Nikola Ilic

نیکولا ایلیچ به طور رسمی یک توسعه‌دهنده هوش تجاری است که بر فناوری‌های پلتفرم داده مایکروسافت، به‌ویژه Power BI تمرکز دارد - اما او فردی متعصب به داده است و به هر چیزی که مربوط به استخراج اطلاعات معنی‌دار از داده‌های خام است علاقه دارد. نیکولا خود را "داده موتزارت" معرفی می کند. از آنجایی که او در شهر شگفت انگیز سالزبورگ، اتریش، که به زادگاه W.A.Mozart معروف است، زندگی می کند، به اندازه کافی شجاع بود که از نام خانوادگی آهنگساز به عنوان بخشی از نام مستعار خود استفاده کند. به همین دلیل است که شعار حرفه ای نیکولا این است: "از داده های خود موسیقی بسازید!" نیکولا که از محیط کسب و کار آمده است، دارای مدرک لیسانس در علوم ارتباطات و علوم کامپیوتر است. او مرتباً در data-mozart.com وبلاگ می نویسد و در کنفرانس های داده جهانی سخنرانی می کند. نیکولا همچنین MVP پلتفرم داده مایکروسافت، مربی گواهی شده مایکروسافت و تحلیلگر داده تایید شده است.
دوره های این مدرس:

آموزش مدل سازی داده، پرس و جو و گزارش برای هوش تجاری

Data Modeling, Querying, and Reporting for Business Intelligence

ایجاد یک محیط مبتنی بر داده یکی از ارکان کلیدی تصمیم گیری موثر تجاری است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه راه حل های هوش تجاری کارآمد و مقیاس پذیر را طراحی و نگهداری کنید.


آموزش آشنایی با Query Optimization در SQL Server

Understanding Query Optimization in SQL Server

بازیابی اطلاعات از SQL Server چیزی است که هر متخصص داده باید بداند. با این حال، بازیابی داده ها از SQL Server به روشی کارآمد و کارآمد یک تسلط به خود است!


آموزش پیکربندی برنامه‌های مبتنی بر مدل با برنامه‌های Power (PL-400)

Configuring Model-driven Applications with Power Apps (PL-400)

برنامه‌های مبتنی بر مدل به شما امکان می‌دهند راه‌حل‌های تجاری مبتنی بر داده‌های قوی و مقیاس‌پذیر ایجاد کنید. این دوره به شما نحوه طراحی، پیکربندی و استقرار برنامه های مدل محور کارآمد را با Microsoft Power Apps آموزش می دهد.


آموزش کاوش داده ها با استفاده از Azure Synapse Analytics - DP-500

Explore Data by Using Azure Synapse Analytics - DP-500

ارائه بینش از داده ها باید یک فرآیند سریع و ساده باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه مستقیماً داده ها را در Azure Synapse Analytics کاوش و تجسم کنید.


آموزش تامین ظرفیت پریمیوم به عنوان مدیر Power BI

Provisioning Premium Capacity as a Power BI Admin

تهیه و مدیریت یک ظرفیت برتر در Power BI به تنهایی یک تسلط است! این دوره به شما می آموزد که چگونه ظرفیت های Premium را در Power BI پیکربندی و مدیریت کنید تا به طور موثر از بار کاری سازمانی خود پشتیبانی کنید.


آموزش بهینه سازی عملکرد مدل با Power BI

Optimize Model Performance with Power BI

ایجاد یک گزارش Power BI ممکن است کار آسانی به نظر برسد، اما تفاوت زیادی بین گزارش کارآمد و گزارشی که کارآمد است وجود دارد! این دوره به شما نحوه بهینه سازی عملکرد مدل و ایجاد راه حل های کارآمد را آموزش می دهد.


آموزش بهینه سازی عملکرد مدل با Power BI

Optimize Model Performance with Power BI

ایجاد یک گزارش Power BI ممکن است کار آسانی به نظر برسد، اما تفاوت زیادی بین گزارش Power BI که فقط کار می کند و گزارش Power BI که کارآمد است وجود دارد!


آموزش پرس و جو داده ها با استفاده از Azure Synapse Analytics - DP-500

Query Data by Using Azure Synapse Analytics - DP-500

ارائه بینش از داده ها باید یک فرآیند سریع و ساده باشد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه پرس و جوهای کارآمد را در برابر داده های ذخیره شده در استخرهای Azure Synapse Analytics بنویسید.


آموزش تسلط بر رویه های ذخیره شده در SQL Server

Mastering Stored Procedures in SQL Server

کار با داده های SQL Server چیزی است که هر داده ای دارد حرفه ای باید بداند با این حال، ساخت کارآمد و مدولار کد یکی از الزامات کلیدی برای اجرای بهینه راه حل های داده است.


آموزش ایجاد گزارش با Power BI

Creating Reports with Power BI

ساخت یک داستان مبتنی بر داده یکی از الزامات اصلی برای تصمیم گیری موثر در کسب و کار است. این دوره به شما نحوه طراحی و پیکربندی راه حل های گزارش جامع با Microsoft Power BI را آموزش می دهد.


آموزش درک داده های رابطه ای با Azure

Understanding Relational Data with Azure

پایگاه داده های رابطه ای هنوز رایج ترین روش برای ذخیره داده ها هستند. این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه داده‌های رابطه‌ای را در Azure مدیریت کنید و از راه‌حل‌های on-prem به یک محیط ابری عبور کنید.


آموزش طراحی راه حل های تجاری با پلتفرم Microsoft Power (PL-100)

Designing Business Solutions with Microsoft Power Platform (PL-100)

Microsoft Power Platform طیف وسیعی از راه حل های کم کد را برای چالش های تجاری رایج ارائه می دهد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از اجزای مختلف اکوسیستم Microsoft Power Platform راه حل های کارآمد طراحی کنید.


آموزش بهینه سازی مدل های داده در مقیاس سازمانی - DP-500

Optimize Enterprise-scale Data Models - DP-500

این دوره به شما می آموزد که چگونه مدل های داده بهینه در مقیاس سازمانی را برای حمایت از تصمیم گیری کارآمد تجاری طراحی کنید.


آموزش ایجاد گزارش با Power BI

Creating Reports with Power BI

ساختن یک داستان مبتنی بر داده یکی از الزامات اصلی برای تصمیم گیری موثر در کسب و کار است. این دوره به شما نحوه طراحی و پیکربندی راه حل های گزارش جامع با Microsoft Power BI را آموزش می دهد.