Fabrizio Bortolussi

فابریزیو شروع به تبلیغات تلویزیونی ایتالیا با انجام ماکت های کوچک و مدل سازی دیجیتالی در مایا کرد. وی سپس در سطح بین المللی نقل مکان کرد تا در توکیو نقل مکان کند. وی شروع به کار به عنوان فریلنسر Origami Digital در هالیوود کرد. به زودی کار فیلم ادامه یافت و با نیل بلومکمپ در Peter Wackson’s Wingnut Films به عنوان یک طراح موجود آزاد و هنرمند بافت همکاری کرد. او طراح اصلی موجودات در تولید IG (استودیوی معروف ساخت شبح در پوسته) مستقر در توکیو بوده است. فابریزیو اکنون به عنوان یک طراح و معلم موجود آزاد در ایتالیا و با طیف گسترده ای از مشتریان کار می کند. خدمات شامل مفهوم ، رس ، تصویرگری ، آموزش ، کارگاه های آموزشی ، ماکت های دیجیتال برای فیلم ها ، تبلیغات و بازی های ویدیویی است. استودیوی Fabrizio در لاتینا و رم (ایتالیا) مستقر است و برای مستقل از راه دور و قرارداد کار فرعی در دسترس است.
دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های مجسمه سازی هیولا در ZBrush

Monster Sculpting Techniques in ZBrush

در این سری از آموزش‌های ZBrush، یک مش اولیه را ترسیم می‌کنیم، آن را به جزئیات می‌پردازیم و آن را بافت می‌دهیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3.


آموزش تصور مدل های ترسناک سه بعدی در ZBrush

Conceptualizing 3D Horror Models in ZBrush

دانستن چگونگی خلق موجودات ترسناک در صنعت فیلم/بازی یک امر ضروری است. شما خواهید آموخت که چگونه ایده های موجودات را ارائه دهید ، آنها را مجسمه سازی کنید و در نهایت سایه و روشن کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush ، Photoshop ، Keyshot ، Alien Skin Exposure X.


آموزش طراحی هیولاهای فیلم ترسناک در ZBrush

Designing Scary Film Monsters in ZBrush

در این آموزش ZBrush یاد می گیریم که چگونه یک هیولای دقیق را مجسمه سازی و بافت کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3.


آموزش طراحی هیولای ماده ترسناک در ZBrush

Designing a Scary Female Monster in ZBrush

در این آموزش ZBrush ، ما می آموزیم که چگونه یک موجود ترسناک با ZBrush ایجاد کنیم ، از مشهای اصلی مسدود شده شروع می کنیم و با جزئیات و بافت های با وضوح بالا پایان می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush4R5.


آموزش طراحی یک شخصیت زن سورئال در ZBrush

Designing a Surreal Female Character in ZBrush

در این آموزش ZBrush ، ما یاد می گیریم که چگونه یک موجود ترسناک سورئال ایجاد کنیم ، از بلوک اصلی شروع می کنیم و با جزئیات و بافت های با وضوح بالا پایان می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.