی، رهبر عقب‌نشینی، تسهیل‌کننده حلقه زنان، کارت‌خوان تاروت، تتاهال و مربی مراقبه ذهن‌آگاهی. من همچنین یک همسر و مادر خوشحال هستم.

بعد از گذراندن یک دهه کار با شرکت‌های برتر S P 500 در نیویورک، به ذهن آگاهی و مدیتیشن روی آوردم تا به مردم در سراسر جهان کمک کنم تا زندگی متعادل‌تری داشته باشند. من معتقدم که وقت گذاشتن برای خود و تمرین عشق به خود از طریق ذهن آگاهی بهترین سرمایه گذاری برای یک زندگی شادتر است. با برقراری ارتباط عمیق با خودتان، می توانید تعادل را در تمام زمینه های زندگی خود پیدا کنید.

ما با هم به سراغ روش‌های تمرکز حواس می‌رویم که به شما کمک می‌کند دوباره با خودتان ارتباط برقرار کنید و مکان شاد خود را کشف کنید.

بیایید با هم آرامش درونی شما را پیدا کنیم!

ما را در Skillshare دنبال کنید! 

اولین کسی باشید که از کلاس‌های جدید مطلع می‌شوید.

  

من را در اینستاگرام دنبال کنید!

در دنیایی سریع و دائماً در حال تغییر، یافتن آرامش و تعادل درونی برای رفاه ذهنی و جسمی شما ضروری است. این   خلوت آنلاین فرصتی منحصر به فرد برای عقب نشینی و برقراری ارتباط با خود در خانه ارائه می دهد. برای یافتن آنچه به دنبالش هستید نیازی به سفر به نقاط دور دنیا ندارید. همه پاسخ ها در درون نهفته است.  به داخل سفر کنید .

دوره های این مدرس:

حرکت آگاهانه: با خودتان ارتباط برقرار کنید، حمایت درونی پیدا کنید و زندگی را از طریق رقص جشن بگیرید!

Mindful Movement: Connect With Yourself, Find Inner Support, and Celebrate Life through Dance!

«شاید فکر کنید که این فقط یک رقص است، اما واقعاً یک دگرگونی شخصی است! در این دوره آنلاین، آلینا آودیوکوا شما را به سفری متحول کننده می برد. .."