Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد انیمیشن های بازی در بلندر

Creating Game Animations in Blender

ویژگی های انیمیشن قدرتمند Blender می تواند به شما در ایجاد انیمیشن های با کیفیت بالاتر با کارایی کمک کند. این دوره به شما نحوه انجام چهار نوع انیمیشن و همچنین نحوه بهینه سازی گردش کار و استفاده از ابزارهای آن را به شما نشان می دهد. نرم افزار مورد نیاز: بلندر.


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در بلندر

Introduction to Animation in Blender

در این آموزش بلندر ، همه چیز در مورد ابزارهای انیمیشن آن یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.75.


آموزش مقدمه ای بر ریگینگ در مخلوط کن

Introduction to Rigging in Blender

در این دوره ، ما قصد داریم نگاهی مقدماتی به ابزارهای تقلب داخل مخلوط کن بیندازیم.


آموزش مبانی مایا 2019: تقلب و انیمیشن

Maya 2019 Fundamentals: Rigging and Animation

بیاموزید که چگونه با جریان کار Rigging و Animation مایا به خلق آثار خود روح ببخشید.


آموزش متحرک کردن یک چرخه پیاده روی در مخلوط کن

Animating a Walk Cycle in Blender

در این آموزش مخلوط کن ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک چرخه پیاده روی باورپذیر در مخلوط کن ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.75.


آموزش اصول انیمیشن مایا

Maya Animation Fundamentals

مایا یک ابزار انیمیشن قدرتمند و بصری است. در این دوره جامع گام به گام ، اطلاعات کار در مایا را خواهید آموخت و بنیادی محکم برای نحوه استفاده از آن برای انیمیشن های شخصی خود ایجاد خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2017


آموزش مبانی انیمیشن: وزن های مختلف متحرک

Animation Fundamentals: Animating Varying Weights

در این دوره از مبانی انیمیشن ، ما به انیمیشن یک توپ ساحلی ، توپ بولینگ و توپ پینگ پنگ خواهیم پرداخت. این سه انیمیشن به شما کمک می کند تا درک کنید چگونه می توانید از زمان و فاصله برای ایجاد وزن های مختلف استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا ...


آموزش مبانی انیمیشن مایا 2018

Maya 2018 Animation Fundamentals

در این دوره آموزشی گام به گام و عمیق ، شما با جزئیات ابزارهای انیمیشن قدرتمند و بصری مایا 2018 آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2018.


آموزش انیمیشن شخصیت بازی در مایا و وحدت

Game Character Animation in Maya and Unity

در این دوره ، Game Character Animation in Maya and Unity ، شما می توانید پایه های ایجاد انیمیشن بازی عالی درون مایا و یونیتی را یاد بگیرید.


آموزش مدل سازی یک تفنگ تهاجمی در بلندر

Modeling an Assault Rifle in Blender

در این آموزش بلندر، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک تفنگ واقعی را مدل سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.75.


آموزش مقدمه ای بر آهنگساز در بلندر

Introduction to Compositor in Blender

اگر می خواهید صحنه های سه بعدی شگفت انگیز ایجاد کنید ، این دوره برای شما مناسب است. شما می آموزید که چگونه از Compositor در Blender استفاده کنید ، همه موارد را از تنظیم فضای کار گرفته تا ترکیب رندر بر روی عکس را پوشش دهید. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.77.


آموزش مقدمه ای برای رندر با چرخه در مخلوط کن

Introduction to Rendering with Cycles in Blender

نگاهی مقدماتی به موتور رندر قدرتمند چرخه های بلندر.


آموزش مبانی انیمیشن: انیمیشن یک گزاف گویی

Animation Fundamentals: Animating a Ball Bounce

در این آموزش اصول انیمیشن ، با زمان و فاصله یاد خواهیم گرفت. این اصول برخی از مهمترین اصول برای هر انیمیشن است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.


آموزش نکات انیمیشن در مایا

Animation Tips in Maya

این دوره نکات و تکنیک های حیاتی برای سرعت بخشیدن به گردش کار را به شما می آموزد و با ابزارهای مختلف مایا که می توانند به شما در ایجاد انیمیشن های بهتر کمک کنند نیز آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: مایا


آموزش ایجاد دارایی در مخلوط کن

Creating Assets in Blender

بیاموزید که چگونه دارایی های خود را در Blender ایجاد کنید. شما با ساخت یک مدل شروع می کنید ، سپس به UV Unrapping و ایجاد مواد واقع گرایانه از طریق Blender's Shader Node Editor می روید. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.77.


آموزش پایه های مخلوط کن

Blender Fundamentals

این دوره شما را در هر مرحله از ایجاد یک سفینه فضایی بدون سرنشین از زمین به بالا راهنمایی می کند. شما اصول ناوبری و مدل سازی در بلندر را به همراه تکسچرینگ، ریگینگ، متحرک سازی، نورپردازی و رندر پوشش خواهید داد.


آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 3: انیمیشن

'Daydreamer' Production Pipeline Volume 3: Animation

در این دوره ، ما قصد داریم به بخش انیمیشن کوتاه Daydreamer که تولید کردیم ، نگاه کنیم. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.


آموزش مقدمه ای بر دینامیک در بلندر

Introduction to Dynamics in Blender

موتور قدرتمند فیزیک داخل مخلوط کن به شما کمک می کند پویایی بهتری نسبت به قبل ایجاد کنید. در این دوره ، شما با Cloth ، Rigid Bodies ، Fluid و Cell Fracture Tool در مخلوط کن آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.77.


آموزش مقدمه ای بر مواد موجود در مخلوط کن

Introduction to Materials in Blender

ایجاد مواد واقع گرایانه برای پروژه های شما با استفاده از بلندر از همیشه آسان تر است. این دوره به شما در مورد Rendering Engine ، ایجاد انواع مختلف مواد ، استفاده از سایه اندازها و گره ها و موارد دیگر به شما می آموزد. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.75.


آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 2: تقلب

'Daydreamer' Production Pipeline Volume 2: Rigging

در این آموزش مایا ، ما خواهیم دید که چگونه دکل های خط لوله تولید 'ayDaydreamer' را ساخته ایم. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.