هیستوگرام، چند ضلعی فرکانس
با عرضه کنسول های بازی نسل بعدی، اکنون می دانیم که هنوز محدودیت های چند ضلعی در مورد دارایی های ما وجود دارد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.6v2.
در این آموزش روشی متفاوت از مجسمه سازی در ZBrush با استفاده از UVs برای ایجاد یک گردش کار ساده و سریع برای مدل خود بررسی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، ZBrush 4R6 p2، Photoshop CS6، Marmoset Toolbag 2، dDo 5.2.
در حالی که سیستم های بازی امروزی از نظر وضوح دارایی پیشرفت های چشمگیری داشته اند، هنوز محدودیت هایی وجود دارد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC v14.1.2.
در این سری از آموزش ها، ما تمام مراحل انجام شده در MARI را طی می کنیم تا یک تفنگ علمی تخیلی چند ضلعی کم را برای استفاده در یک موتور بازی تکسچر کنید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.6v1.
اصول جعبه ابزار مدل سازی 3D را در CINEMA 4D پوشش می دهد: خطوط شکسته و چند ضلعی ها.
در این آموزش MARI با فرآیند تکسچرینگ مدل های low poly در MARI آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.4v3.
وارد تئوری پشت روشهای محبوب مدل سازی چند ضلعی در مایا شوید ، سپس مراحل ایجاد و اصلاح اشیا و کار با سطوح تقسیم را طی کنید.
در این سری از درسها، استفاده از گردش کار مدلسازی منحصربهفرد CINEMA 4D را برای ایجاد مدلهای چندضلعی ارگانیک خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.
در این آموزش 3ds Max 2012، ما بر اساس ابزارهای مدلسازی 3ds Max ساخته میشویم و یاد میگیریم که چگونه آنها را در یک گردش کار مدلسازی پلی بالا به کار ببریم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی چند ضلعی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی چند ضلعی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya.