آموزش مقدمه ای بر موشن کپچر در موشن بیلدر

Introduction to Motion Capture in MotionBuilder

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ما اصول استفاده از داده های ضبط حرکت برای هدایت شخصیت های خود را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2009 و بالاتر. در این دوره ما اصول استفاده از داده های ضبط حرکت برای هدایت کاراکترهای خود را یاد خواهیم گرفت. ما می‌توانیم منبع ضبط حرکت را بگیریم و آن را به قالبی تبدیل کنیم که MotionBuilder به طور بومی آن را درک می‌کند و سپس از آن داده‌های موکاپ برای ایجاد سریع و آسان انیمیشن‌های جدید و واقعی استفاده کنیم. در این سری از درس‌ها، نحوه وارد کردن داده‌های motion capture و ویرایش آن‌ها در MotionBuilder را خواهیم آموخت. ما این پروژه را با گرفتن یک کلیپ تصویربرداری از حرکت و قرار دادن آن بر روی یک شخصیت با استفاده از پنجره داستان آغاز خواهیم کرد. سپس، این را به استفاده از چندین کلیپ روی یک شخصیت و اینکه چگونه می‌توانیم با استفاده از ویژگی‌های شبح‌سازی، ترکیب و تطبیق پنجره Story، یک ترکیب یکپارچه بین دو کلیپ ایجاد کنیم، گسترش می‌دهیم. سپس داده‌های موکاپ را می‌گیریم و آن‌ها را در فریم‌های کلیدی رسم می‌کنیم تا بتوانیم آن‌ها را در پنجره منحنی f ویرایش کنیم. در نهایت، نحوه فرمت کردن داده‌های موکاپ BVH خارجی برای کار با MotionBuilder را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2009 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر موشن کپچر در موشن بیلدر Introduction to Motion Capture in MotionBuilder

  • قرار دادن داده های موکاپ روی یک ریگ با استفاده از پنجره داستان Putting Mocap Data Onto a Rig Using the Story Window

  • کار با چندین کلیپ و کلیپ های متحرک با استفاده از Ghosting Working with Multiple Clips and Moving Clips Using Ghosting

  • ترکیب کلیپ ها در پنجره داستان Blending Clips in the Story Window

  • استفاده از Matching to Position and Rotate Clips Using Matching to Position and Rotate Clips

  • ترسیم آهنگ ها برای ویرایش فریم های کلیدی در پنجره منحنی F Plotting Tracks to Edit Keyframes in the F-curve Window

  • ایجاد یک MotionBuilder FBIK Rig از یک فایل BVH Creating a MotionBuilder FBIK Rig from a BVH File

  • تبدیل داده‌های موکاپ BVH به کار با سایر دستگاه‌های FBIK Converting BVH Mocap Data to Work with Other FBIK Rigs

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر موشن کپچر در موشن بیلدر
جزییات دوره
0h 33m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.