لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unity: AR Visualization 01 Basic Concepts (2019)
Unity: AR Visualization 01 Basic Concepts (2019)
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
واقعیت افزوده موبایل (AR) در حال حاضر محبوب ترین و فراگیرترین نوع AR در بازار است. کاربردهای AR برای صنایع معماری ، مهندسی و ساخت و ساز (AEC) قبلاً ضروری بودن خود را اثبات کرده اند. در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه از موتور بازی Unity برای ایجاد یک برنامه موبایل AR برای iOS یا Android برای مشاهده و تعامل با یک مدل سه بعدی در دنیای واقعی استفاده کنید. به عنوان یک جایزه ، مربی راجر میلر همچنین کار با پلاگین PiXYZ Unity را برای کمک به وارد کردن داده های CAD و BIM به Unity بررسی می کند.
اهداف یادگیری
ارزش AR موبایل در AEC
راه اندازی AR در Unity
پیکربندی Unity برای ساخت برای iOS
اجرای برنامه AR خود در دستگاه های Android
کار با Unity AR Remote
راه اندازی رابط کاربر برای صفحه ورود به سیستم برنامه
دارایی های خود را با دنیای AR خود هماهنگ کنید
ایجاد UI گفتگو
وارد کردن داده های CAD
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
اصول ایجاد AR در Unity را بیاموزید
Learn the basics of creating AR in Unity
آنچه شما باید بدانید
What you should know
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. بررسی اجمالی
1. Overview
ارزش AR موبایل در AEC
The value of mobile AR in AEC
درک AR موبایل
Understanding mobile AR
درک تعامل
Understanding interaction
بررسی اجمالی پروژه
Project overview
2. تنظیم AR در Unity
2. Setting Up AR in Unity
نصب وحدت
Installing Unity
راه اندازی پروژه خود در Unity
Setting up your project in Unity
مدیر بسته
The package manager
راه اندازی AR در Unity
Setting up AR in Unity
مبدا جلسه AR
AR session origin
فعال کردن تجسم های اشکال زدایی
Enabling the debug visualizations
مسابقه فصل
Chapter Quiz
3. انتشار تجربه AR خود
3. Publishing Your AR Experience
آماده شدن برای iOS
Getting ready for iOS
انتشار در iOS
Publishing to iOS
ساخت یک پروژه XCode
Building an XCode project
آماده شدن برای Android
Getting ready for Android
انتشار در Android
Publishing to Android
بهترین روش ها برای عملکرد
Best practices for performance
مسابقه فصل
Chapter Quiz
4. شروع به کار با Unity AR Remote
4. Getting Going with Unity AR Remote
معرفی AR از راه دور
Introduction to AR Remote
اتحاد را برای ساختن آماده کنید
Prepare Unity for building
ساخت iOS
Building for iOS
ساخت برای آندروید
Building for Android
آزمایش صحنه با استفاده از راه دور AR
Testing a scene using AR remote
مسابقه فصل
Chapter Quiz
5. جمعیت AR AR خود را
5. Populating Your AR World
وارد کردن مدل خود به Unity
Getting your model into Unity
ایجاد اسکریپت مدیر خود
Creating your manager script
تنظیم رویدادهای AR
Setting up AR events
افزودن رویدادهای هواپیمای AR
Adding AR plane events
ایجاد یک پنل اشکال زدایی ساده
Creating a simple debug panel
تنظیم اسکریپت پانل اشکال زدایی
Setting up the debug panel script
رانندگی پنل اشکال زدایی از طریق اسکریپت
Driving the debug panel via script
مسابقه فصل
Chapter Quiz
6. افزودن تعامل ساده
6. Adding Simple Interaction
با استفاده از ورودی تلفن همراه
Using mobile input
دارایی های خود را با دنیای AR خود هماهنگ کنید
Aligning your assets to your AR world
شناسایی یک جز component یا مش
Identifying a component or mesh
انتخاب شیant مجری
Performant object selection
دریافت بیشتر از موتور جت خود
Getting more from your jet engine
اضافه کردن جریان
Adding flow
آماده شدن برای یک گفتگوی ساده
Preparing for a simple dialog
ایجاد UI گفتگو
Creating the dialog UI
افزودن قابلیت به گفتگو
Adding functionality to the dialog
گفتگوی خود را با یک دکمه تکمیل می کنید
Completing your dialog with a button
بسته بندی تعاملی
Wrapping up your interactivity
برنامه AR در عمل است
AR app in action
مسابقه فصل
Chapter Quiz
7. پاداش: وارد کردن داده های CAD
7. Bonus: Importing CAD Data
داده های CAD و راه های ورود آن به Unity
CAD data and ways to get it into Unity
مالک و مهندس اصلی در جمعی جمعی
راجر میلر مالک و مهندس اصلی در Collective Mass استودیوی Unity مستقر در Bend ، Oregon است.
راجر بیش از 20 سال است که با بیش از 10 سال در صنعت بازی ، بصورت حرفه ای برنامه نویسی می کند. توسعه نرم افزار بخشی از DNA وی است ، از تجارت تا محصول نهایی تا چالش حل مشکلات سخت. او در چهار قاره ارزش افزوده دارد ، تیم ها را هدایت می کند و حداقل چهار بار توانایی های اصلی خود را عوض کرده است. وی یک توسعه دهنده مجاز Unity است ، در Unity Unite صحبت کرده و گروه رسمی رسمی Unity را در Bend، OR اداره می کند.
نمایش نظرات