Alice Meredith

آلیس بیش از 30 سال است که تیم های با عملکرد بالا را هدایت و پشتیبانی می کند. آلیس استراتژیست ارشد HR حرفه ای (SPHR) و فرهنگ است. تجربه وی شامل 30 سال رهبری مسئولیت های مدیر منطقه ای ، مدیر منطقه ، مدیر ارشد بازار منابع انسانی و مدیر ارشد روابط کار و کارمندان است. او یک مجری ماهر و خالق محتوا است و چندین ایده و تکنیک ابتکاری را تقویت می کند که اثربخشی رهبری را افزایش می دهد. او با اشتیاق متعهد به کار خود در زمینه کمک به رهبران در ایجاد محیط های متنوع و فراگیر است که در آن همه افراد و گروه ها از تعصب آزاد هستند. محیط هایی که هیچ یک از فرهنگ ها ، نژادها ، سیستم های اعتقادی ، سن و جنسیت از دیگری برتر نیستند.
دوره های این مدرس:

آموزش درک و مقابله با تعصب آگاهانه و ناخودآگاه

Understanding and Counteracting Conscious and Unconscious Bias

این دوره به عنوان منبعی برای کمک به سازمانها و جوامع در ایجاد فرهنگهای متنوع و متنوع طراحی شده است. در این دوره ، ما عمیقاً بررسی می کنیم که تعصب چیست ، از کجا ناشی می شود و آسیب هایی که می تواند به دیگران وارد کند.


آموزش در آغوش تغییر: چابک ماندن در میان تغییر

Embracing Change: Staying Agile in the Midst of Change

شناخت ارزش پذیرش تغییر برای کمک به شما در لبه اول کار خود ضروری است. در این دوره یاد بگیرید که خودتان چابک بمانید و به یک عامل تغییر در بین همسالان خود تبدیل شوید.


آموزش پرورش فرهنگ متنوع و فراگیر

Fostering a Diverse and Inclusive Culture

این دوره به عنوان منبعی برای کمک به رهبران در کار فرهنگ سازی متنوع تر و فراگیرتر طراحی شده است. مهارتها و فنون آموخته شده به رهبران کمک می کند تا به سرعت عوامل بازدارنده فرهنگ و راههای غلبه بر آنها را شناسایی کنند.


آموزش درک درگیری در محل کار

Understanding Workplace Conflict

این دوره به شما علل و انواع متداول ترین پاسخ ها به درگیری در محل کار را آموزش می دهد ، و توانایی شما را در یافتن حل تعارض افزایش می دهد.


آموزش مدیریت تغییر: تدوین استراتژی

Change Management: Formulating a Strategy

این دوره به شما می آموزد که چگونه یک رویکرد استراتژیک برای کمک به تیم یا سازمان خود برای انتقال از وضعیت فعلی به وضعیت آینده خود ایجاد کنید. این دوره همچنین به شما کمک می کند تا برای آزمون CCMP که ACMP برگزار می کند آماده شوید.


آموزش تعیین اهداف، نقش ها و دستورالعمل ها برای یک تیم

Establishing Goals, Roles, and Guidelines for a Team

این دوره به شما می آموزد که چگونه با تعیین اهداف، نقش ها و دستورالعمل های مؤثر، یک تیم موفق را رهبری کنید.


آموزش مدیریت تغییر: توسعه طرح

Change Management: Developing the Plan

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک برنامه مدیریت تغییر ایجاد کنید که نحوه ارتباط، اجرا، پشتیبانی و نظارت بر دامنه تغییرات را مشخص می کند. این دوره همچنین به شما کمک می کند تا برای آزمون CCMP که ACMP برگزار می کند آماده شوید.


آموزش مدیریت تغییر: اجرای طرح

Change Management: Executing the Plan

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک طرح تغییر را با موفقیت اجرا کنید. این نکات و تکنیک هایی را برای کمک به رهبران در همه سطوح ارائه می دهد تا هر جزء از یک طرح تغییر را اجرا کنند. این دوره به شما کمک می کند تا برای آزمون CCMP که توسط ACMP برگزار می شود، آماده شوید.


آموزش تغییر پیشرو: رویکرد سر ، قلب و دست ها

Leading Change: The Head, Heart & Hands Approach

این دوره برای کمک به رهبران در تقویت توانایی رهبری تغییر خود طراحی شده است. این رهبران را به مدل رهبری سر ، قلب و دستان معرفی می کند که توانایی رهبران را برای حمایت از تجارت و تیم در هنگام تغییر افزایش می دهد.


آموزش هوش مصنوعی مولد برای رهبران

Generative AI for Leaders

با هوش مصنوعی در کنار خود به آینده رهبری قدم بگذارید. این دوره به شما می آموزد که چگونه از قدرت هوش مصنوعی مولد برای تقویت قابلیت های رهبری خود و پیشرفت شغلی خود استفاده کنید.


آموزش اولویت بندی و توزیع کار در تیم ها: با انجام کاری که اهمیت دارد بیشترین ارزش را کسب کنید

Prioritizing and Distributing Work in Teams: Get the Most Value by Doing the Work That Matters

این دوره به شما اهمیت توزیع و اولویت بندی بار کاری تیم خود را آموزش می دهد. شما چهار روش اولویت بندی اثبات شده را برای کمک به ارتقا enhance توانایی مدیریت خود یاد خواهید گرفت.


آموزش مدیریت تغییر: چگونه از رایج ترین اشتباهات اجتناب کنیم

Change Management: How to Avoid the Most Common Mistakes

این دوره به رهبران مردمی آموزش می دهد که چگونه از اشتباهات رایج اجتناب کنند و مهارت های رهبری تغییر خود را بهبود بخشند. شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه چالش‌هایی مانند ایجاد فرهنگ تغییر و مدیریت تأثیر تغییر را بشناسند و به آنها رسیدگی کنند.


آموزش تأثیرگذاری بدون اقتدار: تبدیل شدن به عامل تغییر

Influencing without Authority: Becoming an Agent of Change

تأثیرگذاری بدون اقتدار توانایی تأثیرگذاری بر دیگران زمانی است که مسئولیت مستقیمی در قبال آنها ندارید. این دوره به شما مهارت‌های مرتبط را آموزش می‌دهد تا به کارمندان کمک کند تا بر تغییرات مثبت در محل کار خود تأثیر بگذارند.


آموزش کمک به فرهنگ تعلق

Contributing to a Culture of Belonging

این دوره به بررسی اهمیت تقویت شمولیت می پردازد و توضیح می دهد که چگونه هر یک از اعضای تیم می توانند در ایجاد فرهنگ تعلق مشارکت کنند که در آن همه اعضای تیم می توانند برای مشارکت های منحصر به فرد خود احساس ارزشمندی کنند.


آموزش رهبری نسل: سازگار شدن با تغییر محل کار

Generational Leadership: Adapting to the Changing Workplace

مطالعات دموگرافیک به شما کمک می کند کسانی را که با آنها کار می کنید ، زندگی می کنید و معاشرت می کنید بهتر درک کنید. این دوره به توضیح دلایل اختلاف نسلی کمک می کند ، که به درک و درک عمیق رهبران و اعضای تیم از یکدیگر کمک می کند.


آموزش پیمایش چالش های تغییر در محیط کاری شما

Navigating the Challenges of Change in Your Work Environment

این دوره مهارت‌ها و استراتژی‌های ضروری را برای تجهیز افراد و رهبران مردمی به مهارت‌های ضروری برای در آغوش گرفتن، جهت‌یابی و شکوفایی در محیط‌های کاری همیشه در حال تکامل ارائه می‌دهد.


آموزش ایجاد یک استراتژی موفقیت آمیز

Building a Successful Change Strategy

تغییر مداوم نیاز همه رهبران به مردم را برای اطمینان از اینکه رویکرد رهبری تغییر آنها برای محیطهای همیشه در حال تغییر مرتبط است ، افزایش داده است. این دوره برای اطمینان از موفقیت در هنگام ایجاد تغییر ، یک طرح ابتکاری تغییر را معرفی می کند.


آموزش به حداقل رساندن، پیمایش و حل تعارض در حین تغییر

Minimizing, Navigating, and Resolving Conflict During Change

این دوره به رهبران آموزش می دهد که چگونه به بهترین وجه تضادهایی را که هنگام هدایت یک تیم از طریق تغییر ایجاد می شود، به حداقل رسانده، هدایت کنند و حل و فصل کنند.


آموزش تراز زندگی کاری: چشم انداز جدید

Work Life Balance: A New Perspective

این دوره برای پشتیبانی از هر سطح از کارمندان طراحی شده است. از مجری تا سطح ابتدایی. مهارت ها و تکنیک های مشترک برای کمک به همه در یافتن تعادل قوی تر بین تمام مسئولیت های زندگی خود طراحی شده است.


آموزش با استفاده از ابزار Gallup ، نقاط قوت شخصی خود را پرورش دهید

Cultivate Your Personal Strengths Using Gallup Tools

همه افراد دارای نقاط قوت و ضعف شخصیت هستند و شناسایی این نقاط قوت و ضعف پایه اساسی موفقیت حرفه ای ما است. این دوره به شما کمک می کند تا بزرگترین نقاط قوت خود را پرورش دهید.


آموزش مدیریت بهترین روشهای درگیری

Managing Conflict Best Practices

این دوره مهارت هایی را برای بهبود توانایی مدیریت تعارض به شما می آموزد.


آموزش تبدیل شدن به یک رهبر تغییر

Becoming a Change Leader

این دوره برای کمک به رهبران در تقویت مهارتهای مدیریت تغییر طراحی شده است. در این دوره ، شما رفتارها و مهارتهای اصلی رهبری را می آموزید که دیگران را به سمت تحقق موفقیت آمیز و پایدار تحریک می کند.