با این بازسازی های سرگرم کننده یکپارچهسازی با سیستمعامل، درباره مکانیک بازی و برنامه نویسی پایتون (با Pygame) بیاموزید.
اصول طراحی مکانیک بازی و ایده ها و تکرارهایی را که برای برنامه ریزی سیستم های بازی شمشیر و بیل استفاده شده است ، بیاموزید.
بیاموزید که از Unreal Engine Blueprints برای اضافه کردن لرزش دوربین و مهار کردن آن به بازی های اول شخص استفاده کنید و یک تجربه پخش کننده همهجانبه تر ایجاد کنید.
مهارت های توسعه بازی خود را با یادگیری نحوه پیاده سازی مکانیک دو سرعت در داخل موتور Unreal 4 گسترش دهید.