J. Anthony Allen

تهیه کننده موسیقی، آهنگساز، دکتری، استاد

دکتر جی. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوعش از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیک است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. او دارای مدرک دکترا در آهنگسازی، ۲ مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک، و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای دانشگاهی خود جوایز متعددی را در طول مسیر دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور) "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فناوری" گفته می شود. . ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.

دوره های این مدرس:

آموزش پیش ترکیب: راز خلق موسیقی عالی

Precomposition: The Secret to Creating Great Music

"کشف سلاح مخفی یک نوازنده حرفه ای: روشی پیش از نوشتن برای تقویت خلاقیت موسیقی شما سلام، من جی. آنتونی آلن، دکترای آهنگسازی موسیقی هستم. .."


آموزش تئوری موسیقی در آخرالزمان زامبی

Music Theory in a Zombie Apocalypse

"دیو چند هوشمندی خواهد نوشت. دیو چند هوشمندی خواهد نوشت. دیو چند هوشمندی خواهد نوشت. دیو چند هوشمندی خواهد نوشت. دیو چند هوشمندی خواهد نوشت. دیو خواهد نوشت .."


آموزش کلاس استاد تئوری موسیقی برای ترانه سراها

Music Theory for Songwriters Masterclass

"سلام، من جی. آنتونی آلن هستم. بیایید سخنرانی های تئوری خفه کننده را کنار بگذاریم و مستقیماً به نوشتن موسیقی قاتل بپردازیم. این کلاس تئوری معمولی شما نیست. ما او هستیم .."