Knox Hutchinson

"لمس شخصی، همراه با توانایی حرکت با سرعت خود، آموزش ویدیویی را به بهترین روش برای یادگیری تبدیل می کند." ناکس تجربیات فراوانی از تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم را برای CBT Nuggets به ارمغان می آورد. ناکس به عنوان یک یادگیرنده CBT Nuggets شروع به کار کرد، در انجمن یادگیرنده ما مربی شد و اکنون یک مربی است. ناکس با بهره مندی از تجربه یادگیری CBT Nuggets، آموزش هایی ایجاد می کند که با زبان آموزان ارتباط برقرار می کند.

Knox همچنین دارای طیف گسترده ای از تجربه IT است. ناکس قبل از پیوستن به CBT Nuggets به عنوان مشاور فناوری اطلاعات کار می کرد و در زمینه های مختلفی از جمله شبکه، رایانش ابری و مدیریت پروژه مشاوره می داد.

ارتباط با Knox: تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها، راه حل های هوش تجاری
دوره های این مدرس:

آموزش نظارت و نگهداری دستگاه های Junos

Monitoring and Maintaining Junos Devices

این آموزش مانیتورینگ و نگهداری دستگاه‌های Junos نحوه نظارت بر عملکرد دستگاه‌های شبکه Juniper را در زمان واقعی و انجام تعمیرات لازم بر روی واحدها و گره‌های با عملکرد ضعیف را پوشش می‌دهد.


آموزش Azure Active Directory

Azure Active Directory

آموزش CBT Nuggets Azure Active Directory دسترسی کاربر، داده‌ها و امنیت را برای برنامه‌های در حال اجرا در فضای ابری و on-prem پوشش می‌دهد. یک آزمایش رایگان را شروع کنید!


آموزش گواهی مایکروسافت: Azure Administrator Associate (AZ-103)

Microsoft Certified: Azure Administrator Associate (AZ-103)

این آموزش Microsoft Certified Azure Administrator Associate (AZ-103) نحوه استقرار ماشین‌های مجازی ویندوز و لینوکس (VMs) در Azure و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.


آموزش راه حل های محاسباتی Azure PaaS

Azure PaaS Compute Solutions

این دوره آموزشی زیرساخت Azure، فراگیران را برای استقرار یک برنامه کاربردی تلفن همراه در Azure آماده می کند.


آموزش Cisco SD-WAN: نحوه مدیریت Cisco vManage

Cisco SD-WAN: How to Manage Cisco vManage

این آموزش Cisco SD-WAN: How to Manage Cisco vManage نحوه مشاهده، مدیریت و پیکربندی کل SD-WAN خود را از طریق رابط کاربری گرافیکی vManage - که از طریق مرورگر اینترنت قابل دسترسی است، پوشش می دهد.


آموزش Azure برای محیط های ترکیبی: پیاده سازی راه حل های ذخیره سازی

Azure Training for Hybrid Environments: Implementing Storage Solutions

این آموزش Azure Training for Hybrid Environments: Implementing Storage Solutions آموزش نحوه پیاده سازی و مدیریت منابع ذخیره سازی در Azure، در Blob و Cosmos، به طور خاص برای محیط های ترکیبی را پوشش می دهد.


آموزش تجمع پیوند درخت عرعر

Juniper Link Aggregation

این آموزش Juniper Link Aggregation نحوه ایجاد یک ترانک با پهنای باند بالا بین دو سوئیچ فیزیکی را با اتصال آنها با دو یا چند لینک که در یک پیوند مجازی بزرگتر ترکیب می شوند را پوشش می دهد.


آموزش اکتیو دایرکتوری مایکروسافت

Microsoft Active Directory

این آموزش اکتیو دایرکتوری مایکروسافت نحوه محافظت از تمام داده های موجود در شبکه و مدیریت افرادی که به آن دسترسی دارند از طریق استفاده کامل از خدمات اکتیو دایرکتوری را پوشش می دهد.


آموزش Juniper Automation و DevOps

Juniper Automation and DevOps

این آموزش Juniper DevOps نحوه ادغام DevOps و مفاهیم اتوماسیون را در سیستم های شبکه Juniper پوشش می دهد.


آموزش Juniper IS-IS

Juniper IS-IS

این دوره آموزشی IS-IS فراگیران را برای شرکت در بخش IS-IS از آزمون گواهینامه JNCIS-ENT (JN0-343) آماده می کند.


آموزش درخت عرعر BGP

Juniper BGP

این دوره آموزشی BGP زبان آموزان را برای شرکت در بخش BGP از آزمون گواهینامه JNCIS-ENT (JN0-343) آماده می کند.


آموزش اتوماسیون شبکه ها با Ansible

Automating Networks with Ansible

این آموزش Automating Networks with Ansible نحوه خودکارسازی محیط‌های پیچیده فناوری اطلاعات چند لایه با Ansible را پوشش می‌دهد: منبع باز، مدیریت پیکربندی فناوری اطلاعات، استقرار و ابزار هماهنگ‌سازی.


آموزش Visual Studio Code (VS Code) Essentials

Visual Studio Code (VS Code) Essentials

این آموزش Visual Studio Code (VS Code) Essentials نحوه کدنویسی، اشکال زدایی، اجرای وظایف، اجرای کنترل نسخه و سایر عملیات توسعه را در ویرایشگر کد ساده شده Visual Studio Code (رایگان) در macOS، Linux یا Windows پوشش می دهد.


آموزش در حال توسعه برای Azure Storage

Developing for Azure Storage

این آموزش Develop for Azure Storage نحوه نوشتن کد و توسعه راه حل هایی را پوشش می دهد که به طور یکپارچه با Azure Storage ادغام می شوند، استفاده از پایگاه داده را بهینه می کنند و می توانند جداول را به طور خودکار ایجاد، خواندن، به روز رسانی و حذف کنند.


آموزش AWS Amazon DynamoDB

AWS Amazon DynamoDB

این دوره آموزشی DynamoDB زبان آموزان را برای کسب گواهینامه AWS Certified Developer - Associate آماده می کند.


آموزش نحوه استفاده از Postman و Python برای اتوماسیون مرکز داده

How to use Postman and Python for Data Center Automation

این آموزش نحوه استفاده از پستمن و پایتون برای اتوماسیون مرکز داده، نحوه نوشتن برنامه‌هایی در پایتون را پوشش می‌دهد که از Postman برای برقراری ارتباط با سرویس‌ها، سیستم‌ها و دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که خودکارسازی رفتار مرکز داده شما را ساده می‌کند.


آموزش دامنه های ADMT و فدراسیون ها

Domains ADMT and Federations

این دوره آموزشی مایکروسافت 365، فراگیران را برای مهاجرت شرکت شما به فضای ابری با ابزار Active Directory Migration Tool (ADMT) و خدمات فدراسیون آماده می کند.


آموزش مبانی برنامه نویسی با PowerShell 7

Programming Foundations with PowerShell 7

این مایکروسافت پاورشل 7 سطح ابتدایی، زبان آموزان را برای استفاده کامل از ویژگی ها و ابزارهای جدید موجود در جدیدترین نسخه پاورشل آماده می کند.


آموزش خدمات شبکه سیسکو

Cisco Network Services

این آموزش خدمات شبکه سیسکو نحوه تبدیل شبکه خود را به یک راه حل ساده، چابک و نوآورانه را پوشش می دهد که می توانید با اطمینان مهاجرت، اتخاذ، استقرار و مدیریت کنید.


آموزش لینوکس Bash

Linux Bash Training

این دوره Bash زبان آموزان را برای کار با سیستم عامل لینوکس و پوسته Bash آماده می کند.


آموزش Azure IAM

Azure IAM Tutorial

این آموزش Azure IAM نحوه ارائه مجوز به همه کاربران شبکه خود در یک شبکه مبتنی بر ابر Azure با استفاده از مدیریت هویت و دسترسی Azure (Azure IAM) را پوشش می‌دهد.


آموزش Microsoft Power BI: تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها (70-778)

Microsoft Power BI: Analyzing and Visualizing Data (70-778)

این آموزش MCSA: BI Reporting نحوه تبدیل داده ها به بینش از طریق تجزیه و تحلیل، تجسم و مدل سازی با Excel و Power BI را پوشش می دهد.


آموزش استفاده از Cisco Webex API

Using Cisco Webex APIs

این آموزش Cisco Webex نحوه نصب، پیکربندی، ایمن سازی و عیب یابی فناوری های Cisco Webex را برای کنفرانس ویدیویی، یکپارچه سازی برنامه ها و همکاری از راه دور را پوشش می دهد.


آموزش AWS SQS در مقابل SNS: نحوه اجرای سرویس اعلان ساده آمازون و سرویس صف ساده

AWS SQS vs SNS: How to Implement Amazon Simple Notification Service & Simple Queueing Service

این آموزش AWS SQS vs SNS: How to Implement Simple Notification Service & Simple Quueing Service نحوه راه‌اندازی سرویس‌های SQS و SNS سازمان شما از آمازون را پوشش می‌دهد تا بتوانید مطمئن باشید که فرآیندها و سرویس‌های شما به سرعت و با دقت در تعامل هستند.


آموزش Azure SQL Essentials

Azure SQL Essentials

این دوره آموزشی Azure SQL زبان آموزان را برای شروع کار با پلت فرم داده Azure SQL آماده می کند.


آموزش شبکه پیشرفته سیسکو: طراحی EIGRP چیست؟

Advanced Cisco Networking: What is EIGRP Design?

این شبکه پیشرفته سیسکو: طراحی EIGRP چیست؟ آموزش نحوه طراحی شبکه سیسکو را پوشش می دهد تا به طور طبیعی از مزایای EIGRP استفاده کند و سرعت و ثبات کلی آن را افزایش دهد.


آموزش ایجاد و پیکربندی خدمات برنامه Azure

Creating and Configuring Azure App Services

این آموزش ایجاد و پیکربندی Azure App Services نحوه ساخت برنامه‌های وب و APIها، مقیاس‌بندی برنامه‌ها در سطح سازمانی و ساده‌سازی عملیات در پلتفرم Azure App Service مایکروسافت را پوشش می‌دهد.


آموزش معماری SD-WAN: نحوه استقرار کنترلرهای Cisco SD-WAN

SD-WAN Architecture: How to Deploy Cisco SD-WAN Controllers

این آموزش SD-WAN Architecture: How to Deploy Cisco SD-WAN Controllers نحوه آماده سازی شبکه سیسکو خود را برای عملکرد کامل SD-WAN با پیکربندی و استقرار کنترلرهای SD-WAN را پوشش می دهد.


آموزش Juniper Multicast

Juniper Multicast

این آموزش Juniper Multicast نحوه تشخیص و پیکربندی ترافیک چندپخشی در شبکه Juniper را پوشش می‌دهد، که انتقال یک به چند را بسیار کارآمدتر می‌کند.


آموزش توسعه مدل های داده SQL مایکروسافت (70-768)

Microsoft SQL Data Models Development (70-768)

این آموزش MCSA: Business Intelligence نحوه طراحی مدل ها و پرس و جوها برای مدیریت داده های هوش تجاری با SQL 2016 را پوشش می دهد.


آموزش کنترل دسترسی به شبکه سیسکو: احراز هویت 802.1X و نمای کلی سیسکو ISE

Cisco Network Access Control: 802.1X Authentication and Cisco ISE Overview

این آموزش Cisco Network Access Control: 802.1X Authentication and Cisco ISE Overview نحوه استفاده از موتور خدمات هویت منحصر به فرد Cisco را برای حفظ انطباق در شبکه خود و همچنین گسترش وضعیت امنیتی و بهبود عملیات را پوشش می دهد.


آموزش راه حل های پیشرفته آدرس دهی و مسیریابی سیسکو

Advanced Cisco Addressing and Routing Solutions

این آموزش Advanced Cisco Addressing and Routing Solutions نحوه طراحی مسیریابی EIGRP، OSPF، IS-IS و BGP را پوشش می دهد و ملاحظات سطح بالا برای طراحی آدرس دهی IP در یک شبکه سازمانی را شرح می دهد.


آموزش نحوه نصب و استقرار قطعات سخت افزاری سرور

How to Install and Deploy Server Hardware Components

این آموزش نصب و مدیریت اجزای سخت‌افزار سرور، نحوه مدیریت نصب و مدیریت تمام اجزای سخت‌افزاری را که منجر به اجرای و پایداری سرورها می‌شوند را پوشش می‌دهد.


آموزش Active Directory: Hybrid Active Directory Domain Services Training

Learn Active Directory: Hybrid Active Directory Domain Services Training

آموزش این آموزش Active Directory: Hybrid Active Directory Domain Services نحوه پشتیبانی از زیرساخت ترکیبی خود را با یک محیط Active Directory Domain Services که تأیید هویت را برای کاربران شما فراهم می کند، پوشش می دهد.


آموزش ملزومات تابلو

Tableau Essentials

این دوره آموزشی Tableau زبان آموزان را برای امتحان گواهینامه آماده می کند، این یک نقطه شروع عالی برای هر کسی است که می خواهد Tableau را یاد بگیرد.


آموزش بهترین شیوه های امنیت سرور اساسی برای مدیران

Fundamental Server Security Best Practices for Administrators

این آموزش اصولی امنیت سرور، بهترین روش‌ها برای مدیران، نحوه انجام وظایف و عملیات ساده‌ای را پوشش می‌دهد که سرورهای شما را در حین انجام وظایف عادی مدیر خود ایمن نگه می‌دارد.


آموزش مدیر سرور: اصول

Server Administrator Training: Fundamentals

این آموزش مدیر سرور: آموزش اصول اولیه نحوه انجام وظایف اساسی یک مدیر سرور، نصب، پیکربندی و عیب یابی سرورها و سیستم عامل های آنها را پوشش می دهد.


آموزش مبانی آمادگی امنیتی CCNP: چگونه با امنیت پیشرفته سیسکو شروع کنیم

Foundations for CCNP Security Prep: How to Get Started with Advanced Cisco Security

این آموزش مقدماتی برای CCNP Security: How to Get Started Advanced Cisco Security، نحوه ارائه محافظت از تهدیدات پیشرفته در برابر تهدیدات امنیت سایبری در شبکه سیسکو از طریق مدیریت نرم افزار، سخت افزار و تکنیک های امنیتی را پوشش می دهد.


آموزش نحوه پیاده سازی Cisco Endpoint Security از جمله Cisco AMP برای Endpoints

How to Implement Cisco Endpoint Security including Cisco AMP for Endpoints

این آموزش نحوه پیاده‌سازی Cisco Endpoint Security از جمله Cisco AMP for Endpoints، نحوه ایمن نگه داشتن شبکه خود را حتی با صدها تلفن هوشمند و لپ‌تاپ که هر روز به وب متصل می‌شوند را پوشش می‌دهد.


آموزش لایه عرعر 2

Juniper Layer 2

این دوره آموزشی لایه 2 زبان آموزان را برای کسب گواهینامه JNCIS-ENT آماده می کند.


آموزش Junos OS Fundamentals

Junos OS Fundamentals

این آموزش Junos OS Fundamentals نحوه استفاده و هدایت سیستم عامل منحصر به فرد Junos را با درک کامل مفاهیم، ​​مزایا و عملکرد آن پوشش می دهد.


آموزش پروتکل های پیشرفته Juniper Routing

Advanced Juniper Routing Protocols

این آموزش Advanced Juniper Routing Protocols نحوه پیاده سازی، نظارت و عیب یابی پروتکل های شبکه پیشرفته مانند OSPF، BGP، multicast و CoS را در یک شبکه سازمانی Juniper پوشش می دهد.


آموزش پاورشل

PowerShell

این دوره آموزشی پاورشل زبان آموزان را برای ساختن ابزارهای خط فرمان و گرافیکی از ابتدا با پاورشل آماده می کند.


آموزش Juniper OSPF

Juniper OSPF

این دوره آموزشی OSPF زبان آموزان را برای کسب گواهی JNCIS-ENT آماده می کند.


آموزش فایروال های سیسکو Meraki MX

Cisco Meraki MX Firewalls

این آموزش Meraki نحوه پیکربندی، مدیریت و عیب یابی Cisco Meraki MX Security و لوازم SD-WAN را پوشش می دهد.


آموزش Microsoft Azure برای مبتدیان: درک خدمات اصلی

Microsoft Azure Tutorial for Beginners: Understanding Core Services

این آموزش مایکروسافت Azure برای مبتدیان: آموزش درک خدمات اصلی نحوه پیمایش، تعادل و انتخاب سرویس Microsoft Azure مناسب برای شما و نیازهای سازمانتان را پوشش می دهد.


آموزش مهاجرت لاجوردی

Azure Migration

این دوره آموزشی زیرساخت Azure زبان آموزان را برای مهاجرت سرورها به Azure با Azure Migrate، Azure Site Recovery (ASR) و P2V آماده می کند.


آموزش برای مقیاس پذیری Azure توسعه دهید

Develop for Azure Scalability

این دوره آموزشی برنامه نویس Azure، فراگیران را برای استقرار یک تابع بادوام برای مقیاس پذیری بیشتر، و توسعه کد برای رسیدگی به خطاهای گذرا آماده می کند.


آموزش Juniper VPN

Juniper VPN

این آموزش Juniper VPN نحوه انتخاب بین گزینه های مختلف Juniper را برای اتصال ایمن و نحوه ایمن سازی شبکه ها با VPN و به دست آوردن دید شبکه را پوشش می دهد.


آموزش سیسکو OSPF: نحوه طراحی شبکه با استفاده از OSPF

Cisco OSPF Tutorial: How to Design Networks using OSPF

این آموزش سیسکو OSPF: نحوه طراحی شبکه‌ها با استفاده از آموزش OSPF نحوه برنامه‌ریزی و طراحی یک شبکه بزرگ را پوشش می‌دهد که به OSPF برای اطمینان از سریع‌ترین سرعت و پایداری ترافیک ممکن متکی است.


آموزش اصول DevOps: چگونه یک خط لوله CI/CD ایجاد کنیم

DevOps Fundamentals: How to Create a CI/CD Pipeline

این آموزش DevOps Fundamentals: How to Create a CI/CD Pipeline نحوه خودکارسازی کل فرآیند توسعه نرم افزار، آزمایش، استقرار و تحویل را از طریق ایجاد خط لوله CI/CD پوشش می دهد.


آموزش چگونه دستگاه های امنیتی سیسکو را با Postman و Python خودکار کنیم

How to Automate Cisco Security Devices with Postman and Python

این آموزش نحوه خودکارسازی دستگاه‌های امنیتی سیسکو با پستچی و پایتون را پوشش می‌دهد که چگونه رفتار دستگاه‌های امنیتی سیسکو خود را خودکار کنید و امنیت شبکه را با کد پایتون و APIها در دستگاه‌ها و فناوری‌های دیگر بهبود بخشید.


آموزش نحوه عیب یابی پروتکل BGP

How to Troubleshoot the BGP Protocol

این آموزش نحوه عیب‌یابی پروتکل BGP نحوه شناسایی دقیق مشکلات مربوط به اجرای پروتکل دروازه مرزی و اعمال راه‌حل‌های مناسب را پوشش می‌دهد.


آموزش پاسخگو

Ansible

این دوره آموزشی Ansible زبان آموزان را برای یادگیری در مورد زیرساخت های ارکستراسیون و اتوماسیون آماده می کند.


آموزش پیکربندی دستگاه های Junos

Configuring Junos Devices

این آموزش پیکربندی دستگاه‌های Junos نحوه شناسایی و مدیریت عناصر اصلی برای پیکربندی اجزای دستگاه‌های Junos در سراسر شبکه را پوشش می‌دهد.


آموزش AWS EC2

AWS EC2

این آموزش AWS EC2 نحوه به دست آوردن و پیکربندی ظرفیت محاسبات ابری را از طریق Amazon Elastic Compute Cloud و مقیاس کردن ظرفیت محاسباتی خود را بر اساس نیازهای شما پوشش می دهد.


آموزش تونل های مسیریابی مستقل پروتکل Juniper

Juniper Protocol Independent Routing Tunnels

این دوره آموزشی Protocol Independent Routing Tunnels، فراگیران را برای پیکربندی و نظارت بر مسیرهای Static، تجمیع و تولید شده آماده می کند.


آموزش Azure برای محیط های ترکیبی: راه حل های شبکه

Azure Training for Hybrid Environments: Networking Solutions

CBT Nuggets Azure Training for Hybrid Environments: Networking Solutions آموزش ابزارها و خدمات پیشرفته برای ارائه راه حل های شبکه های ترکیبی را پوشش می دهد.


آموزش پیکربندی سیسکو EIGRP

Cisco EIGRP Configuration

این آموزش پیکربندی EIGRP نحوه پیکربندی و مدیریت روترها را در یک سیستم خودمختار در حال اجرا EIGRP برای به حداکثر رساندن سرعت و کارایی شبکه پوشش می دهد.


آموزش اصول مسیریابی Junos

Junos Routing Fundamentals

این آموزش Junos Routing Fundamentals نحوه تفکر و درک اصول نحوه تصمیم گیری مسیریابی دستگاه هایی که سیستم عامل Junos را اجرا می کنند و چه پیکربندی می توان برای آنها انجام داد را پوشش می دهد.


آموزش راه حل های ذخیره سازی Azure

Azure Storage Solutions

این دوره آموزشی خدمات Azure زبان آموزان را برای توسعه راه حل های Azure که از پایگاه داده های رابطه ای استفاده می کنند آماده می کند.


آموزش شروع کار با فایروال های MX

Getting Started with MX Firewalls

شروع سریع: این آموزش Meraki نحوه پیکربندی، مدیریت و عیب یابی Cisco Meraki MX Security و لوازم SD-WAN را پوشش می دهد.


آموزش رابط های کاربری Junos

Junos User Interfaces

این آموزش رابط کاربری Junos نحوه استفاده و استفاده حداکثری از رابط های کاربری چندگانه سیستم عامل Junos - لازم برای مدیریت دستگاه های شبکه Juniper را پوشش می دهد.


آموزش شبکه های سیسکو مراکی

Cisco Meraki Networks

این آموزش نقاط دسترسی Meraki نحوه شناسایی فرصت‌های پیاده‌سازی راه‌حل‌های شبکه Cisco Meraki در یک شبکه ابری را پوشش می‌دهد.


آموزش یک Fabric SD-Access را با مرکز DNA سیسکو پیاده سازی کنید

Implement an SD-Access Fabric with Cisco DNA Center

Cisco DNA Center یک فروشگاه یک مرحله ای برای مدیریت هر شبکه بزرگ سازمانی است. چه اجرای یک پارچه SD-Access، چه خودکار کردن هدف تجاری، یا دریافت بینش کامل از محیط خود با Assurance، این دوره از روز 0 با برنامه ریزی و بهترین شیوه ها، راه اندازی اولیه دستگاه DNA Center، تا اجرای یک برنامه کامل آغاز می شود. پارچه روکش SD-Access.


آموزش نحوه طراحی شبکه های پیشرفته سیسکو با استفاده از مسیریابی BGP

How to Design Advanced Cisco Networks using BGP Routing

این آموزش نحوه طراحی شبکه‌های پیشرفته سیسکو با استفاده از مسیریابی BGP، نحوه پیکربندی روترهای سیسکو برای اجرای BGP را پوشش می‌دهد تا شبکه‌های شما بتوانند با موفقیت با اینترنت ارتباط برقرار کنند و علیرغم پیچیدگی‌ها متصل بمانند.


آموزش مانیتورینگ، عیب یابی و بهینه سازی Azure

Azure Monitoring, Troubleshooting, and Optimizing

این دوره آموزشی زیرساخت Azure زبان آموزان را برای پیاده سازی Application Insights در برنامه وب ASP.NET خود با ویژوال استودیو آماده می کند.


آموزش آمادگی Azure Security Certification: امنیت داده ها و برنامه ها

Azure Security Certification Prep: Securing Data and Applications

این آموزش Azure Security Certification Prep: Securing Data and Applications نحوه استفاده از ابزارها و منابع داخلی را که Azure برای ایمن سازی داده های شما و قفل کردن برنامه های شما در ابر Azure تعبیه کرده است، پوشش می دهد.


آموزش سیاست مسیریابی Junos و فیلترهای فایروال

Junos Routing Policy and Firewall Filters

این آموزش Junos Routing Policy and Firewall Filters نحوه کنترل مستقیم جداول، مسیرها و تصمیماتی را که تصمیم می‌گیرند چه بسته‌هایی در شبکه شما قرار می‌گیرند را پوشش می‌دهد و امنیت و کارایی شبکه شما را بهینه می‌کند.


آموزش پروتکل درخت پوشای درخت عرعر (STP)

Juniper Spanning Tree Protocol (STP)

این آموزش Juniper Spanning Tree Protocol (STP) نحوه مدیریت، مدیریت و عیب‌یابی پروتکل درخت پوشا در دستگاه‌های Juniper را پوشش می‌دهد و از درخت پیوند کارآمد و دقیق اطمینان می‌دهد.


آموزش CCIE Bootcamp

CCIE Bootcamp

این آموزش CCIE Bootcamp نحوه پیکربندی، عیب یابی و مدیریت شبکه های سیمی و بی سیم سازمانی را در حین اجرای اصول امنیتی در آنها پوشش می دهد.


آموزش Juniper Enterprise Networking

Juniper Enterprise Networking

این دوره آموزشی مسیریابی و سوئیچینگ سازمانی، فراگیران را برای استفاده و عیب یابی فناوری های Juniper آماده می کند.


آموزش خودکارسازی API ها و پروتکل ها برای راه حل های سازمانی Cisco

Automating APIs and Protocols for Cisco Enterprise Solutions

این آموزش API سیسکو نحوه دسترسی برنامه‌ریزی به داده‌های سیسکو، مدیریت اتوماسیون سازمانی و افزایش بهره‌وری با APIها و پروتکل‌های سیسکو را پوشش می‌دهد.


آموزش خودکار کردن خدمات کانتینر در AWS

Automate Container Services in AWS

این آموزش Automate Container Services در AWS نحوه راه‌اندازی یک زیرساخت کانتینری بسیار مقیاس‌پذیر و بسیار در دسترس را از طریق فرآیندهای خودکار و وظایفی که شما کنترل می‌کنید را پوشش می‌دهد.


آموزش پیاده سازی Microsoft SQL Data Warehouse (70-767)

Microsoft SQL Data Warehouse Implementation (70-767)

این آموزش MCSA: Business Intelligence پاکسازی داده ها، ETL و پیاده سازی انبار با SQL 2016 را پوشش می دهد.


آموزش Microsoft MCSA: SQL 2016 BI Development (70-767 & 70-768)

Microsoft MCSA: SQL 2016 BI Development (70-767 & 70-768)

این آموزش MCSA: SQL 2016 BI Development (70-767 و 70-768) نحوه طراحی، پیاده سازی و نگهداری انبار داده، تجزیه و تحلیل داده ها و موارد دیگر را پوشش می دهد.


آموزش دسترسی بالا Juniper

Juniper High Availability

این دوره آموزشی با دسترسی بالا، فراگیران را برای کسب گواهینامه JNCIS-ENT آماده می کند.


آموزش پروتکل دروازه مرزی (BGP)

Border Gateway Protocol (BGP)

این دوره آموزشی پروتکل دروازه مرزی (BGP) زبان آموزان را برای شرکت در بخش پروتکل دروازه مرزی (BGP) از آزمون JNCIS-ENT (JN0-343) آماده می کند.


آموزش مدیر سرور: عیب یابی

Server Administrator Training: Troubleshooting

این آموزش مدیر سرور: آموزش عیب یابی نحوه انجام عیب یابی واقعا عالی را پوشش می دهد تا شبکه ها و سیستم های شما به خوبی کار کنند و راه حل های شما در اولین بار و هر بار کار کنند.


آموزش Juniper MPLS

Juniper MPLS

این آموزش Juniper MPLS نحوه پیکربندی MPLS را در دستگاه‌های Juniper، ایجاد الگوهای ترافیکی کارآمدتر و سفارشی‌تر بدون به خطر انداختن امنیت شبکه را پوشش می‌دهد.


آموزش پیاده سازی و مدیریت ذخیره سازی در Azure

Implementing and Managing Storage in Azure

این آموزش پیاده‌سازی و مدیریت فضای ذخیره‌سازی در Azure نحوه پیاده‌سازی و مدیریت حساب‌های Azure، ایمن‌سازی و مدیریت داده‌ها در Azure Storage و پیمایش در سیستم‌های Azure File و Blob را پوشش می‌دهد.