Brad Groatman

برد گروتمن یک انیماتور و مدل ساز مستقل با مدرک MFA در انیمیشن و جلوه های بصری از آکادمی دانشگاه هنر سانفرانسیسکو است. وی در حال حاضر در شمال شرقی آمریکا به تدریس طراحی شخصیت های سه بعدی و انیمیشن شخصیت ها می پردازد.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک دکل مار برای انیمیشن در مایا

Creating a Snake Rig for Animation in Maya

بیاموزید که از تکنیک های جعلی موجود برای تحریک موجودی که اجازه راه حل های استاندارد جعل برای جابجایی را نمی دهد استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، After Effects CC.


آموزش ایجاد یک موجود جنگلی دقیق در ZBrush

Creating a Detailed Forest Creature in ZBrush

در این آموزش ZBrush تعدادی از تکنیک های مختلف مجسمه سازی را به منظور ایجاد موجودی ساخته شده از مواد و مواد مختلف یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، After Effects CS5.


آموزش مدلسازی ربات مکانیکی در ZBrush

Modeling a Mech Robot in ZBrush

در این آموزش از تکنیک های مدل سازی سطح سخت ZBrush برای ساخت یک موجود مکانیکی استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6، After Effects CS6، Maya 2012.


آموزش تکنیک های گرامافون متحرک در ZBrush و After Effects

Animated Turntable Techniques in ZBrush and After Effects

در این آموزش، روش‌های مختلف استفاده از ویژگی‌های Timeline در ZBrush را برای ایجاد انیمیشن‌های صفحه‌گردان پویاتر بررسی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، After Effects.


آموزش متحرک سازی صحنه جنگ در مایا

Animating a Fight Scene in Maya

در این آموزش مایا ، ما از تکنیک های انیمیشن و پویایی برای ایجاد صحنه جنگ استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2012.


آموزش ایجاد یک سرباز آینده نگر سخت سطح در ZBrush

Creating a Hard Surface Futuristic Soldier in ZBrush

در طول این آموزش ها ، ما تکنیک های مختلفی را برای ایجاد جزئیات سطح سخت در زمینه ایجاد یک سرباز آینده نگر کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، مایا 2014 ، فتوشاپ CC ، افترافکت CC.


آموزش ترکیب افکت دورپورت در افترافکت

Compositing a Teleportation Effect in After Effects

در این سری از آموزش های افتر افکت، یک افکت تله پورتر الهام گرفته از علمی تخیلی ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6.


آموزش ایجاد یک شخصیت و آثار قدیمی در ZBrush و مایا

Creating an Aged Character and Artifacts in ZBrush and Maya

در این آموزش ، ما تمام مراحل ایجاد یک تصویر از مدل سازی و بافت ، تا روشنایی و ارائه کامپوزیت نهایی را دنبال خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Maya 2012، Photoshop CS6، After Effects CS5.