Ada Epistatu

آدا کار IT خود را به عنوان توسعه دهنده PL/SQL در یک شرکت مهندسی بزرگ آغاز کرد. او به سمت مشاور مشاور فنی در Oracle Fusion Middleware و Enterprise Architecture for a Big 4. منتقل شد و 5 سال به عنوان کارآفرین دنبال شد. از سال 2019 او دوباره به دنیای شرکت پیوست. او تجربه هدایت پروژه ها ، تجزیه و تحلیل چالش ها و طراحی راه حل های فنی را دارد. همیشه در جستجوی دانش جدید است و دوست دارد پیشرفت هایی را با اطرافیانش به اشتراک بگذارد. آدا چشم به راه موفقیت مداوم چندین ساله در توسعه دوره های آموزشی با Pluralsight است! او پشتیبانی خود را از طریق آموزش های فردی و تیمی فراهم می کند که تأثیر مستقیم بر عملکرد تیم دارد. آدا دارای گواهینامه های زیر است: -Six Sigma Black Belt Certification (BB) ، 2019 -NLP Master Master، 2014 -TOGAF EA ، 2013 -Trainer ، 2013 با توجه به این فرصت ، او دوست دارد وقت خود را صرف خواندن ، دویدن و رقصیدن تانگو کند.
دوره های این مدرس:

آموزش نظرسنجی و تجزیه و تحلیل طراحی خدمات

Service Design Surveys and Analysis

شما با تمرکز بر نحوه ایجاد نظرسنجی و مصاحبه مشتری و نحوه تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها از طریق نمایش های بصری ، مجموعه ای از ابزارها و مراحل مشخص را به سمت یک تجربه طراحی خدمات معنی دار در سازمان خود می آموزید.


آموزش کاوش شواهد موجود

Exploring Existing Evidence

این دوره مجموعه ای از ابزارها را برای کاوش بهتر در اطلاعات ذینفعان فراهم می کند.


آموزش تکنیک های ارتباط تیم - بهینه سازی اشتراک گذاری اطلاعات در تیم شما

Team Communication Techniques - Optimizing Information Sharing within Your Team

این دوره مجموعه ای از ابزارها را برای ارتباطات برجسته و رویکردی آسان تر برای به اشتراک گذاری اطلاعات در تیم در اختیار شما قرار می دهد.


آموزش کاوش در مشاهده سهامداران

Exploring Observing Stakeholders

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استخراج ورودی محصول مربوطه از طریق مشاهده ، طراحی همزمان و روشهای مطالعه خاطرات ، با ذینفعان خود بهترین کار را انجام دهید.


آموزش افزایش بهره وری از طریق مثبت اندیشی

Increasing Productivity through Positivity

این دوره مجموعه‌ای از ابزارها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با چشم‌های متفاوت به چالش‌های فعلی نگاه کنید و اهمیت یک محیط کار مثبت و سالم را درک کنید.


آموزش فرآیند طراحی خدمات و نقشه برداری چرخه حیات

Service Design Process and Lifecycle Mapping

این دوره مجموعه ای از ابزارها و مراحل مشخص را به سمت یک تجربه طراحی خدمات معنی دار در سازمان شما با تمرکز روی نقشه برداری فرآیند و چرخه عمر برای شما فراهم می کند.