Russ Thomas

در حال حاضر یک رهبر IT در بخش مالی دنور کلرادو Russ از سال 1997 در سراسر مایکروسافت بر توسعه پایگاه داده ، مدل سازی ، مدیریت و BI تمرکز کرده است. راس یک مربی پرشور و داوطلب جامعه SQL است که به طور منظم در رویدادهای PASS SQL شنبه و گروه های کاربری محلی در ایالات متحده شرکت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش جداول و اشیا O OLTP حافظه SQL سرور عملی

Practical SQL Server In-Memory OLTP Tables and Objects

یک رویکرد عملی برای درک مزایا و نیازهای پیاده سازی جداول OLTP در حافظه ، فهرست ها ، رویه های ذخیره شده بومی و UDF ها. این دوره همچنین پشتیبانی ، نظارت و عیب یابی IMOLTP را درمان می کند.


آموزش مقدمه ای بر مدل های زبان بزرگ برای متخصصان داده

Introduction to Large Language Models for Data Practitioners

به عنوان یک متخصص داده، شما در لبه برتر هوش مصنوعی هستید. میدانی که تقریباً سریعتر از آن چیزی است که ما می توانیم حرکت کنیم. این دوره به شما درک انتقادی از مدل های زبان بزرگ، تاریخچه آنها، نحوه کار آنها و نحوه استفاده از آنها می دهد.


آموزش ذخیره سازی داده با کارایی بالا با Amazon Redshift

High-performance Data Warehousing with Amazon Redshift

Redshift آمازون شهرت عملکرد عالی دارد ، اما نه به طور تصادفی. این دوره بر روی عملکرد و موضوعات مرتبط مانند معماری ، طراحی ، بهترین شیوه پیکربندی ، برنامه های پرس و جو ، نظارت بر عملکرد و عیب یابی متمرکز است.


آموزش روابط پیچیده چند به چند با گراف در SQL Server

Complex Many-to-many Relationships with Graph in SQL Server

این دوره نه تنها مبانی تئوری گراف، اصطلاحات و مسائلی را که می توان با گراف حل کرد، به شما آموزش می دهد، بلکه به شما یاد می دهد که بلافاصله مجموعه ویژگی هایی را که اکنون در مایکروسافت SQL Server موجود است، عملی کنید.


آموزش ساخت اولین انبار داده Redshift آمازون

Building Your First Amazon Redshift Data Warehouse

Amazon Redshift یک پلت فرم داده ابری کم هزینه است که می تواند از یک گیگابایت تا پتابایت در یک موتور SQL ستون گرا با کارایی بالا مقیاس بندی کند. با یک برنامه آزمایشی سنگین در Redshift به اطلاعات طرفدار Russ Thomas بپیوندید و اولین انبار داده خود را با استفاده از AWS بسازید.


آموزش تولید و تجزیه و تحلیل متن پیشرفته با LLM

Advanced Text Generation and Analysis with LLMs

شما درک اولیه ای از LLM دارید و ممکن است یک یا دو مفهوم را اثبات کرده باشید. این دوره تکنیک های مهندسی عمیق تری را نشان می دهد و به شما کمک می کند تا یک استراتژی برای ارزیابی و بهبود تسلط، ارتباط و دقت LLM خود بسازید.


آموزش مدیریت گروه های در دسترس بودن Microsoft SQL Server

Administering Microsoft SQL Server Availability Groups

در این دوره ، شما مهارتهای مهم نصب ، مدیریت ، پشتیبانی و عیب یابی گروههای در دسترس بودن SQL Server را فرا خواهید گرفت. شما انواع مختلفی از محیط ویندوز ، لینوکس و همیشه روشن را با دامنه یا بدون دامنه تحت پوشش قرار خواهید داد.


آموزش راهنمای بقا نسخه استاندارد SQL Server

SQL Server Standard Edition Survival Guide

آیا می خواهید SQL Server Standard Edition را مجبور به انجام کاری کنید که فقط در نسخه سازمانی امکان پذیر است؟ در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه فن آوری های نسخه استاندارد را تا آنجا که ممکن است نزدیک به نسخه سازمانی تجربه کنید.


آموزش SQL سرور عملی بالا در دسترس بودن و بازیابی فاجعه

Practical SQL Server High Availability and Disaster Recovery

پشتیبانی از قابلیت دسترسی بالا و بازیابی خطرات بدون شک اساسی ترین مهارت های لازم برای موفقیت در یک سطح عالی DBA است. این که آیا شما در یک شرکت چند میلیون دلاری کار می کنید یا یک "پول نقد محدود" ...


آموزش تجزیه و تحلیل پیش بینی با SQL Server

Predictive Analysis with SQL Server

یاد بگیرید که از مدل ها و روش های پیش بینی به طور مستقیم در SQL Server استفاده کنید. این دوره توانایی های SQL Server مربوط به تجزیه و تحلیل پیش بینی، از جمله بهترین شیوه ها و بهینه سازی ها را نشان می دهد.


آموزش عملکرد الگوهای پایگاه داده Entity Framework

Entity Framework Database Performance Anti-patterns

روش های کدگذاری برای جلوگیری یا جایگزینی آن می تواند تأثیر فوری بر عملکرد در برنامه های Entity Framework شما داشته باشد.


آموزش امنیت ، انطباق و حسابرسی عملی SQL سرور

Practical SQL Server Security, Compliance, and Auditing

این دوره یک رویکرد عملی برای استفاده از SQL Server برای پاسخگویی به نیازهای استاندارد صنعت شما ، استانداردهای حسابرسی ، امنیت و رمزگذاری است.