در مورد تحویل های مختلف مورد انتظار از یک طراح UX و نحوه ساخت و تحویل این تحویل ها اطلاعات کسب کنید.
"زمانی که طراح ماسیمو بانزی آردوینو را در سال 2005 ایجاد کرد، هیچ تصوری از این نداشت که میکروکنترلر کوچک و منبع باز او جرقه ای انقلاب خواهد زد. امروز هزاران ...."
"هنر مفهومی، طراحی بازی، طراحی شخصیت: همه آنها متکی به یک طرح اولیه جامد، حس رنگ و مهارت های ترسیم خط هستند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با s کار کنید. ..."
مناظر عالی در طراحی بازی و هنر مفهومی دقیق، خارق العاده و سورئال هستند، آنها با تکنیک های سخت کوش و کارآمد نقاشی دیجیتال در P.
"در تلاش برای ثبت یک عکس عالی، عکاسان باتجربه حجم بالایی از عکس میگیرند... صدها، حتی هزاران عکس. این میتواند منجر به یک آشفتگی سرکش شود.
"در 7 سالی که به عنوان تصویرگرم همیشه یک سوال برایم پیش می آید: "چگونه این کار را انجام می دهی، آیا همه اینها در Adobe Illustrator انجام می شود؟" و پاسخ این است که بله، اما من فقط ما هستیم.