Jayesh Ranavaya

Jayesh یک هنرمند سه بعدی با انگیزه و پرشور است و توانایی توسعه دارایی های 2D/3D با کیفیت بالا ، زندگی مانند شخصیت های 3D و انیمیشن ها و همچنین داشتن درک خوبی از هنر بازی ها و روند آن را دارد. او از مهارت هنری و توانایی فنی لازم برای ایجاد محتوای محرک بصری برخوردار است که بازی را تشدید می کند. وی دانش گسترده ای در مورد نرم افزارهایی مانند 3ds Max ، Photoshop و Unreal Engine دارد. جایش بیش از ده سال است که مهارت خود را به عنوان یک هنرمند 2D و 3D توسعه می دهد. اشتیاق وی برای یادگیری مهارت های جدید او را بیش از هفت سال به تدریس واداشت ، جایی که او این فرصت را داشت که این مهارت ها را با دانش آموزان مشتاق کسب آنها به اشتراک بگذارد. او مهارت های بسیار بالایی در مدل سازی سه بعدی (دارایی ها ، مواد آلی ، وسایل نقلیه و شخصیت ها) ، بافت و انیمیشن دارد که به چند مورد اشاره می کند. او روی عناوین مختلف بازی مستقل کار کرده و دیدگاه تازه ای را به تکنیک های نرم افزاری سنتی آورده است. هدف او این است که فرایند یادگیری را برای افراد مبتدی تا حد امکان برای متخصصان در دسترس قرار دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی توپولوژی در 3ds Max

Topology Fundamentals in 3ds Max

چه چیزی یک مدل ساز سه بعدی خوب را از یک مدل عالی جدا می کند؟ استفاده از توپولوژی! در این دوره ، شما خواهید فهمید که توپولوژی هنگام مدل سازی سه بعدی در 3ds Max چقدر مهم است و مهارت هایی را برای اطمینان از تمیز و کارآمد بودن مدل های سه بعدی یاد خواهید گرفت.


آموزش مدل سازی لوازم کارتونی در 3ds Max 2017

Modeling Cartoon Props in 3ds Max 2017

جریان های کاری مورد استفاده در ایجاد مدل های پایه سه بعدی کارتونی را درک کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه گردش کار مورد استفاده در ایجاد مدل های سه بعدی کارتون را درک کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.


آموزش ایجاد یک درخت واقعاً کم پلی در 3ds Max

Creating a Realistic Low Poly Tree in 3ds Max

تکنیک های عمیق مدل سازی و بافت را کاوش کنید تا یک درخت واقع گرایانه کم پلی برای بازی آماده کنید. شما مدل سازی در 3ds Max را به بافت در فتوشاپ و ایجاد نقشه های معمولی با xNormal خواهید رساند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max ، Photoshop ، xNormal.