Daniel Stern

Daniel Stern یک رمزگذار ، توسعه دهنده وب و علاقه مند به برنامه نویسی از تورنتو ، انتاریو است ، جایی که او به عنوان یک توسعه دهنده و طراح مستقل کار می کند. دانیل از روزهای برقراری ارتباط تلفنی با فناوری های وب کار می کند و به ویژه علاقه زیادی به جاوا اسکریپت ، CSS ، آنگولار ، React و TypeScript دارد. در طول کار خود به عنوان یک توسعه دهنده منبع باز ، وی بسیاری از ابزارهای وب با استانداردهای جامعه از جمله Angular Audio و Range.CSS را ایجاد کرده است. ابزار وی ، Range.CSS ، در مقاله مهمان در CSS-Tricks.com و در CSS Weekly به نمایش در آمد. دانیل همچنین دانش خود را از طریق سخنرانی به اشتراک می گذارد ، مانند لندن ، انگلیس در Full Stack Conf 2014 که در آن سخنرانی در مورد بهترین روش های صوتی وب و Angular را ارائه داد. فیلم های سخنرانی دانیل در نشریاتی مانند JavaScript Weekly به نمایش در آمده است. دانیل در تورنتو ، انتاریو زندگی می کند و از ساخت موسیقی الکترونیکی و خواندن Game of Thrones در موارد نادر که کد نویسی نمی کند ، لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش عیب یابی تیم های مایکروسافت: مشکلات صوتی

Troubleshooting Microsoft Teams: Voice Issues

این دوره به شما می آموزد که با استفاده از داشبورد مایکروسافت تیمز و ابزارهایی از جمله داشبورد کیفیت تماس، مشکلات مربوط به تیم های مایکروسافت در ارتباط با سیستم های صوتی، تصویری، تلفن و موارد دیگر را عیب یابی کنید.


آموزش آزمایش برنامه های واکنشی با شوخی

Testing React Applications with Jest

Jest یکی از بهترین ابزارهای موجود برای آزمایش برنامه های React است. این دوره تکنیک های تست اولیه و متوسط Jest را آزمایش می کند ، از جمله آزمون های در حال اجرا ، تست عکس فوری ، آزمایش اجزای React و تمسخر ماژول.


آموزش Vue.js: تصویر بزرگ

Vue.js: Big Picture

این دوره با تسهیل روند یادگیری سریع و ساده برای دانش آموز مقدماتی ، مقدماتی مقدماتی در مورد همه زیر مباحث Vue فراهم می کند.


آموزش Fiddler Classic 5 Fundamentals

Fiddler Classic 5 Fundamentals

Fiddler 5 Classic اپلیکیشنی برای مشاهده و تولید ترافیک وب است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Fiddler 5 ترافیک وب را مشاهده و ایجاد کنید تا برنامه های کاربردی وب را توسعه و عیب یابی کنید.


آموزش PureScript 1 Fundamentals

PureScript 1 Fundamentals

در این دوره آموزشی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از تمام ابزارهای برنامه نویسی اولیه که این زبان ارائه می دهد استفاده کنید و محصولات آن ابزارها را در یک برنامه منسجم جمع آوری کنید.


آموزش تسلط بر شار و ردوکس

Mastering Flux and Redux

طبق گفته GitHub ، Redux یکی از محبوب ترین کتابخانه های جاوا اسکریپت در تمام دوران ها است و همه آن براساس Flux است. این دوره تمام سطوح اجرای Flux و Redux را به شما آموزش می دهد.


آموزش ساخت یک برنامه کامل پشته با React و Express

Building a Full Stack App with React and Express

آیا می خواهید برنامه های پیشرفته ای بسازید که سریع ارائه شوند و نگهداری آنها آسان باشد؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه یک برنامه پشته ای کامل را از ابتدا بسازید ، یا با استفاده از React و Express در هر تیمی ادغام شوید.


آموزش تست Vue 3 با Vitest

Vue 3 Testing with Vitest

Vue یکی از محبوب ترین فریم ورک های جهان برای ساخت اپلیکیشن های فرانت اند است. با Vitest می توانید آزمایش هایی برای جلوگیری و تشخیص رگرسیون بنویسید. این دوره به شما می آموزد که از Vitest برای مجموعه ای متنوع از تست ها استفاده کنید.


آموزش ادغام برنامه های گره با GitHub

Integrating Node Applications with GitHub

در این دوره ، شما می آموزید که به طور خودکار پرونده ها را با Travis آزمایش کنید ، نحوه استقرار مخازن GitHub به صورت خودکار با Trello و موارد دیگر.


آموزش تسلط بر تست واکنش با جست

Mastering React Testing with Jest

آزمایش برنامه های React را با Jest، چارچوب تست تمسخر خودکار، به سطح بعدی ببرید. با استفاده از مثال‌های مختلف، این دوره همه چیز را از نصب Jest گرفته تا تست‌های اجرا و نوشتن، مدیریت وابستگی و تست ناهمزمان را پوشش می‌دهد.


آموزش ساخت یک برنامه Full-Stack با React و Express

Building a Full-Stack App with React and Express

یک برنامه وب ایزومورفیک بسازید که React، Express، Mongoose و موارد دیگر را پیاده سازی کند.


آموزش پیکربندی، کامپایل، و اشکال زدایی پروژه های TypeScript

Configuring, Compiling, and Debugging TypeScript Projects

نگهداری پروژه های TypeScript می تواند پیچیده و چالش برانگیز باشد. در این دوره عالی مملو از مفاهیم پیشرفته، پیکربندی مناسب، کامپایل کارآمد، و انواع تکنیک‌های اشکال‌زدایی صرفه‌جویی در زمان را بیاموزید.


آموزش حماسه Redux

Redux Saga

Redux Saga یک کتابخانه با رشد سریع است که بیش از 9000 ستاره در GitHub دارد. به شما امکان می دهد با استفاده از ابزاری جدید به نام ES6 Generators به سرعت برنامه های ناهمزمان ایجاد کنید. در این دوره ، شما با Redux Saga ، ES6 ، آزمایش ، جلوه ها و کانال ها آشنا خواهید شد.


آموزش Vue 3: The Big Picture

Vue 3: The Big Picture

Vue.js ابزاری است که برای ساخت رابط کاربری برای وب سایت ها و برنامه های موبایل استفاده می شود. این دوره ویژگی ها و مزایای اصلی Vue را برای ارزیابی آن به عنوان یک ابزار تجاری به شما آموزش می دهد.


آموزش واکنش Isomorphic

Isomorphic React

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه می توانید برنامه های React را با عملکرد بالا و ایمن ایجاد کنید.


آموزش با استفاده از Google Analytics از ترافیک یک سایت مطلع شوید

Understand a Site's Traffic Using Google Analytics

Google Analytics به شما کمک می کند تصمیماتی عملی بگیرید که می تواند تأثیر چشمگیری در تعامل و تبدیل داشته باشد. این دوره به شما نحوه افزودن Google Analytics به یک وب سایت ، ایجاد کمپین های سفارشی و ارزیابی نتایج از طریق گزارش را آموزش می دهد.


آموزش پیکربندی و کامپایل کردن پروژه های TypeScript 5

Configuring and Compiling TypeScript 5 Projects

TypeScript یک زبان برنامه نویسی مرتبط با جاوا اسکریپت است که برای ساخت برنامه های کاربردی وب با پیچیدگی کامل استفاده می شود.


آموزش مدل سازی و ارزیابی برای دانشمندان داده

Model Building and Evaluation for Data Scientists

ساختن و ارزیابی مدل‌های یادگیری ماشینی (ML) دلهره‌آور است، اما مدل‌های مهندسی شده درست می‌توانند میلیون‌ها دلار ارزش داشته باشند. در این دوره، یاد خواهید گرفت که این ابزارها را بسازید و ارزیابی کنید و از دانش علم داده موجود استفاده کنید.


آموزش آزمایش م Vلفه های Vue با Jest

Testing Vue Components with Jest

برنامه های Vue قدرتمند و آسان ساخته می شوند ، اما برای یک پروژه بزرگ یا یک تیم بزرگ ، یک راه حل آزمایش لازم است. این دوره به شما یاد می دهد که اجزای Vue را با Jest آزمایش کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها و کل برنامه شما به درستی کار می کنند.


آموزش نمودارهای طرح بندی اجباری در D3

Force Layout Graphs in D3

این دوره سریع و آموزنده همراه با نسخه های نمایشی عملی با استفاده از D3.js و SVG به شما آموزش می دهد که برای تجسم داده ها با نمودارهای طرح مدرن نیرو باید بدانید.


آموزش سبک دادن به برنامه های بومی واکنش نشان دهید

Styling React Native Applications

سهم محتوای وب بومی مصرف شده در دستگاه های تلفن همراه در حال افزایش است و در بسیاری از دسته ها بیشتر از سهم مصرف شده در دسک تاپ است. در این دوره ، شما می آموزید که به برنامه های React Native سبک دهید تا در همه دستگاه ها خوب به نظر برسند.


آموزش اجزای واکنش نشان دهنده سرور

Server Rendering React Components

React یکی از کارآمدترین ابزارها برای ساخت برنامه های ارائه شده توسط سرور است. این دوره همه موارد لازم برای ارائه برنامه های سرور ، از جمله داربست برنامه ، کامپایل React و آبرسانی مجدد را به شما آموزش می دهد.


آموزش پیکربندی، کامپایل و اشکال زدایی پروژه های TypeScript 4

Configuring, Compiling, and Debugging TypeScript 4 Projects

TypeScript ابزار قدرتمندی است که سازماندهی، وضوح و پتانسیل مشارکتی را به برنامه های کاربردی وب اضافه می کند. در اینجا نصب، پیکربندی و اشکال زدایی TypeScript و همچنین نحوه پیکربندی کامپایلر و استفاده از فایل های Type Declaration را یاد خواهید گرفت.


بهینه سازی آموزش مدل با تنظیم Hyperparameter

Optimize Model Training with Hyperparameter Tuning

مدل‌های یادگیری ماشینی از اهمیت تجاری مهمی برخوردار هستند و فراپارامترها به ما امکان می‌دهند سریع‌تر با مدل‌های دقیق‌تر همگرا شویم. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با تنظیم هایپرپارامترها را درک و بهینه کنید.


آموزش آدا: تصویر بزرگ

Ada: The Big Picture

Ada یک زبان فوق‌العاده قابل اعتماد و ایمن است که توسط سازمان‌های نظامی و غیرنظامی برای کار با سخت‌افزار در هوانوردی، اکتشاف و موارد دیگر استفاده می‌شود. این دوره تمام زمینه های لازم را برای شروع یک حرفه هیجان انگیز در برنامه نویسی با آدا فراهم می کند.


آموزش Redux پیشرفته

Advanced Redux

Redux یکی از پر ستاره ترین مخازن جاوا اسکریپت در GitHub است. این دوره تکنیک های پیشرفته Redux ، از جمله استفاده از sagas ، استفاده از سلکتورها ، ایجاد اجزای React و ایجاد میان افزار را به شما آموزش می دهد.