بیاموزید که چگونه در Maya Tree کم پلی بسازید و آن را به Unity for Mobile Games وارد کنید. در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ • نحوه مدلسازی کارآمد lowpoly Tree f. ..
در این دوره ، شما می آموزید که چگونه با JHipster معماری ریز سرویس ها بسازید.
در این دوره ، شما می آموزید که چگونه کدهای معمول را از سرویس های زاویه دار و مدیریت حالت خود در ماژول های npm سفارشی جدا کنید که می تواند به حداکثر رساندن کد و کاهش اشکالات کمک کند.
این دوره ، از ایجاد مش اولیه ، تصفیه دارایی ، جزئیات و تمرکز بر تکنیک های مجسمه سازی سبک سازی و روش های ایجاد برای ترجمه به یک شخصیت متحرک ، کل فرایند مجسمه سازی یک شخصیت را با استفاده از ZBrush به شما می آموزد.
در طول این درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از 3ds Max ، Photoshop و ZBrush برای بازی های موبایل یک شخصیت poly بالا ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2016، Photoshop CS6.
در طول این درس ها یاد خواهیم گرفت که چگونه هنگام نوشتن یک سند طراحی بازی (GDD) ، یک بازی موبایل را طراحی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Balsalmiq ، Microsoft Word 2013 ، Microsoft Visio 2013.
با Unity بازی خود را برای موبایل آماده کنید.
با نحوه انتشار بازی های خود با GameSalad آشنا شوید.
آموزش ساخت بازی موبایل با گیم سالاد.
در این آموزش یونیتی، یاد می گیریم که چگونه صدا را به آبجکت های بازی خود در یونیتی اضافه کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.