Biswanath Halder

Biswanath یک دانشمند داده است که حدود 9 سال سابقه کار در شرکت هایی مانند Oracle، Microsoft و Adobe دارد. او دانش گسترده ای در زمینه یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق و یادگیری تقویتی دارد. او در کاربرد تکنیک‌های یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق در برنامه‌های تجاری پیچیده مرتبط با بینایی کامپیوتر و پردازش زبان طبیعی تخصص دارد. او همچنین یک معلم آزاد است و آمار، ریاضیات و یادگیری ماشین را تدریس می کند. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر از موسسه علوم هند، بنگلور، و مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر از دانشگاه جادوپور، کلکته است.
دوره های این مدرس:

آموزش ضروریات سواد: سیستم های توصیه کننده مفاهیم اصلی

Literacy Essentials: Core Concepts Recommender Systems

این دوره انواع مختلفی از تکنیک های توصیه را به شما آموزش می دهد تا موارد جدید را بر اساس سابقه تعامل گذشته کاربران به منظور بهبود تجربه کلی کاربر و افزایش فروش و درآمد برای شرکت ارائه دهید.


گواهی توسعه دهنده TensorFlow - ساخت و آموزش مدل های شبکه عصبی با استفاده از TensorFlow 2.X

TensorFlow Developer Certificate - Building and Training Neural Network Models using TensorFlow 2.X

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از TensorFlow 2.X مدل های شبکه عصبی را برای کارهای طبقه بندی و رگرسیون بسازید، آموزش دهید و ارزیابی کنید.


آموزش تکمیل خودکار متن را با LSTM پیاده سازی کنید

Implement Text Auto Completion with LSTM

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Python و Keras یک سیستم برای تکمیل خودکار ایمیل از ابتدا بسازید. شما با پیچیدگی های داخلی شبکه های LSTM و نحوه استفاده از آنها برای ساختن سیستم هایی برای تکمیل خودکار متن آشنا خواهید شد.


آموزش مدیریت پایگاه های داده MySQL و رویه های ذخیره شده

Managing MySQL Databases and Stored Procedures

MySQL یکی از پرکاربردترین سیستم های مدیریت پایگاه داده رابطه ای منبع باز است. این دوره شما را قادر می سازد تا سفر خود را با MySQL آغاز کنید و شما را با قابلیت های مختلف MySQL برای ذخیره، بازیابی و دستکاری داده ها آشنا کند.


آموزش اشیاء شاخص با پانداها

Index Objects with Pandas

در این دوره آموزشی، نحوه استفاده از اشیاء شاخص پاندا برای تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته را خواهید آموخت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه در پانداها از اعداد، بازه، نقطه، دسته بندی، تاریخ، زمان، زمان دلتا و چند نمایه سازی برای بازیابی و دستکاری داده ها استفاده کنید.


آموزش طبقه بندی احساسات با شبکه های عصبی مکرر

Sentiment Classification with Recurrent Neural Networks

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک سیستم برای طبقه بندی احساسات بسازید. پیچیدگی‌های داخلی شبکه‌های عصبی مکرر را یاد می‌گیرید و یک طبقه‌بندی احساسات را با استفاده از مجموعه داده‌های مرور محصول آمازون منبع باز پیاده‌سازی می‌کنید.